Ikää 37v eikä mitään kokemusta naisista
Toivoton olo on.
Elämässä on asioita jotka haluaisin saada kuntoon ennen kuin edes haluan yrittää löytää naisen. Ikää on jo kertynyt näin paljon eivätkä ne vieläkään ole kunnossa. Se lannistaa entistä enemmän.
Ainakin töissä olen ollut. Ehkä joku nainen vielä minutkin näkee kiinnostavana. Ainakin jos saan elämäni kuntoon muilta osin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän saakka elitte jossain poikatynnyrissä? Luostarissa/ vankilassa/ missä helvetissä?
Teidän suurin ongelma on asenteissanne.
Ette tajua, että naiset on ihmisiä kuten te, yksilöitä kuten te ja vapaita kuten te päättåmään itse, miten elävät ja pariutumaan tai olemaan pariutumatta.
Yksikään nainen ei ole teille velkaa mitään eikä olemassa teidän tarpeitanne varten vaan omiaan.
Tässähän se onkin ilmaistuna miksi nykyisistä hemmotelluista prinsessoista kannattaa pysyä etäällä. Minä, minä. minä, minä, minä, minä ja minun tarpeeni.
Henkisesti kypsymättömiä pikkulapsia aikuisen kehossa, joista ei taatusti ole muodostamaan kahden aikuisen ihmisen välistä suhdetta.
Näillä prinsessoilla on edessään katkera ja yksinäinen vanhuus. Pärjäilkää.
Tuskin. Kuka se olikaan, joka vinkui yksinäisyyttään aloituksessa 😂
Vessasta alas tääkin runkku-ulina.
Ap siis asunut isänsä kanssa ja käynyt poikakoulua. Harvinaista nyky-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 37-vuotiaana 6 ja 5 v. lapset ja toinen avioliitto jatkunut 7 vuotta.
Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?
Jaa että jää elämä elämättä jos ei läskit suomi mammat nappaa,,? Ok sitte.
Jos jotain muun maalaista haet, ole hyvä ja mene pois SUOMEN SUURIMMALTA KESKUSTELUALUSTALTA i d a r i.
Vaan etpä taida osata edes bäd inglishiä saati että uskaltaisit reissata.
Ja tietysti se miten feminismi on saastuttanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?
Kuka niin sanoi?
Ap vinkui että pitäis saada. Sä vingut samaa.
Vingun samaa kuin AP jos sanon että läskit suomi mammat ei nappaa? Sanohan tekeekö pahaa olla noin tyhmä?
Nyt on mystistä. Ootko ollyt Valamossa syntymästäsi asti vai kahlittuna vaarin kellariin Hertta-sarjan/Ratto-kokoelman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin sanoi?
Vingun samaa kuin AP jos sanon että läskit suomi mammat ei nappaa? Sanohan tekeekö pahaa olla noin tyhmä?
Mene muualle vinkumaan pillua muilla kielillä. Sulla epäilemättä on kipua palleissa.
Lihapää luulee löytävänsä täältä suomea puhuvan miss Brasilian.
Niin on realiteetit hukassa pikku Odinin potilaalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mystistä. Ootko ollyt Valamossa syntymästäsi asti vai kahlittuna vaarin kellariin Hertta-sarjan/Ratto-kokoelman kanssa?
Naisia tietysti kohtaa arjessa, mutta ei heille voi ehdotella mitään koska se on ahdistelua ja häirintää. Miesten oikeusturva on todella heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tietysti kohtaa arjessa, mutta ei heille voi ehdotella mitään koska se on ahdistelua ja häirintää. Miesten oikeusturva on todella heikko.
Se on aivan yhtä vahva kuin naistenkin. Mutta ok, syrjäydy rauhassa kun et osaa käyttäytyä etkä halua oppiakaan. Varmaan sait silti viharunkkuseisokin tästäkin ketjusta.
saat odottaa koko loppuelämäsi sitä, että saisit asiasi kuntoon. (tässä totuus: kellään ei ole asiat kunnossa koko ajan eikä kukaan ole "valmis").
toiset ei ole tuota tajunnut ja he ovat niitä, jotka etsivät valmista kumppania, jolla kaikki kunnossa (ja pettyvät sitten joidenkin vuosien päästä, kun käy ilmi, että mikään ei ollutkaan kunnossa)
laitat paperille parisuhteeseen päätymisen askeleet ja jaat ne pieniin yksittäisiin askeleisiin. aloitat sitten ensimmäisestä. Se voi olla vaikkapa sellainen, että alat käymään tilaisuuksissa, joissa on muita ihmisiä (ja huom: lue tarkasti: joissa on muita _ihmisiä_, et siis lähde etsimään naisia tai naisia, joihin voisit ihastua, vaan ihan vain olemaan ihmisten kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on sairaus
Oot samoilla linjoilla siis kuin Taleban?
Ei jatkoon. Bye!
42v. ja hhelvetisti kokemusta naisista. 99% pelkkää paskaa. Olet autuas, et vain ymmärrä sitä.
Vasta 37 vuotta? Minä olen 66 ja samassa tilanteessa edelleen. M66
Nää tyypit sössii elämänsä itse. Surullista ja täysin reilua!
M51
Toivottavasti löydät tasapainoisen naisen itsellesi. Palstalla niitä ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin sanoi?
Mene muualle vinkumaan pillua muilla kielillä. Sulla epäilemättä on kipua palleissa.
Tästäkin näkee että hän ei ymmärrä olevansa tyhmä, joten tuskimpa se pahaakaan tekee.
Nykyään tuollainen on metoo. Naiset pitää jättää rauhaan.