Ihmettelen vaan, että kuka maksaa ja kustantaa julkkiksille luksus elämän?
Ite en oo alkanut fanittamaan ketään ja pelkkä julkisuus ei pitäisi olla miljoonan arvoista.
Kommentit (19)
Eikö tää ole ihan selvä? Ne fanit sen maksaa, ihan vapaaehtoisesti.
Ne tienaa ja ostaa ite leikkeleensä
Vierailija kirjoitti:
Jotkut maksaa elämisensä ihan itse. Vieras konsepti?
VISA VINKUU!
Niin, no näissä avauksissa pitäisi nyt jotenkin avata keistä julkiksta puhtaan ja miten nämä sitten muka elää.
Aika monilla on maksuhäiriömerkintä. Numerolehti uutisoi niistä vähän väliä. Joku on oikeasti rikaskin, ainakin hetken. Mutta en itse haluaisi olla jossain Fugessa tai Dubaissa ääliöbaarissa mukahienosti siemailemassa ylihintaista drinksuja. Joku voi tyytyä heinäkuussa tärisemään Hangon regatassa vai mikä se nyt olikaan. Kukin tyylillään :)
Tv:n tuotantoyhtiöt ja tuottajat, jotka valitsevat esiintyjät. Ennen levy-yhtiöt päätti, kenestä leivotaan idoli, joku taas ohjasi levy-yhtiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nää bling bling julkkikset maksaa kyllä elämisensä velkarahalla ja jättää velatkin maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tv:n tuotantoyhtiöt ja tuottajat, jotka valitsevat esiintyjät. Ennen levy-yhtiöt päätti, kenestä leivotaan idoli, joku taas ohjasi levy-yhtiöitä.
Ja uusin ryhmä on kai influensserit, jotka tienaa postaamalla jotain tuotteita. Nekin valikoidaan, kenestä tehdään vaikutusvaltainen influensseri.
"Kaupallinen yhteistyö", tv-ohjelmat, mainokset. Niillä tulee leipä pöytään. Lisäksi jokaisella julkulla on nykyään podcast. Kansaa kiinnostaa entisten missien yms. kauppareissut ja sisustusratkaisut. Erittäin mielenkiintoista!
Hokka on ainakin saanut viisinumeroiset summansa ihan faneilta fanithan ne on keikoilla käyneet ja syytäneet rahaa ei Hokalla ilman faneja mitään rahaa olisi miettikää nyt itsekin ei se raha hänelle ole mistään taivaastakaan tippunut
-Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VISA VINKUU!
Pitää ne visatkin maksaa takaisin jos et ole tiennyt.
Fanien ja radiokuuntelijoiden rahoilla siis elää
-Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Fanien ja radiokuuntelijoiden rahoilla siis elää
-Hokka jankkis
Sama koskee kaikkia artisteja, ääliö.
yle meidän rahoilla hehkuttaa jos mitäkin huu haa taiteilijaa ja artistia. joka aamu toinen toistaan tyhmempää haastatellaan mainostetaan ja kehutaan. miten yle saa mainostaa??
Median antama kuva elämästä on pelkkä satu. Totta noissa ei ole nimeksikään.
Vähän tietty riippuu julkkiksesta, mutta esim Robert Downey Jr. tienasi noin 500 miljoona dollaria Iron Man roolillaan. Kai sillä muutaman blingblingin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VISA VINKUU!
Naispuolisila vinkuu karvavisa.
Joskus harvoin tullut silmäiltyä Seiskaa.
Siellähän tällaiset näkyvimmin esiintyy (juu, olen jo vanhempi, en ole missään instagrameissa tms).
Sofia Belorf vai mikä se yks on: mikä on ammatti? Mikä työnantaja? On salakuvia esim. että astuu urheiluautosta luksusliikkeen luona tms.
Muuttaa yht äkkiä tuosta vaan jonnekin Arabialaisvaltioon.
Aiemmin seurattiin/ihailtiin jonkin Viivi Avellanin edesottamuksia.
Jne. Onhan näitä