Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menin yhteen suurelta osin rahan takia, ja nyt kaduttaa. Olen siis mies, ja nainen on rikas/hyvätuloinen, sekä myös kaunis tietty

Vierailija
06.01.2026 |

Olen itse köyhä ja pitkäaikaistyötön, mitä nyt puuhastelen pientä bisnestä josta saan vähän rahaa. Nainen tienaa aivan valtavat määrät rahaa, ja on sijoituksia sekä muuta omaisuutta...On myös kaunis. Ajattelin aina että tämä on niin hyvä nainen minulle, että pakko yrittää...Että kyllä se rakkaus sieltä tulee. Mutta ei vain tullut, ja moitin itseäni siitä että miksi olen tällainen.
Nyt nainen on raskaana, ja viikko viikolta tuntuu ahdistavammalta. Miksi minä en koskaan saanut niitä joihin ihastuin/rakastuin?

Onko koko loppuelämäni pilalla tämän liiton takia?

M37

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt panemaan säännöllisesti sen kanssa jos et rakasta. Kerranhan panee aivan ketä vaan

Vierailija
22/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyt panemaan säännöllisesti sen kanssa jos et rakasta. Kerranhan panee aivan ketä vaan

Luuletko että suurin osa ihmisistä ei pysty panemaan viehättävää vastakkaisen sukupuolen edustajaa ilman rakkauttakin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä onnistuit saamaan tuon naisen? 

Olen pitkäaikaistyötön ja köyhä, mutta siihen huonot puoleni jäävätkin.
Olen fiksu, huumorintajuinen, empaattinen, "osaan ottaa naisen", komea, pitkä, hyvässä kunnossa, nuorekas...Jne

ap

Ja silti olet pitkäaikaistyötön?

No onpa uskottavaa 

Kyllä. Ei ole koulutusta, ja pitkäaikaistyöttömyys yksin riittää syyksi työnantajille olla palkkaamatta.

ap

Miksi sinulla ei ole koulutusta? Siksikö että olit alusta alkaen asennoitunut iskemään itsellesi hyvätuloisen naisen joka elättää sinut?

Vierailija
24/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että suurin osa ihmisistä ei pysty panemaan viehättävää vastakkaisen sukupuolen edustajaa ilman rakkauttakin?

ap

No miksi panit sen paksuksi? Älä vain kerro että nainen jätti ehkäisyn pois salaa. Ei yksikään varakas nainen lisäänny tyhjätaskulle ainakaan ilman avioehtoa.

Vierailija
25/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla naiset luulee, että jos nainen on rikas ja kaunis niin se riittää miehille.

Vierailija
26/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Onpa kurja kohtalo. Jos nyt jätät naisen joka odottaa SINUN lastasi, vajoat takaisin köyhyyteen, sinne minne kuulutkin, mutta jos sinnittelet hänen kanssaan ja otat vastuun siittämästäsi lapsesta, olet onneton kun jossain muualla ehkä odottava elämäsi rakkaus menee sivu suun. I feel you.

Vierailija
27/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla naiset luulee, että jos nainen on rikas ja kaunis niin se riittää miehille.

Eivät tietenkään luule. Mutta miehet luulevat että naisille riittää jos mies on rikas ja komea.

Vierailija
28/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä valitat, jos sulla on rikas ja kaunis nainen. 

Vierailija
29/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP erota ja ryhdyt yh::ksi, saat isot elarit.

Vierailija
30/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pojalla hilut kintuissa, ikuiset kihlat ja elinkautinen. Jos lähdet, joudut maksamaan elarit, jos muija skippaa sut,joudut maksamaan elarit ja missä asuisit? Nyt vaan pysyt siellä kultaisessa häkissä ja nautit saavutetuista eduista. Hanki lohduksi joku eteerinen harrastus, polttelet autotallissa sikareja ja nautiskelet konjakkia. Seitinohuessa humalassa rankka elämä on helpompi kestää.

Vierailija
31/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pojalla hilut kintuissa, ikuiset kihlat ja elinkautinen. Jos lähdet, joudut maksamaan elarit, jos muija skippaa sut,joudut maksamaan elarit ja missä asuisit? Nyt vaan pysyt siellä kultaisessa häkissä ja nautit saavutetuista eduista. Hanki lohduksi joku eteerinen harrastus, polttelet autotallissa sikareja ja nautiskelet konjakkia. Seitinohuessa humalassa rankka elämä on helpompi kestää.

Ihan omassa asunnossa asun. Niin hänen armoilleen en halua, että muuttaisin yhteen. Kaikki tuet lähtisi silloin

ap

Vierailija
32/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kehąri-pena. Parisuhteessa ei ole pakko jatkaa.

Kerää kipsus ja hit the road Pena!

Vierailija
33/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koetapa kehąri-pena päästä pillun päälle edes kerran elämäsi aikana.

Vierailija
34/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omassa asunnossa asun. Niin hänen armoilleen en halua, että muuttaisin yhteen. Kaikki tuet lähtisi silloin

ap

No mut kehąri-pena eihän täs sun mielikuvitustarinassasi sulla sitten ole ongelmaa olleskaan. Jatka tattis hakkaamista entiseen malliin.

Vierailija
35/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No miksi panit sen paksuksi? Älä vain kerro että nainen jätti ehkäisyn pois salaa. Ei yksikään varakas nainen lisäänny tyhjätaskulle ainakaan ilman avioehtoa.

Ei kun tää tarina on pinttynyt mielikuvitustarina kehąri-penalla

Vierailija
36/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu, huumorintajuinen, empaattinen, "osaan ottaa naisen", komea, pitkä, hyvässä kunnossa, nuorekas...Jne

No onpa uskottavaa 

Kyllä. Ei ole koulutusta, ja pitkäaikaistyöttömyys yksin riittää syyksi työnantajille olla palkkaamatta.

ap

No jospa aloittaisit hankkimalla koulutuksen? Jos olet fiksu, voisit hakea opiskelemaan vaikka DI:ksi. 

Vierailija
37/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tarina, tätähän palstamiehet luulevat kaikkien naisten haluavan. 

Mikähän ihme estää ap:tä eroamasta ja rakastumasta, mikä se sana olikaan, juu, renttunaiseen?

Vierailija
38/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa uskottavaa 

ap

No jospa aloittaisit hankkimalla koulutuksen? Jos olet fiksu, voisit hakea opiskelemaan vaikka DI:ksi. 

Ei pöpieläkkeellä oleva kehąri saa opiskelupaikkaa.

Vierailija
39/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava tarina, tätähän palstamiehet luulevat kaikkien naisten haluavan. 

Mikähän ihme estää ap:tä eroamasta ja rakastumasta, mikä se sana olikaan, juu, renttunaiseen?

Kehąri-pena kuvittelee olevansa korvaamaton kultakimpale mielikuvitustarinassaan.

Vierailija
40/47 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehąri luulee, että kaikki uskoo tähän, että kaunis ja rikas haluaisi olla missään tekemisissä köyhän vąjakin kanssa.

🤣🤣🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi