Frasier-sarjan uusintaesitykset alkoivat taas telkkarista
Ja muistan, miksi aikoinaan rakastin niin paljon sarjaa. Hyvä, oikeastikin älykäs huumori, mainiot hahmot, veljekset Frasier ja Niles yhdessä😂 Samastun varsinkin nyt vanhempana Niles Craneen, olen samanlainen siisti, tarkka ja korkeakulttuurin ihailija. Jos olisin ollut sarjassa, niin olisin varmaan ollut tosi ihastunut Nilesiin, samalla tavalla kun Niles on ihastunut Daphneen.😁
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oon.kanssa tyytyväinen, kun näytetään uusintoja.
Älykäs huumori ja huippuammattitaitoiset näyttelijät!
Totta. Naurettu valmiiksi, jotta älykkäät ihmiset osaavat nauraa oikeissa kohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään helppoa rahaa tyhmillä suomalaisilla.
En minä ainakaan maksa senttiäkään tuon ohjelman katsomisesta. Katon ilmaiset jaksot Ruudusta ja jätän maksulliset kaudet katsomatta.
Alkoi taas? En edes muista milloin on viimeksi esitetty.
Mahtavaa, kiitos! Latasin Ruudun ja nyt aion katsoa putkeen kaikki!
Pluto TV:no "kanavat" kohdassa näkyy vaikka mitä sarjoja, pyörii koko ajan. Ja elokuvia
Frasier on ihan parasta viihdettä tänä aikana kun tvohjelmat muutoin ovat tylsiä asuntojen remontointi ja myyntiohjelmia, kaiken maailman kisailu ja parinetsimisohjelmia.
Melkoista unilääkettä, ei naurata!
Vierailija kirjoitti:
Milloin nämä uusinnat oikein alkoivat?! Nyt on jo seitsemäs kausi pyörimässä ja huomasin itse vasta pari päivää sitten, että Frasieriä tulee taas TV:stä!
Alkoi tällä viikolla 7 kaudesta.
Joo, mutta miksi ovat alkaneet kaudesta 7!?