Ikää 37v eikä mitään kokemusta naisista
Toivoton olo on.
Elämässä on asioita jotka haluaisin saada kuntoon ennen kuin edes haluan yrittää löytää naisen. Ikää on jo kertynyt näin paljon eivätkä ne vieläkään ole kunnossa. Se lannistaa entistä enemmän.
Ainakin töissä olen ollut. Ehkä joku nainen vielä minutkin näkee kiinnostavana. Ainakin jos saan elämäni kuntoon muilta osin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkin jankkaamisen sijasta olisit voinut käydä vaikka salilla/ rivitanssikurssilla/ viddu Prismassa ihmettelemässä jollekulle söpölle, miten näistä pesuaineista kukaan osaa valita oikean.
Vinkii vitonen: pillun kerjääminen ventovierailta leimaa hulluksi ja ahdistelijaksi. Älä kerjää. Et sinä kerjää miehiltäkään parrua persuun vaikka oikeasti haluat sitä.
Ai sä koet, että ne kysyy: "Annaks pillua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne asiat on? Ole positiivinen, lämmin ja kunnioittava naisia kohtaan. Vie pieniä lahjoja välillä (ei tarvitse olla kalliita, kukka, suklaapatukka jne. vaikka) että tietää että olet ajatellut häntä. Peseydy ja pysy kunnossa. Ole kiltti. Ei se niin vaikeaa ole.
Kyllä se vaan voi olla erittäinkin vaikeaa ja useimmiten on, koska osapuolia on nääs kaksi. Minäkin olin kaikkea tuota ja se ei riittänyt kahdessakaan tapauksessa koska moni nainen ei ole hoitanut asioitaan kuntoon ja heikoissa mielenterveyksissä hakee parisuhdetta.
Ahaa, eli naisen pitää olla priimaa, mutta sinun pitäisi kelvata kaikkine ongelminesi?
Aloittaja kertoo surullisena, ettei koe olevansa riittävän hyvä suhteeseen ennen kuin saa ongelmansa hoidettua. Miksi ketju on täynnä ap:n ja naisten haukkumista? Mikä teitä vastaajia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin elämänkaari:
1. Uliuli, haluun naisen.
2. Uliuli, en tee asialle mitään.
3. Uliuliuli!
4. Toistan alusta kunnes kuolen.
Kyllä tuo on jo aivan käsittämätöntä.
Inseliyttä ei voi käytännössä olla edes olemassa, koska on päätös olla ilman.
Tee ap asialle jotain. Kas tässä!
Inceleitä on olemassa ja se liittyy miesten hoitamattomiin psyykkisiin ongelmiin. Ihmiskauppailmoittelusi nettivinkattu.
No ap hoitaa ongelmiaan eikä ole vaatimassa nyt naista itselleen, niin on selvästi kehittyneempi henkisesti kuin normi-incel. Kaikkea hyvää ap:lle.
Pää kuntoon, äijät. Nimenomaan YLÄPÄÄ. Me naiset on homma hoidettu.
Eikö teillä äijillä taas riitä äly/rohkeus tehdä sama?
Monesti väitetään, että Ylis rynnisti palstalle. Onko nämä Yliksen naisia sitten?
No ainakaan et tunnu etsivän naista korjaamaan elämääsi etkä tunnu syyllistävän naisia tilanteestasi. Siinä mielessä olet jo monen miehen yläpuolella.
Mutta ei sun tarvitse olla täydellinen. Jopa työttömät ja mielenterveysongelmaiset hakee ja on suhteissa. Kunhan ei kaada niitä omia ongelmia toisen niskaan. Jos etsisit vastaavassa tilanteessa olevaa? Mikä se sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin elämänkaari:
1. Uliuli, haluun naisen.
2. Uliuli, en tee asialle mitään.
3. Uliuliuli!
4. Toistan alusta kunnes kuolen.
Kyllä tuo on jo aivan käsittämätöntä.
Inseliyttä ei voi käytännössä olla edes olemassa, koska on päätös olla ilman.
Tee ap asialle jotain. Kas tässä!
Inceleitä on olemassa ja se liittyy miesten hoitamattomiin psyykkisiin ongelmiin. Ihmiskauppailmoittelusi nettivinkattu.
Meinaat että joku vähärüssälän poliisi puuttuu aikuisten oikean sivistysvaltion verotettuun ja valvottuun bordellitoimintaan ihmiskauppana.
Pieni määrä oksennusta nousee tätä ketjua lukiessa
Vierailija kirjoitti:
Pieni määrä oksennusta nousee tätä ketjua lukiessa
Sitä kutsutaan refluksitaudiksi.
Ei liity tähän ketjuun vaan terveyteesi ja elämäntapoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 37-vuotiaana 6 ja 5 v. lapset ja toinen avioliitto jatkunut 7 vuotta.
Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?
Monia kiusattuja on ihmiset purreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta 37 vuotta? Minä olen 66 ja samassa tilanteessa edelleen. M66
Moi Veikko!
T. Ent. käly
Veikko? Ei sinne päinkään. Ihan väärä arvaus entiseltä kälyltä! M66
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 37-vuotiaana harrastanut seksiä ahkerasti 18 vuotta.
Mutta te surkeat ruuturiippuvaiset ette pääse edes peräkamareistanne ulos, hyi helvetti.
Taas kerran peräkämmari. Mistä tiedät vaikka asuisin kellarissa?
Vierailija kirjoitti:
Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?
Uskaltaisitko itse kohdata voimaantuneen feministin pimeällä kujalla? Tietäen, että miehenä olet yhteiskunnan silmissä aina syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 37-vuotiaana harrastanut seksiä ahkerasti 18 vuotta.
Mutta te surkeat ruuturiippuvaiset ette pääse edes peräkamareistanne ulos, hyi helvetti.
Ahkerasti eli kerran olit saanut!
Vierailija kirjoitti:
Pää kuntoon, äijät. Nimenomaan YLÄPÄÄ. Me naiset on homma hoidettu.
Eikö teillä äijillä taas riitä äly/rohkeus tehdä sama?
No siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä elämä? Olen paljon tyytyväisempi elämääni vanhanapoikana, kuin kuvailemaasi tilanteeseen.
Nykyisin katsekin on rais-kaus jos naisesta siltä tuntuu. En yhtään ihmettele, että vähänkin aremmat miehet ovat alkaneet vältellä naisia kuin ruttoa.
Ei liity aloitukseen. Tuo lienee sinun harrastuksesi.