Typeriä asioita, joilla ihmiset kehuskelevat?
- Ettei harrasta liikuntaa
- Että ei ole käynyt muualla kuin Tallinnassa
- Että osaa vain suomea
- Että omistaa jonkun auton
- Että on rannekello kädessä
Muita?
Kommentit (23)
Ettei käytä mitään voiteita tai pesuaineita, vaan vedellä vähän huljauttaa paikkoja ja on niin puhdas, raikas ja hyväihoinen, että ihan kadulla vastaantulijat pysähtyvät ihastelemaan.
Kehuskelee omansähköauton paremmuudella niille joilla ei ole varaa kuin muutaman tonnin autoihin.
Ettei ole koskaan tilannut kotiinkuljetuksella ruokaa :D Täällä on/oli pitkä ketju täynnä kehuskelua siitä, ettei koskaan tilaa mitään eikä ainakaan mitään valmiita annoksia, koska tekee kaiken ruoan aina itse ihan alusta lähtien ja suunnilleen myllää itse jauhonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Ettei käytä mitään voiteita tai pesuaineita, vaan vedellä vähän huljauttaa paikkoja ja on niin puhdas, raikas ja hyväihoinen, että ihan kadulla vastaantulijat pysähtyvät ihastelemaan.
Naureskelin tälle tovin.
Tulee toimistolle vaikka voisi tehdä etätöitä
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole koskaan tilannut kotiinkuljetuksella ruokaa :D Täällä on/oli pitkä ketju täynnä kehuskelua siitä, ettei koskaan tilaa mitään eikä ainakaan mitään valmiita annoksia, koska tekee kaiken ruoan aina itse ihan alusta lähtien ja suunnilleen myllää itse jauhonsakin.
Minä en ole koskaan woltannut, mutta en kehuskele sillä, se on vain fakta. Ap
Se, että on vaihdevuosi-ikäisenä alipainoinen ja eikä syö päivässä muuta kuin karkkipussin ja puolikkaan lautasellisen sosekeittoa. Hullu ja epäterveellinen kehuskelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naureskelin tälle tovin.
Joku eläkeikäinen oikeasti kirjoitti muinoin, että hänen ihoaan ihan tuntemattomatkin kehuvat keskellä katua.
Että saa parempaa eläkettä kuin moni saa palkkaa. Näin eräs tuttavani.
Tietämättömyydellä leveily on aika omituinen ilmiö.
Perussuomalaisuus ja veneeriset taudit sekä niihin liittyvä psykopaattisuus.
Ryyppäämisellä ja humalassa sekoiluilla kehuminen.
Kirjojen lukemattomuudella ylpeily.
En katsele televisiota. Ei sa....na ehdi kun puhelin kädessä koko ajan
Jaksoin olla koko yön käymättä pissalla!
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömyydellä leveily on aika omituinen ilmiö.
"Ketä se on?" -kyselyt on aina yhtä pöljiä. Kuuluu ihan yleissivistykseen olla edes suurinpiirtein perillä kotimaansa asioista.
Että syö vain oikeaa ruokaa eli pelkkää lihaa. Ja ryyppää kermaa päälle.