Nainen valmis heittämään kaiken pois vain sen takia kun viestitin toiselle naiselle tinderissä
En siis edes oikeasti pettänyt, tai edes tavannut tuota naista.
Nyt sitten on menossa yhteinen talo, 5v parisuhde ja lapselta särkeytyy perhe.
Kaikki tällaisen pikkujutun takia...Ei siis mitään järkeä!
Kommentit (77)
Ap oli valmis heittämään kaiken pois. Sehän sitten tapahtui.
Akka haluaa h*oraamaan ja käyttää tuota tekosyynä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi teit tuon asian jos se oli niin pikkujuttu ja perhe sinulle tärkeää?
Kävikö kertaakaan mielessä kysyä vaimolta onko tämä toimintasi ok? Vai teitkö salassa koska tiesit että vaimo ei hyväksy. Mieteitkö kertaakaan mitä tapahtuu jos vaimo saa asian selville?
Ai et koska sun teki mieli. No nyt huomaat mitä siitä seurasiEi mies ei saa etsiä kavereita ilman vaimon lupaa? Varmaan harrastuksetkin on kielletty kun siellä voi ystävystyä naisiin!
No miksi mies ei avoimesti kertonut etsivänsä ystävää Tinderistä naiselleen ?
Liittyisikö siihen että 99% Tinderissä etsii joko seksiä tai parisuhdetta eli nainen ei varmaan olisi uskonut tuota selitystä. Eikä usko kukaan muukaan.
Siitä se petturin tie alkaa. Ensin muka viattomasti tehdään profiili ja sitten tulee matchejä. Ja sitten kun tulee tosi herkku vastaan, aletaan kirjoitella. Sitten nähdään treffeillä ja lopulta sänkyyn. Näinhän siinä käy. Kiusaus tulee jossain vaiheessa liian suureksi. Leikit tulella
Itsekeskeiset hedonistimiehet ei sovi perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit tinderissä?
Tinderissä voi esim etsiä kavereita, ei se ole pelkkä seksi sovellus.
Löysit sitten kaikkien niiden yksinäisten miesten keskeltä kaveriksi naisen? Juu-u.🙄
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Mites itse olisit reagoinut jos puoliso olisi tehnyt saman pikkujutun?
No jos ei edes ole tavannut toista, niin mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit tinderissä?
Paskun meriselitys ikinä 😂.
Ainut et toi on totta. Tinderis on kohta "Etsin uusia kavereita" ja aika monta miestä tullu vastaa jolla yhteiskuva vaimon kaa ja profiilis lukee selvästi että etsii vain kavereita harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ap ihan normaali? Onneksi teillä ei ole lapsia.
Et tainnut jaksaa lukea aloitusta loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit tinderissä?
Palstan mukaan mies ei vaan voi olla naisen kaveri, koska ihan ainoa asia, joka naisessa kiinnostaa, on reikä. Ettette sitten tyhmät ja rasittavat naiset luule itsestänne mitään.
Olisi ap:n kannattanut jossain vaiheessa järkeytyä.Tämä taisi kuitenkin tapahtua Porvoon Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Akka haluaa h*oraamaan ja käyttää tuota tekosyynä
No jos molemmat haluavat avata suhteen, niin miksi eivät sitä tee? Syökää särkeä, saatte järkeä!
Play stupid games, get stupid prizes!
Aika halvalla tuhosit perheesi tyhmeliini.
Mistä näitä ihmisiä riittää, jotka luulevat, että puoliso hyväksyy pettämisen? Aika moni on samanlainen kuin minä, se on kerrasta poikki. Eli jos haluaa pettää, se tarkoittaa, että haluaa katkaista suhteen.
Älä tee itsestäsi naurettavaan noilla Kaveria etsimässä -jutuilla. Hyväksy kohtalosi ja ota opiksesi. Jos haluat pitää puolisosi, et petä. Parisuhde ei ole pakollinen, jos huvittaa katsella muita, kannattaa ottaa ero.
Luottamus on hyvän parisuhteen peruskivi. Se on helppo menettää, mutta lähes mahdoton palauttaa. Parisuhteenne on saanut kolhun, eikä se tule enää koskaan olemaan samanlainen, kuin ennen. Et pettänyt - vielä, mutta miten tarina olisi jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaikka tämä on provo, niin minun ex-mies käytti tinderistä selitystä, "etten mä edes saanut yhtään mätsiä..." ja sitä minun olisi pitänyt lohduttaa...
Olin kirjoittamassa myös, että vaikka nyt todnäk onkin provo, niin minulle ex suuttui, koska jäi kiinni tinder-profiilista enkä uskonut hänen selityksiään. Käänsi äkkiä tilanteen niin, että kaiken ongelma olen minä, joka en voi luottaa hänen sanaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kertaakaan mielessä kysyä vaimolta onko tämä toimintasi ok? Vai teitkö salassa koska tiesit että vaimo ei hyväksy. Mieteitkö kertaakaan mitä tapahtuu jos vaimo saa asian selville?
Ai et koska sun teki mieli. No nyt huomaat mitä siitä seurasiEi mies ei saa etsiä kavereita ilman vaimon lupaa? Varmaan harrastuksetkin on kielletty kun siellä voi ystävystyä naisiin!
Ja sinulle olisi ok, että vaimo Tinderöi ihan vaan kavereita etsiäkseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varminta on kun unohdat muut ihmiset, kuin vaimosi. Jumala ei jakele naisia polygamisteille.
Paskun meriselitys ikinä 😂.