Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet lihonut airfryerin myötä?

Vierailija
07.01.2026 |

Vaikka airfryeria mainostetaan keinona vähentää rasvan käyttöä, Suomessa ei juurikaan ole tapana valmistaa ruokaa uppopaistamalla. Sen sijaan airfryeria käytetään yleensä uunin ja pinnoitetun paistinpannun tilalla, jolloin tarvittavan rasvan määrä pysyy tismalleen samana. Ja koska airfryerilla tehdään enimmäkseen epäterveellistä roskaruokaa, sen käyttö johtaa helposti lihomiseen.

Kuinka kauan sinä olet omistanut airfryerin, kuinka usein käytät sitä ja kuinka monta kiloa olet lihonut sinä aikana? 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo useamman vuoden. Ei ole paino muuttunut. Tulee useammin tehtyä kasviksia lisukkeeksi kun saa tehtyä sopivan määrän ja nopeasti.

Vierailija
2/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta syystä yhtään. Älykääpiön aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole frayeria. Eikä ole soodakonetta. Ei ole leipäkonetta. Ei ole rasvakeitintä. Ei ole munankeitintä. On kyllä blenderi,mutta en ole käyttänyt. Sen voi yhdistää monitoimikoneeseen.

Vierailija
4/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt jo useamman vuoden. Ei ole paino muuttunut. Tulee useammin tehtyä kasviksia lisukkeeksi kun saa tehtyä sopivan määrän ja nopeasti.

Kyllä pannulla saa tehtyä myös sopivan määrän ja nopeasti. Montako sekuntia kestää airfryerissä kasviksien kypsennys? 

Vierailija
5/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5 kg

Vierailija
6/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pannulla saa tehtyä myös sopivan määrän ja nopeasti. Montako sekuntia kestää airfryerissä kasviksien kypsennys? 

Airfryerissä ei tarvitse rasvaa. Saa myös paremman ja rapeamman koostumuksen . Aika riippuu tietenkin kasviksista ja niiden koosta. Ei pannullakaan sekunneissa saa jos on tavalliset levyt niin kun minulla ja paksu hiiliteräspannu.

Vierailija
7/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään. Sen sijaan syön nyt paljon enemmän kasviksia kuin ennen. Ennen en viitsinyt yhtä annosta varten kypsentää kasviksia uunissa, mutta Airfryerissa kyllä viitsin. 

Vierailija
8/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aifryerin joululahjaksi ja olen jo nyt yli 3 kg lihavampi kuin ennen joulua. En olisi uskonut kuinka lihottava vaikutus airfryerilla onkaan! Paras kai lopettaa sen käyttö kokonaan koska paino ei saisi noousta enää yhtään.

Vierailija
9/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eiköhän tuo riipu mitä sillä tekee. Roskaruokaa en syö muutenkaan ja esim ranskiksia en ole tehnyt airfryerillä vielä kertaakaan. En ole muutenkaan ostanut pakasteranskalaisia varmaan 20 vuoteen.

Vierailija
10/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 27 kiloa. Makkispekkikset on niin ihania.

Vierailija
11/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aifryerin joululahjaksi ja olen jo nyt yli 3 kg lihavampi kuin ennen joulua. En olisi uskonut kuinka lihottava vaikutus airfryerilla onkaan! Paras kai lopettaa sen käyttö kokonaan koska paino ei saisi noousta enää yhtään.

Ja sinä laitat kaiken airfryerin syyksi. Joulun aikana olet mässännyt suklaata ja torttuja ym. läskistä kinkkua. Lopeta se herkkujen ja rasvan mussuttaminen. Itse olen tehnyt jo 2-3 vuotta erittäin terveellisiä ruokia laitteella ja laihtunut ihan yrittämättä 5 kg, vaikka olenkin normaalipainoinen. Tulee vain enemmän kiinnitettyä huomiota siihen, mitä syö ja mitä kaikkea terveellistä sillä voikaan tehdä. 

Vierailija
12/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Airfryerissä ei tarvitse rasvaa. Saa myös paremman ja rapeamman koostumuksen . Aika riippuu tietenkin kasviksista ja niiden koosta. Ei pannullakaan sekunneissa saa jos on tavalliset levyt niin kun minulla ja paksu hiiliteräspannu.

Entäs mitä tapahtuu A,D,E ja K vitamiineille jotka tarvitsevat vähän rasvaa imeytyäkseen kroppaan? Ei pannulla saa sekunneissa tietenkään mutta hiiliteräspannulla saan muutamassa minuutissa kun on kaasuhella. 

Vierailija
13/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kg muutan vuoden käytössä

Vierailija
14/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäs mitä tapahtuu A,D,E ja K vitamiineille jotka tarvitsevat vähän rasvaa imeytyäkseen kroppaan? Ei pannulla saa sekunneissa tietenkään mutta hiiliteräspannulla saan muutamassa minuutissa kun on kaasuhella. 2

Otan kaksi ruokalusikallista oliiviöljyä päivässä suoraan suuhun enkä paistamisen kautta. 

Vierailija
15/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä laitat kaiken airfryerin syyksi. Joulun aikana olet mässännyt suklaata ja torttuja ym. läskistä kinkkua. Lopeta se herkkujen ja rasvan mussuttaminen. Itse olen tehnyt jo 2-3 vuotta erittäin terveellisiä ruokia laitteella ja laihtunut ihan yrittämättä 5 kg, vaikka olenkin normaalipainoinen. Tulee vain enemmän kiinnitettyä huomiota siihen, mitä syö ja mitä kaikkea terveellistä sillä voikaan tehdä. 

Kerro meillekin mitä?

Vierailija
16/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäs mitä tapahtuu A,D,E ja K vitamiineille jotka tarvitsevat vähän rasvaa imeytyäkseen kroppaan? Ei pannulla saa sekunneissa tietenkään mutta hiiliteräspannulla saan muutamassa minuutissa kun on kaasuhella."

Ei sitä rasvaa ruokavaliossani ole vain paistamisen kautta. Heitänkin airfryerini ja hellani pois ja hankin kaasuhellan! Miten ihanan helppoa, halpaa ja rasvaista!

Vierailija
17/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kaikkea terveellistä sillä voi tehdä" ...

Ilman sitä Pörpötintä voi tehdä myös ihan mitä vaan terveellistä. Siis ihan kaikkea mitä maailmasta löytyy ?

Ei se mikään terveyskone ole. Paitsi mainosmiesten mielestä.

Vierailija
18/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole frayeria. Eikä ole soodakonetta. Ei ole leipäkonetta. Ei ole rasvakeitintä. Ei ole munankeitintä. On kyllä blenderi,mutta en ole käyttänyt. Sen voi yhdistää monitoimikoneeseen.

Miten liittyy aiheeseen 

Vierailija
19/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on hiton hankala tehdä Salaatteja tai Sosekeittoja.

Hapankaaliakaan ei sillä saa tehtyä eikä Kaali/Porkkanaraastetta....

Vierailija
20/41 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta on ollut uunimalli. Olen laihtunut tänä aikana viisi kiloa, en juuri ehdi olla kotona tai kokkaamassa (työ ja toiet ruuhkavuodet vanhusten kanssa). Meillä ei ole kiertoilmauunia, sen se korvaa hyvin. Eipä juurikaan syödä eineksiä. Mikä ei tule airfryerillä, tulee usein haudutuspadassa ja parusuunin lämmitän lähinnä suurille erille (kaalilaatikko, lasagne), peltipiirakoille ja lapapaisteille, jotka eivät raijaan mahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän