Kovaa
Vaimoni valittaa, ettei löysä kolmen minuutin muna riitä. Pitää olla kova kymmenen minuutin muna, että hän on tyytyväinen.
Kommentit (8)
Vähään on ap vaimo tyytyväinen jos 10 minuuttia riittäisi. Mun vaimo ei saa orkkua vielä vartissa, mutta alle puolen tunnin kovaa panemisella yleensä orkku tulee. Pitäiskö teidän ottaa toinen kierros kun olet ekaa kertaa lauennut, pikku vinkkinä ap vaimolle, kulli kovettuu uudelleen ja kovaksi saakka imemällä tarpeeksi, eli vaimo on hyvä ja imee makkaran mieleisekseen jos kaipaa lisää kovuutta ja kestoa.
Vierailija kirjoitti:
Vähään on ap vaimo tyytyväinen jos 10 minuuttia riittäisi. Mun vaimo ei saa orkkua vielä vartissa, mutta alle puolen tunnin kovaa panemisella yleensä orkku tulee. Pitäiskö teidän ottaa toinen kierros kun olet ekaa kertaa lauennut, pikku vinkkinä ap vaimolle, kulli kovettuu uudelleen ja kovaksi saakka imemällä tarpeeksi, eli vaimo on hyvä ja imee makkaran mieleisekseen jos kaipaa lisää kovuutta ja kestoa.
Etkö voi antaa orgasmia sormin tai nuolemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja annankin, mutta vaimo haluaa orgasminsa useimmiten naimalla kovaa, sanoo sen olevan syvempi niin. Onneksi vaimin ei tarvitse valita joko tai, kun kiinnostukseni riittää molempiin samalla seksikerrallakin.
Mulla tympäisee kun rouva kolmannen laukeamisen jälkeen alkaa laantua ja itsellä on vielä nalli piipussa. Jos haluan itse tulla, niin pitää ennen sessiota jo lämmitellä lähemmäksi itse kun rouva ei halua muuta seksiä kuin kankea sisään. Meillä näinpäin.. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja annankin, mutta vaimo haluaa orgasminsa useimmiten naimalla kovaa, sanoo sen olevan syvempi niin. Onneksi vaimin ei tarvitse valita joko tai, kun kiinnostukseni riittää molempiin samalla seksikerrallakin. lämmität ensin kädellä hänet lähelle huippua ja sitten anat kovaa patukkaa
Jos tuo ei riitä niin olkoon ilman.
"lämmität ensin kädellä hänet lähelle huippua ja sitten anat kovaa patukkaa "
Miksi ihmeessä kun tykkään panna vaimoa pitkään ja kovaa, eikä vaimollakaan oo mikään kiire saada hommia maaliin pikakelauksella? Mikä halvatun kiire pitäis seksihommissa oikeen olla? Taidat olla se klittahullu?
Mun mies on nopea. Mä ainakin kaipaile pitkiä panemisia. Joskus vartti vois riittää mutta joskus pari tuntia.