En aio kuluttaa penniäkään tammikuussa
Kommentit (34)
Ap, aiotko elää pyhällä hengellä tämän kuukauden?
Vierailija kirjoitti:
Kenen ruuilla nämä "en osta mitään" ihmiset oikein sitten elävät? Vai ovatko jenkkityyliin jotain maailmanlopun preppaajia, eli kaapit on hamstrattu täyteen vuosiksi eteenpäin.
Vähän sama kuin joku kansanedustaja tekee akkalehdessä tiliä kuukauden menoistaan: ilmaiset lounaat aina jossain niin hups! rahaa meni ruokaan vain 10 euroa koko kuussa!
No se siitä vielä puutuisi, että se tekisi tiliä kuukauden menoistaan jossain ukkolehdessä. Vai onko niitä nykyään edes?
Kommentistasi tekee täysin arvottoman tuo naisvihasi joka paistaa kommentista läpi. Mies jolle naiset on akkoja ja joiden mielestä "akkojen lehdet" on tyhmyyttä ja vain miehet ja miestenlehdet on oikeata asiaa, niin ei luulisi viihtyvän akkojen palstalla ja vieläpä heti aamutuimaan.
Miksi viihdyt palstalla ihmisten kanssa joita halveksit?
Onko tämä ainoa paikka, jossa tunnet paremmuutta? Miesten porukoissa olet se nilviäinen jota kukaan ei arvosta?
No, sitä sinä olet täälläkin.
Mä aion syödä pakasteesta ensin ja sitten ostaa ruoka tarpeet.
Koko vuosi säästölinjalla, tavoite asetettu, toivottavasti ei tule isoja yllätysmenoja. Säästövinkit 2026.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion syödä pakasteesta ensin ja sitten ostaa ruoka tarpeet.
Voi kai sitä jemmata ruoat pakastimeen seuraavaksi kuukaudeksi. Mutta on niihin silti rahaa kuluttanut.
Jouluostokset vei rahat, niin ei tarvitse ostaa mitään pitkään aikaa ja saa rahaa säästöön taas.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse ruokaa edes?
Ilmaiseksi saa ruokajonoista.
Bensaa ja ruokaa on ostettava. Muuten menee työpaikka alta ja lastensuojelu vie nälkäisen lapsen. Puolisolla on synttäritkin pian, kai sille joku kääretorttu väsätään.
Jouluun ei mennyt sen enempää kuin muulloinkaan, paitsi lapselle pari lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse ruokaa edes?
Ilmaiseksi saa ruokajonoista.
Mulla on 23 km lähimpään tietämääni jonoon, ei sinne ilmaiseksi mennä.
Mulle tulee Kuluttaja-lehti, vaikka kulutan minimaalisesti. Lehti tulee lahjana.
Aika vaikeaa on. Suorastaan mahdotonta meillä!
Laskuja maksettu jo 1300 eurolla, ruokaan varattu 500e josta osa jo käytetty.
Loppukuusta tulee miehen palkka josta maksetaan asuntolaina ja loput pakolliset menot.
Pakko syödä ja asua.
Missä asut ilmaiseksi? Entä ruokamenot?