Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CREDIT-kortti mistä pankista ??

Vierailija
07.01.2026 |

Mulla on vuosikymmenet ollut OP-kortti . Joskus takavuosina korttiin tuli vielä tänäpäivänäkin jatkuvasti ärsyttävä uudistus . Eli kun ennen kortti nollautui kun rahat lähtivät tililtä niin nytten se jää vielä OP:ssä kymmenen päivää naputtamaan laskua , todella hankalaa ja ärsyttävää . Onko jossain pankissa saatavilla creditkortti joka toimisi kuten OPssä ennen ??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotenkin tuntuu että puhutaan eri asioista en tarkoita mitään luottokorttia vaan ihan tavan OPcredit maksukorttia ja sen toimintaa ja ainoastaan haluaisin toimintatavan palaamista ennalleen . Tosta summasta vielä vaikka se raha ei tässä ookkaa oleellinen niin summan nostivat silloin aikoinaan prkl-uudistuksessa tonnista kahteen niin hyvin sillä tonnillakin pärjäisi .

Credit on nimenomaa luottokortti. Ei sitä oo pakko käyttää jos on noin hankalaa.

Jos käytät, niin voit vaikka samantien maksaa sen nollille, ei oo pakko odottaa laskua.

Eihän se noin mee kun ostelen pitkin kuukautta ja sitten 15 päivä ne ottaa tililtä sen maksun . Onkelma on vaan vieläkin se ettei se nollaudu samalla vaan jatkaa kertymistään 10 päivää .

Vierailija
22/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotenkin tuntuu että puhutaan eri asioista en tarkoita mitään luottokorttia vaan ihan tavan OPcredit maksukorttia ja sen toimintaa ja ainoastaan haluaisin toimintatavan palaamista ennalleen . Tosta summasta vielä vaikka se raha ei tässä ookkaa oleellinen niin summan nostivat silloin aikoinaan prkl-uudistuksessa tonnista kahteen niin hyvin sillä tonnillakin pärjäisi .

Credit on nimenomaa luottokortti. Ei sitä oo pakko käyttää jos on noin hankalaa.

Jos käytät, niin voit vaikka samantien maksaa sen nollille, ei oo pakko odottaa laskua.

Eihän se noin mee kun ostelen pitkin kuukautta ja sitten 15 päivä ne ottaa tililtä sen maksun . Onkelma on vaan vieläkin se ettei se nollaudu samalla vaan jatkaa kertymistään 10 päivää .

Oot kyllä pihalla kui lumiukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä pihalla kui lumiukko.

Siis mullahan on toi pankkikortti käytössä jo vuodesta 1989 , mut jotenkin vaan tuntuu että puhutaan eri levelillä

Vierailija
24/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit verkkopankin tai mobiilin kautta itse pyytää muuttamaan sen luottorajan takaisin siihen tonniin. Jotenkin tuntuu erikoiselta että pankki muka olisi omine nokkineen ja erikseen pyytämättä nostanut kortin luottorajaa. Oletko varma ettet ole itse sohlannut jotain jos jostain syystä olet joutunut tilaamaan uutta korttia ennen kuin entisen voimassaoloaika on ehtinyt umpeutua?

Vierailija
25/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nordean ja Bank Norwegianin ilmainen kortti. Ilmainen = ei vuosimaksua.

Vierailija
26/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit verkkopankin tai mobiilin kautta itse pyytää muuttamaan sen luottorajan takaisin siihen tonniin. Jotenkin tuntuu erikoiselta että pankki muka olisi omine nokkineen ja erikseen pyytämättä nostanut kortin luottorajaa. Oletko varma ettet ole itse sohlannut jotain jos jostain syystä olet joutunut tilaamaan uutta korttia ennen kuin entisen voimassaoloaika on ehtinyt umpeutua?

liitty jotenkin tohon päivämäärämuutokseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi