Nainen valmis heittämään kaiken pois vain sen takia kun viestitin toiselle naiselle tinderissä
En siis edes oikeasti pettänyt, tai edes tavannut tuota naista.
Nyt sitten on menossa yhteinen talo, 5v parisuhde ja lapselta särkeytyy perhe.
Kaikki tällaisen pikkujutun takia...Ei siis mitään järkeä!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Jo se että mieheni olisi Tinderissä, olisi syy katkaista yli 20 v avioliitto.
Kysyn että miksi? Onko niin ettei mies saa edes jutella kenenkään vieraan naisen kanssa mistään? Mistä tiedät vaikka mies keskustelee siellä ihan järkeviä ja keskustelukymppanista saa vertaistukea teidän suhteen ongelmiin? Vasta kuuntelin radiojuttua jossa naisella oli ystäviä, mutta miehellä ei ketään. Naista ärsytti se että hankalissa tilanteessa pystyi itse saamaan vertaistukea ystäviltään, mutta mies ei mistään. Minulla on esim tinder ystäviä jotka ovat löytäneet kumppanin, mutta meillä on erittäin hyvä keskusteluyhteys ja nainen saattaa kysyä mielipiteitä vaikeisiin asioihin. Sekä myöskin, tiedän että minut on otettu puheeksi tällaisessa eronneiden äitien vertaistukiryhmässä, kuinka tinderistäkin voi löytyä mies joka näkee erityistä empatiaa naista kohtaan ja on juuri se ihminen jolle voi puhua niistä vaikeista asioista, joista ei voi kenellekkään muulle puhua. Outo ajatus että tinderi olisi jotenkin pettämiseen liittyvä sivusto, tai että siellä etsitään pelkästään parisuhteita, kumppaneita tai seksiseuraa. M40
Vierailija kirjoitti:
Nykyään eroaminen ja kumppanista eroon pääseminen onkin aika helppoa.
Menee vaan Tinderiin ja kirjoittelee, niin homma hoidettu.
Ennen vanhaan osa sentään tappeli ja piti kumppanista kynsin hampain kiinni, nyt ollaan näköjään "ai sä viestittelet mun miehelle, ok mä lähden heti pois ja jatkan köyhää elämääni, tule vaikka huomenna tähän ihanaan taloomme asumaan" t ex vaimo
Minullekin povattiin äärimmäisen köyhää loppuelämää, kun aikoinaan palstalla harkitsin eroa
Mutta siis, arvaa mitä. Eron tullessa kukaan ei tullutkaan hakemaan pois koulutustani, eikä työsuhdettani irtisanottu. Vaihdoin myöhemmin palkan perässä toiseen työhön, eikä sielläkään eroni haitannut. Voitko kuvitella?
Ja itse en tosiaankaan pitäisi kynsin ja hampain kiinni kumppanista, joka pyörii avioliiton aikana deittisovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan osa sentään tappeli ja piti kumppanista kynsin hampain kiinni, nyt ollaan näköjään "ai sä viestittelet mun miehelle, ok mä lähden heti pois ja jatkan köyhää elämääni, tule vaikka huomenna tähän ihanaan taloomme asumaan" t ex vaimo
Sitä sanotaan itsekunnioitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla thaivaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan itsekunnioitukseksi.
Huomasitko, kun hän kirjoitti "jatkan KÖYHÄÄ elämääni" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit tinderissä?
Tinderissä voi esim etsiä kavereita, ei se ole pelkkä seksi sovellus.
Niinkö? Jaakko 55 v. etsii kaltaistaan ystävää 😌
Itse rikoit luottamuksen hakemalla ja etsimällä seuraa Tinderissä, tunnetussa deittisovelluksessa. ON oma vikasi jos perheesi "rikkoutuu". Sinä sen pilasit. Yritä nyt edes korjata asia jotenkin, ehkä voitte vielä päästä asiasta yli, jos oikeasti yrität ja muutat tapojasi, ja myönnät tehneesi väärin. Silloinkin mahdollista että hän ei anna anteeksi.
(Jos juttu edes tosi, eikä provo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se että mieheni olisi Tinderissä, olisi syy katkaista yli 20 v avioliitto.
Kysyn että miksi? Onko niin ettei mies saa edes jutella kenenkään vieraan naisen kanssa mistään? Mistä tiedät vaikka mies keskustelee siellä ihan järkeviä ja keskustelukymppanista saa vertaistukea teidän suhteen ongelmiin? Vasta kuuntelin radiojuttua jossa naisella oli ystäviä, mutta miehellä ei ketään. Naista ärsytti se että hankalissa tilanteessa pystyi itse saamaan vertaistukea ystäviltään, mutta mies ei mistään. Minulla on esim tinder ystäviä jotka ovat löytäneet kumppanin, mutta meillä on erittäin hyvä keskusteluyhteys ja nainen saattaa kysyä mielipiteitä vaikeisiin asioihin. Sekä myöskin, tiedän että minut on otettu puheeksi tällaisessa eronneiden äitien vertaistukiryhmässä, kuinka tinderistäkin voi löytyä mies joka näkee erityistä empatiaa naista kohtaan
Varmaan jo se olisi loukkaavaa että kertoo yksityisasioita vieraille naisille, deittiapissa. 99,9% ihmisistä ei hae tinderistä mitään kavereita tai keskusteluseuraa.
Hyvä, oikea valinta. Petturit ulos!
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ei saa etsiä kavereita ilman vaimon lupaa? Varmaan harrastuksetkin on kielletty kun siellä voi ystävystyä naisiin!
Normaali perheenisä ei "etsi kavereita" Tinderistä.
Varmaan koska vaimosi ei tuollaisen jälkeen luota sinun sanaasi siihen, että olet "vain vähän viestitellyt". Semmoista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi teit tuon asian jos se oli niin pikkujuttu ja perhe sinulle tärkeää?
Kävikö kertaakaan mielessä kysyä vaimolta onko tämä toimintasi ok? Vai teitkö salassa koska tiesit että vaimo ei hyväksy. Mieteitkö kertaakaan mitä tapahtuu jos vaimo saa asian selville?
Ai et koska sun teki mieli. No nyt huomaat mitä siitä seurasiEi mies ei saa etsiä kavereita ilman vaimon lupaa? Varmaan harrastuksetkin on kielletty kun siellä voi ystävystyä naisiin!
Varminta on kun unohdat muut ihmiset, kuin vaimosi. Jumala ei jakele naisia polygamisteille.
Hmm, eikö edes Vanhan Testamentin jumalanmiehille? Ihan Abrahamista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi pettäjäkumppanista pitäisi sen petetyn pitää kynsin hampain kiinni, kun ei pettääjääkään ole liiemmin kiinnostanut teroitella kynsiään kumppaninsa puolesta?
Tuo on vähän sama, kuin menisit bordelliin ja väittäisit että kyllä siellä ihan vain katsellakin voi. Ei tartte mitään aktia suorittaa, ihan vain kaverin seuraksi menin.
On se kumma akka kun ei selitys kelpaa nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ei saa etsiä kavereita ilman vaimon lupaa? Varmaan harrastuksetkin on kielletty kun siellä voi ystävystyä naisiin!
T nainen jonka mielestä miehen pitää olla vain yksin. Kenenkään kanssa et saa edes jutella. Kunhan tiskaat, siivoat, peset pyykkiä, käyt kauppaa ja mökötät yksin kotona niin hyvä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T nainen jonka mielestä miehen pitää olla vain yksin. Kenenkään kanssa et saa edes jutella. Kunhan tiskaat, siivoat, peset pyykkiä, käyt kauppaa ja mökötät yksin kotona niin hyvä on
Jos ei tähän ratkaisuna keksi koko maailmasta mitään muuta kuin tinderöinnin ja treffeillä käymisen, niin pelisäännöt kannattaa sopia kuntoon. Vaimokin saattaa yhtäkailla kärsiä yksinäisyydestä, ja mielellään itsekin lähtee tinderiin ja treffeille.