Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni urotyö eilen...

Vierailija
25.04.2007 |

Pyysin miestäni ripustamaan eilen pyykit kuivumaan pihalle. Sisään tullessaan hän oli silminnähden ylpeä itsestään ja suorituksestaan. Ja lopuksi vielä tokaisi: " Kuinkakohan moni muu mies ripustaa perheen pyykit kuivumaan?"

Mua tietysti nauratti koko homma; mitä siinä nyt sitten on niin hienoa, jos mun pyynnöstä ripustaa vaatteet kuivumaan. Mutta nyt kysynkin: Oliko se sittenkin suuri urotyö mieheltäni? Onko miehesi ripustellut pyykkejänne? ;)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivuriin tai ripustaa kuivumaan. Eli en pidä sitä ihmeellisenä. Tekee osansa.

Vierailija
2/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole kovin tyytyväinen ripustustulokseen: jättää perhana ryppysiksi, grr...

Mutta osaa ne muutkin miehet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole kovin tyytyväinen ripustustulokseen: jättää perhana ryppyisiksi, grr...

Mutta osaa ne muutkin miehet!

Vierailija
4/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noin miehet niin suloisia, pikkupoikamaisuudessaan. Ihana mies sulla.

Vierailija
5/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. TosiMies

Vierailija
6/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun naiset kehuvat miehiä jostain pyykinripustamisesta. Selvää kusetusta miehiltä heittäytyä avuttomiksi, ettei muka sitä osaa, niin ei kotona tartte tehdä mitään kun ei viitsi oikeasti. Sitten kun jotain armosta tekee niin saa vielä palkintoja ja kehuja.

ÄLKÄÄ KASVATTAKO POJISTANNE TÄLLAISIA AINAKAAN!

Vierailija
7/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t. TosiMies

Vierailija
8/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä viestissä on _kehunut_ miestään pyykinlaiton vuoksi? Ja väittikö joku ettei osaa?

???

Vierailija
9/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli sitten tosi loukkaantunut kun en ollut edes kiittänyt häntä siitä... Arvaa vaan kiitteleekö se kun vien roskat ulos lähes aina.

Vierailija
10/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun pyynnöstä yleensä, ja valitettavasti ei ravista pyykkejä suoraksi kunnolla ennen kuin ripustaa, mutta ripustaa kuitenkin.

Vierailija
11/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus.

Vierailija
12/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun mamman pikku kultia nää en-tiskaa-enkä-siivoa äijät oikein on..? Itse olen aina osannut hoitaa kotihommani, ja samoin ystäväpiirissäni on aina pidetty normaalina että mies osaa selviytyä joka päiväisistä töistään. Eikä kyse ollut mistään pikkurilli pystyssä viipottavista sisustus-suunnittelijoista vaan ihan normaalista äijistä.

Tanan äidin pikku enkelit, heti pitää olla naista pyytämässä apuun kun maito kaatuu...

Vierailija
13/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä haluukaan. Ensinnäkin se ei osaa pestä pyykkiä, pesee valkopyykin seassa vaikka villavaatteita. Ja kun se ripustaa ne pyykit, niin hän sitten samalla tekee " kauniit" rypytykset niihin pyykkeihin.

Joten minä ja lapset hoidetaan toi pyykkipuoli. Sen verran on muuten hyvä mies, että olen " armahtanut" hänet tästä pyykkijutusta, enkä edes koe että mun pitäisi sille nalkuttaa siitä. Pikku juttu, tekee se sitten muita hommia onneksi.

Vierailija
14/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten meillä kuivuri kuivaa ja minä hoidan sen puolen.

Vierailija
15/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim meillä oltiin molemmat aika laiskoja ennen kun lapsi syntyi, mutta loppupeleissä tehtiin kuitenkin kotitöitä suunnillleen yhtä paljon. Nyt olen kotona 1-vuotiaan kanssa ja kotityöt jakaantuvat n. 80-20. Toki minä olen sitä mieltä, että minun kuuluu enemmän tehdä, mutta kun homma meinaa mennä 100-0 niin suutun. Mies on muuttunut siten, että ei vaan viitsi tehdä kotitöitä ja minä taas olen muuttunut sellaiseksi, että en jaksa katsella sotkua päivät pitkät. Eli usein tavallaan vahingossa teen miehenkin edestä töitä. Omat jälkensä mies onneksi siivoaa (ainakin yleensä).

Sinänsä ap:n mies on ihan kiva kun ripusti pyykit, mutta ei hän mielestäni enempää kiitosta ansaitse kun ap:kaan, joka yleensä ne pyykit ripustaa.

Vierailija
16/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ylpeilisi jollian pyykinripustamisella. Huh huh.

Tarkoitan siis sitä, että on itsestäänselvää, että niitä silloin t' llöin ripustelee yhtä lailla kuin minäkin.

Vierailija
17/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 29

Vierailija
18/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyykkää (sis. pyykinpesun, kuivumaanlaiton, viikkauksen), kokkaa, siivoaa jne...

Tänään viimeks kun lapsi aamulla heräsi klo 6 meidän välistä siihen kun pissasi pääsi sänkyyn, niin ennen kuin mulla oli silmät auki niin mies oli jo kiskomassa märkää lakanaa lattialle, lasta potalle jne...Loppujen lopuksi miekkonen vielä huuhteli pissisiä vaatteita ennen koneeseen laittoa, vaikka minä olin jo työntänyt oman osuuteni suoraan päältä koneeseen....

Kiitin myöhemmin kun oli niin reipas...kuulemma oli vähän pakkorako!

Vierailija
19/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se pyykkää (sis. pyykinpesun, kuivumaanlaiton, viikkauksen), kokkaa, siivoaa jne...

Tänään viimeks kun lapsi aamulla heräsi klo 6 meidän välistä siihen kun pissasi pääsi sänkyyn, niin ennen kuin mulla oli silmät auki niin mies oli jo kiskomassa märkää lakanaa lattialle, lasta potalle jne...Loppujen lopuksi miekkonen vielä huuhteli pissisiä vaatteita ennen koneeseen laittoa, vaikka minä olin jo työntänyt oman osuuteni suoraan päältä koneeseen....

Kiitin myöhemmin kun oli niin reipas...kuulemma oli vähän pakkorako!

Jos mulla olis ukko joka odottais mun heräämistä tossa vaiheessa, niin pistäisin ukon samantien vaihtoon. Siis että jos se ei tekis elettäkään vaihtaakseen ne kusiset tai oksennuksessa olevat lakanat.

Oma mies ei pese meillä pyykkiä kuin joskus harvoin. Mä olen tällä hetkellä kotona ja mies töissä. Päivisin tulee pyykättyä.

Vierailija
20/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin myönsit, sun mies ei paljon tee...Joidenkin miehet tekee!

Se kusisten lakanoitten vaihtaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän