PMS-oire..kamala hajamielisyys ja " pehmopää" -APUA
Vähän ottaa pannuun, menkat alkamassa ja olen taas munannut itseni pariinkin kertaan tänään julkisesti. Ensin unohdin ostokset kaupan kassalle ja kävelin muina miehinä ulos kaupasta ja nolon takas kauppaan hakemaan ostoksia... sitten tein emämunauksen ryhmittäytymällä autolla väärälle kaistalle, eikä siinä vielä mitään, mutta siis VASTAANTULEVIEN kaistalle!!Vähänkö hävetti :( Sitten tietysti naama punaisena istuin ratin takana kotiin asti ja hiki vaan valui..Onko muilla samanlaista tyhjäpäisyyttä sillon kun menkat on alkamaisillaan.
Kommentit (6)
Jep, samaa täällä. Joskus tuntuu sille, että meinaa seota.
On kyllä. Unohtelua ja totaalista hajamielisyyttä.
Kyllä, aivosumu vaivasi ja pahasti. Tiputtelin myös tavaroita käsistäni kuin mikäkin mämmikoura.
Jouduin ottamaan hormonikierukan lääkehoidoksi toiseen ongelmaan, jonka myötä PMS yllättävää kyllä rauhoittui. Ei poistunut kokonaan eli tunnen edelleen kun menkat ovat tulossa, mutta ei ole enää samanlaista hirveää aivosumua ja sekoilemista.
Mitä, onko tätä muillakin. Aina nää päivät kuukaudesta olen aivan toistaitoinen...järkkyä!!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2007 klo 14:37"] Vähän ottaa pannuun, menkat alkamassa ja olen taas munannut itseni pariinkin kertaan tänään julkisesti. Ensin unohdin ostokset kaupan kassalle ja kävelin muina miehinä ulos kaupasta ja nolon takas kauppaan hakemaan ostoksia... sitten tein emämunauksen ryhmittäytymällä autolla väärälle kaistalle, eikä siinä vielä mitään, mutta siis VASTAANTULEVIEN kaistalle!!Vähänkö hävetti :( Sitten tietysti naama punaisena istuin ratin takana kotiin asti ja hiki vaan valui..Onko muilla samanlaista tyhjäpäisyyttä sillon kun menkat on alkamaisillaan.
[/quote]
Vanha viesti aloittajalta , mutta minulla ihan samanlaisia oireita !!! Onko muilla ??