Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (225)
Nyt sain vähän lisätietoa. Keskustelin tästä asiasta mieheni kanssa, ja kysyin, että onko ikinä aiemmin ollut minkäänlaista outoa käytöstä tältä naiselta häntä kohtaan. Mieheni kertoi, että yksissä illanistujaisissa kolmannen pariskunnan luona (jotka siis ovat myös samaa kaveriporukkaamme, mutta me olemme olleet läheisempiä molempien pariskuntien kanssa kuin nämä kaksi pariskuntaa keskenänsä) oli jokin pieni oudohko juttu tapahtunut. Tästä hän ei minulle ollut aiemmin maininnut, eikä toki ollut aihettakaan. Itse en siis ollut tätä kuulemassa tai en huomannut. Mutta olivat siis minun mieheni ja tämän pariskunta istuneet yhdessä sohvalla, ja pariskunnan mies oli sanonut, että olivat ulkona tullessaan juhliin nähneet jonkun todella hyvännäköisen naisen, jolla oli kuulemma tosi isot ja hyvät tissit. Ilmeisesti siis minun miehelleni oli suunnattu tämä kommentti, jonka kuitenkin vieressä istunut vaimo oli myös kuullut. Ja vaimo oli siihen sitten kommentoinut, että: "Ai kiva, ajattelitteko sitten Mikon (minun mieheni, nimi muutettu) kanssa mennä sitä naista pokaamaan?"
Minun mieheni oli ollut vähän ymmällänsä tästä, eikä sanonut mitään. Minun miehelläni siis ei ole tapana koskaan kehua ketään muita naisia, eikä ole mikään sellainen kuolaajatyyppi yhtään. Siis minun mieheni suusta tuollaista kommenttia ei ikinä kuulisi jostain hyvännäköisestä naisesta ja tisseistä.
Eli enpä tiedä mikä tuo naisen kommentti siihen oli, oliko vain mustasukkaista kettuilua vai mitä. Mietin kyllä tuota, että voisiko heillä olla takana jotain pettämistä tai muuta puolin toisin tai mahdollisesti avoin suhde. Mutta jos olisi avoin suhde, niin miksi mies olisi ollut mustasukkainen juhlien jatkoista? En tiedä, mutta kummallista kommunikaatiota pariskunnan välillä ainakin omaan makuuni.
Ap
Ystäväni yritti miehelleni tuota samaa, niin mies työnsi naisen pois ja tokaisi että hyi h€lv€tti, älä lääpi. On entinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän katkaisin välit lähes täysin meidän tuttuihin vähän tuollaisen käytöksen takia. Mitään illanviettoja ei enää ole , vastaan kyllä jos tulee jokin hyvänjoulun toivotus tms mutta muuten meillä on aina kiirettä ja menoa.
Tää nainen alkoi esim liian kiinnostuneeksi kaikesta mitä me puolison kanssa yhdessä tehdään, kyseli ummet ja lammet ja joka kerta kun nähtiin niin flirttaili puolisolleni.
Juttu loppui siihen kun otin asian puheeksi puolison kanssa ja hän sanoi että kokee vaivaannuttavalsi tän pariskunnan seura ja oma tunne oli koko ajan se, että tää pariskunnan rouva oli ns puolisoni perässä jo ennenkuin oltiin yhteisiä iltoja vietetty, oltiin vain tavattu.
Millä tavalla hän flirttaili?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän katkaisin välit lähes täysin meidän tuttuihin vähän tuollaisen käytöksen takia. Mitään illanviettoja ei enää ole , vastaan kyllä jos tulee jokin hyvänjoulun toivotus tms mutta muuten meillä on aina kiirettä ja menoa.
Tää nainen alkoi esim liian kiinnostuneeksi kaikesta mitä me puolison kanssa yhdessä tehdään, kyseli ummet ja lammet ja joka kerta kun nähtiin niin flirttaili puolisolleni.
Juttu loppui siihen kun otin asian puheeksi puolison kanssa ja hän sanoi että kokee vaivaannuttavalsi tän pariskunnan seura ja oma tunne oli koko ajan se, että tää pariskunnan rouva oli ns puolisoni perässä jo ennenkuin oltiin yhteisiä iltoja vietetty, oltiin vain tavattu.
Millä tavalla hän flirttaili?
Ap
Tuli liian lähelle, kyseli liian henkilökohtaisia juttuja puolisolta ja minulta jne. Yleensä puoliso ei edes vastannut kaikkiin, siirtyi vaan toiseen aiheeseen. Lisäksi saattoi suuttua jos ei päästy, sanoi tyyliin mitä menoja teillä muka on jne.