Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menin yhteen suurelta osin rahan takia, ja nyt kaduttaa. Olen siis mies, ja nainen on rikas/hyvätuloinen, sekä myös kaunis tietty

Vierailija
06.01.2026 |

Olen itse köyhä ja pitkäaikaistyötön, mitä nyt puuhastelen pientä bisnestä josta saan vähän rahaa. Nainen tienaa aivan valtavat määrät rahaa, ja on sijoituksia sekä muuta omaisuutta...On myös kaunis. Ajattelin aina että tämä on niin hyvä nainen minulle, että pakko yrittää...Että kyllä se rakkaus sieltä tulee. Mutta ei vain tullut, ja moitin itseäni siitä että miksi olen tällainen.
Nyt nainen on raskaana, ja viikko viikolta tuntuu ahdistavammalta. Miksi minä en koskaan saanut niitä joihin ihastuin/rakastuin?

Onko koko loppuelämäni pilalla tämän liiton takia?

M37

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi ihana salainen tyttöystävä. Sitten jaksaa taas sitä tympeää mutta rikasta vaimoakin paremmin. 

Vierailija
42/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi ihana salainen tyttöystävä. Sitten jaksaa taas sitä tympeää mutta rikasta vaimoakin paremmin. 

Voi kun tää tarina on mielikuvituksen tuotetta. Tarina toistuu aika-ajoin palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5 

Vierailija
44/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kehąri-pena. Parisuhteessa ei ole pakko jatkaa.

Kerää kipsus ja hit the road Pena!

Asun jo omassa asunnnossani.

ap

Vierailija
45/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100000/5

Loser!

Vierailija
46/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla erään miespuolisen ystäväni kirjoittama. 

Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, niin kyseessä olisi taloudellinen väkivalta mutta koska köyhempi osapuoli on mies, häntä pidetään onnekkaana ja sanotaan että suu suppuun ja ole tyytyväinen. 

Mies siis tekee freelancerina alansa töitä (taide/kulttuuriala) eli tulot on epäsäännölliset, kausiluonteiset ja isompien projektien ulkopuolella hyvin vähäiset. Nainen on uratykki jonka kuukausipalkka on viisinumeroinen ja joka vuodesta toiseen hengaa verottajan kateuslistalla. Naisen mukana tuli myös suvun vauraus, asuvat ennakkoperintönä saadussa lukaalissa eräällä Helsingin halutuimmista alueista (asunnon arvo on varmasti miljoonaluokassa). Elämä on näennäisesti leveää, löytyy Teslaa ja käy joka toinen viikko siivooja hoitamassa asunnon perussiivouksen.

Mutta miehen täytyy tehdä naiselle tiliä ja anoa "lupa" kaikkeen omaan. Harrastuksiin ja kavereiden kanssa kahvilla käyntiin. Ison asunnon toisesta vaatehuoneesta tehtiin miehelle pieni "työpiste" ja se on ainoa alue asunnossa jossa on mitään miehen omaa. Muuhun sisustukseen mies ei saa ottaa mitään kantaa. Pariskunnalla on yksi lapsi ja se on pääsääntöisesti miehen vastuulla. Jos miehen freelancer-hommat tai harrastukset menevät jonkin lapseen liittyvän päälle, niin ne peruuntuvat koska nainen ei jousta tippaakaan lapsen asioiden vuoksi vaikka voisi. Kaikki miehen "oma" on toissijaista. 

Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, niin porukka olisi kauhuissaan tuollaisesta dynamiikasta jossa toinen jyrää kaikessa sillä perusteella että hän tuo talouteen rahat. 

Vierailija
47/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla erään miespuolisen ystäväni kirjoittama. 

Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, niin kyseessä olisi taloudellinen väkivalta mutta koska köyhempi osapuoli on mies, häntä pidetään onnekkaana ja sanotaan että suu suppuun ja ole tyytyväinen. 

Mies siis tekee freelancerina alansa töitä (taide/kulttuuriala) eli tulot on epäsäännölliset, kausiluonteiset ja isompien projektien ulkopuolella hyvin vähäiset. Nainen on uratykki jonka kuukausipalkka on viisinumeroinen ja joka vuodesta toiseen hengaa verottajan kateuslistalla. Naisen mukana tuli myös suvun vauraus, asuvat ennakkoperintönä saadussa lukaalissa eräällä Helsingin halutuimmista alueista (asunnon arvo on varmasti miljoonaluokassa). Elämä on näennäisesti leveää, löytyy Teslaa ja käy joka toinen viikko siivooja hoitamassa asunnon perussiivouksen.

Mutta miehen täytyy tehdä naiselle tiliä ja anoa "lupa" kaikkeen omaan.

Tämäkin on vaarana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme