Ystäväni lähenteli miestäni
Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.
No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?
Kommentit (275)
Etkö ole vieläkään mennyt hoitoon?
Ap, mitä miehesi teki tässä tilanteessa? Vetäityikö pois tai antaiko vain lääppiä itseään? Toki en enää olisi itse yhdeydessä koko pariskuntaan. Miehesi olisi pitänyt sanoa sille naiselle, että kädet irti!
Hohhoijaa. Tyypillistä trollausta ja lopuksi pitkä lista kysymyksiä keskustelua herättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko katsellut kiihoittuneena kun miehesi hyvin liukkaroitu kalu uppoaisi hitaasti ystäväsi pep pureikään
Olisi ollut aika kuumottavaa.
Ap
Näin unta tuosta viimeyönä... IIIK!
Ap
No nythän sulla on mahdollisuus kolmen kimppaan. Piristää seksielämää.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia.
Oikeastiko? Hivellä ja silitellä toista niskasta on mielestäsi ihan normaalia? Minusta ei. Eikä hän minun hiuksiani selittänyt.
Ap
Älä nyt oo hölmö, toi kommentti on trollausta. Ei tietenkään ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tosi kiusaannuttavaa huomata jonkun epäsopiva ja peittelemätön kiinnostus toisen puolisoa kohtaan. Ei siinä yleensä auta kuin viilentää välit. Asia ei ole viaton, vaan tuollainen on monta kertaa johtanut pettämiseen, jos sille on antanut periksi.
Epäsopivaa ja peittelemätöntä tuo oli, mutta meinaatko, että kyse on tosiaan kiinnostuksesta miestäni kohtaan? Vai voisiko syynä käytökseen olla jokin muu asia, kuten näpäytys omalle miehellensä tai minulle?
Ap
Olin tuo nainen ja yritin pehmitellä teitä että osallistuisitte swing-bileisiin mutta sua on mahdoton pehmittää, nyyh. Ei sua uskalla edes vähän huppelissa kähmiä kun oot niin syyttävä heti.
En ymmärrä, että ap puolustelee miestään, että mies vain tokaisee, että ei huomannut koko asiaa? Kun te molemmat olitte humalassa? Aika outo mies, joka ei mukamas huomaa, kun toinen nainen hivelee hänen päätään ja halailee? Eräät miehet kyllä keksivät aina selityksiä näille jutuille omasta puolestaan.
Kaksi mieheni ystävää on lähennelleet minua. 🤢
Mulle tuli mieleen, että jos nainen oli tuntuvassa humalassa, hän saattoi halatessaan horjahtaa ja siksi painautui miestä kohti ja tarttui niskaan. Itselle on jäänyt nolo muisto työjuhlista, joissa olin asiakkaan seurueessa ja join aivan liian paljon samalla (miesvaltainen ala, viinaa kuluu juhlissa). Asiakas pyysi minua tanssimaan, ja tanssimisemme näytti varmaan ulkopuolisista todella intiimiltä. Tosiasiassa olin niin humalassa, että lähinnä yritin pysyä pystyssä, siksi pidin hänestä niin tiukasti kiinni. Mies oli hyvä tanssija, minä en ole sitä edes selvin päin :D Edelleen puistattaa ajatella tilannetta, onneksi siitä ei ole kukaan muistutellut. Naimisissa oleva perheenäiti olen, ja en todellakaan ollut viehättynyt siinä tilanteessa, pakokauhussa lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas
Älä muuta sano.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mieheni ystävää on lähennelleet minua. 🤢
Kun tulee ikää ja lihoo sekä rupsahtaa niin vielä kaipaa niitä aikoja kun oli edes joskus haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä miehesi teki tässä tilanteessa? Vetäityikö pois tai antaiko vain lääppiä itseään? Toki en enää olisi itse yhdeydessä koko pariskuntaan. Miehesi olisi pitänyt sanoa sille naiselle, että kädet irti!
Ei vetäytynyt irti. Tilanne oli toki nopeasti ohi. Mies sanoi, ettei alkuun tajunnut asiaa, tajusi kuulemma vasta sitten kun asiasta hänelle mainitsin. Tajusi siis sen silittelyn ja normaalia pidemmän halauksen vasta kun asiasta huomautin. Olimme toki todella väsyneitä ja olimme olleet jo pitkään valmiina lähtemään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että jos nainen oli tuntuvassa humalassa, hän saattoi halatessaan horjahtaa ja siksi painautui miestä kohti ja tarttui niskaan. Itselle on jäänyt nolo muisto työjuhlista, joissa olin asiakkaan seurueessa ja join aivan liian paljon samalla (miesvaltainen ala, viinaa kuluu juhlissa). Asiakas pyysi minua tanssimaan, ja tanssimisemme näytti varmaan ulkopuolisista todella intiimiltä. Tosiasiassa olin niin humalassa, että lähinnä yritin pysyä pystyssä, siksi pidin hänestä niin tiukasti kiinni. Mies oli hyvä tanssija, minä en ole sitä edes selvin päin :D Edelleen puistattaa ajatella tilannetta, onneksi siitä ei ole kukaan muistutellut. Naimisissa oleva perheenäiti olen, ja en todellakaan ollut viehättynyt siinä tilanteessa, pakokauhussa lähinnä.
Tästä ei ollut kyse missään nimessä. Ihan vankasti jaloillansa hän seisoi, ja hyvästiksi halatessaan laittoi toisen kätensä mieheni niskaan, ja hiveli/hieroi päätä.
Ap
Vieläkö sinä tätä asiaa jauhat. Anna olla jo. Onko joku maailmanloppu, kun toinen kännipäissään vähän sivelee hiuksia. No ei ole!
Ystävättärellä on parempi pimpsa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että ap puolustelee miestään, että mies vain tokaisee, että ei huomannut koko asiaa? Kun te molemmat olitte humalassa? Aika outo mies, joka ei mukamas huomaa, kun toinen nainen hivelee hänen päätään ja halailee? Eräät miehet kyllä keksivät aina selityksiä näille jutuille omasta puolestaan.
En varsinaisesti puolustele, koska syytinkin miestäni koko tilanteesta, että miksi ei reagoinut mitenkään. Asiasta ollaan siis keskusteltu. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin en ehkä samanlaisessa tilanteessa olisi itsekään reagoinut mitenkään, koska tilanne oli todella nopeasti ohi. Lisäksi itse ainakin olisin saattanut jäätyä tuossa tilanteessa niin, etten olisi osannut reagoida tai sanoa mitään niin nopeasti.
Ap
Ap täällä. Olen nähnyt tämän kyseisen pariskunnan useammankin kerran tapahtuneen jälkeen (lasten kuskauksia kouluun tai harrastuksiin), mutta en kovin läheltä. En ole katsonut heitä päin, vaan tarkoituksella ollut kuin en huomaisikaan. Tänään kuitenkin he tulivat kadulla vastaan ja tervehtivät. Otin näkökontaktin mieheen, ja tervehdin hymyilemättä. Naista päin en katsonutkaan. Luultavasti huomasivat eron normaaliin, olen luontaisesti melko hymyileväinen. En vieläkään oikein tiedä mitä sanon sitten kun tulee tilanne, jossa minun on pakko puhua heidän kanssaan.
Ap
Ap täällä taas.
Nyt tänä aamuna tuli viesti pariskunnan mieheltä omalle miehelleni. Ovat lähdössä päiväretkelle lasten kanssa jonnekin, ja kutsuivat meidät mukaan. Vielä emme ole vastanneet mitään. Eli ilmeisesti heidän mielestänsä kaikki on ok, ja mitään ei ole tapahtunut? Tätä miestä ei haittaa, että oma vaimo läppii miestäni, ja on valmis kutsumaan uudestaan yhteistä aikaa viettämään?
Ap
Tosiaan! Ehkä ensi kerralla pääsevät jo asiaan.