Vuodevaatteet.fi verkkokauppa tekee rikosilmoituksia negatiivisista arvosteluista!
Tein totuudenmukaisen arvostelun heille trustpilotiin, yksi tähti valitettavasti kun kokemus oli erittäin huono, huijausta koko kauppa. Nyt ovat kai saaneet sähköpostini trustpilotista ja spämmäävät, pakottavat poistamaan arvostelun. Ovat kuulemma tehneet rikosilmoituksen arvostelustani kunnianluokkauksena, jos poistan arvosteluni niin "voivat perua rikosilmoituksen". Tietenkään poliisi ei tee mitään koska tuossa ei ole mitään oikeaa kunnianluokkausta tapahtunut, mutta kertonee yrityksestä paljon tuollainen toiminta. Jotkut ovat varmasti poistaneet negatiivisia arvostelujaan painostettuna. Ihan huijaus koko kauppa kyllä muutenkin, älkää erehtykö tuolta ostamaan mitään.
Kommentit (33)
Oliko tämä se temutavaraa kalliilla myyvä?
No ei kyllä todellakaan ole ammattimaista asiakkaiden arvosteluista tehdä rikosilmoituksia. Kokemukset kaupasta ovat siis todellisuudessa huonompia kuin mitä siellä Trustpilotissa näkyy, jos ei saa kertoa totuutta.
Minä tein asiallisen google - arvostelun ala - arvoisesta työstä pyöräkorjaamossa. Tuli ilmoitus, että arvosteluasi ei julkaista. Siitä vaan uskokaa, että arvostelut on täyttä huijausta.
Booking.com ei julkaissut yhtä kriittistä hotelliarvosteluani, vaikka se oli aika lyhyt ja asiallinenkin ja perusteltu. Mutta huone oli huono ja palvelu samoin; sitä vain ei olisi näköjään saanut sanoa.
Luotan itse paljon enemmän esim. tällä palstalla oleviin arvosteluihin. Tällä palstalla on esim. pitkä keskustelu siitä, miksi on lopettanut asioinnin jossakin ja missä palvelu on surkea. Se on täyttä haukkumista ja hyvin monta paikkaa ja yritystä tuolla saa haukkua ja mainita nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Omistajan nimi Alexey.
No sitten en ihmettele tätä touhua lainkaan.
Kävin katsomassa sivujansa, onpa merkillinen kauppa siihen nähden mitä myyvät kun nimi on Vuodevaatteet. Ei olisi herättänyt luottamusta vaikka en olisi aloitusta lukenutkaan.
Kerropa meillekin mitä kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Minä tein asiallisen google - arvostelun ala - arvoisesta työstä pyöräkorjaamossa. Tuli ilmoitus, että arvosteluasi ei julkaista. Siitä vaan uskokaa, että arvostelut on täyttä huijausta.
Mitä kirjoitit arvosteluun?
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, saatanan woke-kauppa...
WOKEhullu inisee taas!
Vierailija kirjoitti:
Booking.com ei julkaissut yhtä kriittistä hotelliarvosteluani, vaikka se oli aika lyhyt ja asiallinenkin ja perusteltu. Mutta huone oli huono ja palvelu samoin; sitä vain ei olisi näköjään saanut sanoa.
Kannattaa kirjoittaa hotellin sivulle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoitit arvosteluun?
Eikös ne ole julkisia siellä kaupan sivullakin?
Kerro, että laitat itse heidän perättömät uhkailunsa poliisin selvitettäväksi.
Nyt "asiakaspalvelijat" sulkevat puhelimen, jos uskaltaa valittaa hieman ärtyneenä.
Ihmettelen, mikseivät ihmiset vaan lakkaa käyttämästä näitä typeriä muka-muka-palveluja.
Naurettavat perättömät rikosilmoitukset ovat vain murto-osa siitä mitä tämä yritys on perseillyt.
Vierailija kirjoitti:
Omistajan nimi Alexey.
eli alunperin ahmed
Vierailija kirjoitti:
Käytä aikasi johonkin järkevämpään kuin tuulimyllyjä vastaan taistelemisen, ap. Ja paskojen tekstien kirjoittamiseen palstalle.
t: vuodevaatteet.ng
Yrityksellä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Vain luonnollinen henkilö voi nostaa syytteen
kunnianloukkauksesta.
Yrityksen johtaja tai työntekijä(t) voi nostaa syytteen mikäli
katsovat että heitä on loukattu.
Yritys voi myös nostaa kanteen taloudellisesta vahingonkorvauksesta.
Hah hah, saatanan woke-kauppa...