Fröbelin palikat känselöitiin
Voihin inkkarin sulkapäähine sentään...
Kiitos vihvassut!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko jostain puolestaloukkaantumistapauksesta jo pian sellainen käännekohta, jossa ymmärrettäisiin kuinka typerää tällainen on?
Tulee varmasti, lyökäämme lisää löylyä myllyyn kunnes kirkasotsaisinkin Oikeamielinen näkee ajattelunsa naurettavuuden.
Muutama kommentti jodelissa -> aktivistitoimittajat huomaavat tilaisuuden alkaa masinoida seuraavaa kohua.
Luin juuri että vanhoista klassikoista on ruvettu tekemään woke-englanninnoksia missä ongelmalliset sanat on muutettu uudelle lukijalle sopivaan muotoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kertoisitko miten vihvassut liittyvät tuohon.
gög= Samat paskäläjät ainakin haluavat kieltää ilotulituksen
saisi kesäfestaritkin kieltää, kun melua ja saastetta tuleee
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin:
en tajua mistä pyysit vastaamaan
🤣 Tiedän kyllä että kysyt ihan tosissasi.
Oma kumppani kuuluu amerikkalaiseen alkuperäisväestöön (kutsuu itseään intiaaniksi) ja on väsynyt siihen, että ihmiset pyöristyvät hänen puolestaan asioista, jotka ei näille ihmisille kuulu tippaakaan. Puolestapyöristely on itseasiassa loukkaavaa monen natiivin mielestä, varsinkin kun se tapahtuu tois puolel maailmaa. Kyllä maailmaan historiaa mahtuu.
Miksi pieni äänekäs vähemmistö saa canceloida kaikki hyvät jutut? Suomessa on vähemmistön valta esim. Pekka ja pätkä N-sanana kiellettiin, missikohu, meetoo-lait ja miesten syyllistäminen, jäätelöpuikkokohu yms.
Kaikki on kiellettävä koska maksamme velkaa.
Minä olin paikalla kun Fröbelin palikat lauloivat laulun pakkoruotsilla Lahdessa muutama vuosi sitten. Kuten tunnettua Lahti on yksinkielinen paikka.
Pakkoruotsi on KOLONIALISMIA, emme saa päättää edes mitä kieliä opiskelemme
Katsojat pöyristyivät = muutama vajakko jossain kusisessa Jodelissa pöyristyi. Iltapaskat ja maikkarit tietää tämän, uutisoi silti ja sen jälkeen tuulipukukansalla riittää pöyristymisestä pöyristymistä.
Sama dynamiikka joka ikinen kerta. Seuratkaa joskus huviksenne miten nämä typerät kohut eskaloituvat ja mitkä osapuolet siinä oikeasti on moottoreina. Oli sitten Afrikan Tähti-kohu, Missi-kohu, Hiihtäjä-kohu tai mikä vaan kohu.
Näillä riidankylväjille pitää kääntää selkä, kerran nykypäivänä terva ja höyhenissä kierittäminen tai häpeäpaalu julkisella torilla eivät ole enää harmillisesti hyväksyttäviä menetelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään suomalainen ei ole syyllistynyt kolonialismiin. Suomalaiset ovat itse kärsineet ruotsalaisten kolonialismista ja kärsimme siitä edelleen pakkoruotsin ja kaksikielisyyden muodossa. Tähän kuuluu vielä se että ruotsinkieliset saavat paremmat mahdollisuudet menestyä elämässä paremman koulutuksen takia.
Miksi esim. Paleface saa käyttää tuota intiaaniperinnemaista nimeään???
Ai niin kun se onkin vassari, sille toki ok.
Uusimaa on kolonialismia koska se on ollut ruotsalaisille kolonialisteille uusi maa. Meille se on ihan vain maa eli Vanhamaa.
Itämeri on kolonialismia koska se on ruotsalaisille itäinen meri. Meille se on Länsimeri.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää tätä nykyajan mielenpahoittamista. Ei uskalla sanoa enää mitään. Aina joku saa hepulin. Alkaa olla jo sairasta touhua. Ai niin, ei saa sanoa " sairasta"
Anteeksi 🙏🙏🙏🙏🙏
Ikävää, että pahoitit mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään suomalainen ei ole syyllistynyt kolonialismiin. Suomalaiset ovat itse kärsineet ruotsalaisten kolonialismista ja kärsimme siitä edelleen pakkoruotsin ja kaksikielisyyden muodossa. Tähän kuuluu vielä se että ruotsinkieliset saavat paremmat mahdollisuudet menestyä elämässä paremman koulutuksen takia.
Ei nyt unohdeta orjalaivojen tervaa😱
Pakkoruotsi ei ole itsenäisyyttä se on KOLONIALISMIA!
Minä haluan että Ruotsi, ruotsalaiset ja suomenruotsalaiset pyytävät meiltä anteeksi kolonialismia ja lopettavat sen. Muuten meillä ei ole itsenäisyyttä. Emme saa edes itse päättää mitä kieliä opiskelemme. Se on KOLONIALISMIA!
Koulun pakkoruotsi on kolonialismia ja kulttuuri-imperialismia. Lapset ymmärtävät tämän jo viimeistään koulussa eivätkä siksi halua opiskella pakkoruotsia.
Pakkoruotsilla on suomalaiset sorrettu, alistettu ja sillä on koulussa pilattu meidän lastemme itsetunto ja ylpeys jo vuosikymmenien ajan. Siksi niin suuri osa suomalaisista hyväksyy itseensä kohdistuvan kulttuuri-imperialismin ja kolonislismin.
Liian moni suomalainen tuntee olevansa huonompi kuin ruotsinkieliset. Se on luonnollista kolonisoiduille kansoille. Siitä on silti päästävä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän asia oikeasti on mutta yritäpä vääntää tuo rautalangasta Jodel väelle ja vihervasemmiston kannattajille.
Ei helvetti miten sairasta ja kusispäistä toimintaa jälleen vihervassareilta ja demareilta.
Eskimopuikot, lumiukko, intiaanipäähine, Mogadishu...