Nainen valmis heittämään kaiken pois vain sen takia kun viestitin toiselle naiselle tinderissä
En siis edes oikeasti pettänyt, tai edes tavannut tuota naista.
Nyt sitten on menossa yhteinen talo, 5v parisuhde ja lapselta särkeytyy perhe.
Kaikki tällaisen pikkujutun takia...Ei siis mitään järkeä!
Kommentit (77)
Miksi viestitit toiselle Tinderissä, jos sulla on tuollainen setti?
Sinä tässä se älyttömyys olet.
Vierailija kirjoitti:
Akka haluaa h*oraamaan ja käyttää tuota tekosyynä
Ei voi olla näin yksinkertaisia ukkoja! Mikä oli se ap-ukon tekosyy teolleen? Etsi huoraamiskaveria, mutta vaimo sai selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit tinderissä?
Tinderissä voi esim etsiä kavereita, ei se ole pelkkä seksi sovellus.
Paskun meriselitys ikinä 😂.
Ainut et toi on totta. Tinderis on kohta "Etsin uusia kavereita" ja aika monta miestä tullu vastaa jolla yhteiskuva vaimon kaa ja profiilis lukee selvästi että etsii vain kavereita harrastuksiin.
Minä olen melko sinisilmäinen ja uskon melkein mitä vaan, mutta tuossakin jopa minä ymmärrän, mikä se "harrastus" on.
Jos olisit ollut suhteessa naisen kanssa jolla on edellisestä suhteesta lapsia niin tuo olisi ihan ymmärrettävää jokaisella mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo käytöksesi kieltämättä epäilyttävää. Ymmärrän naisystävääsi. Itse annoin miehelle, jonka kanssa olin seurustellut vajaa vuoden anteeksi mokansa. Oli tinder puhelimessa asennettuna. Selitti, että oli vain huvin vuoksi, jos jätkäkaverit haluavat pelleillä hänen profiililtaan (outo selitys, tiedän). Jälkikäteen olen joskus miettinyt olinko liian hyväuskoinen ja naiivi, mutta ei ole antanut muita syitä epäillä sen jälkeen.
Ai jälkikäteen olet joskus miettinyt, olitko liian hyväuskoinen ja naiivi. No tsiisus, todellakin olit :D. Ja olet varmaan vieläkin. Ei herranjumala, miten tommonen selitys sulla meni heittämällä läpi????? Varmaan äijäkin oli ihmeissään, kun uskoit. Kukaan, siis ei kukaan nykypäivänä ole kavereidensa puhelimilla ainakaan mitään Tindereitä aukomassa, hoh hoijakkaa.
Itse olit valmis heittämään kaiken pois menemällä Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo käytöksesi kieltämättä epäilyttävää. Ymmärrän naisystävääsi. Itse annoin miehelle, jonka kanssa olin seurustellut vajaa vuoden anteeksi mokansa. Oli tinder puhelimessa asennettuna. Selitti, että oli vain huvin vuoksi, jos jätkäkaverit haluavat pelleillä hänen profiililtaan (outo selitys, tiedän). Jälkikäteen olen joskus miettinyt olinko liian hyväuskoinen ja naiivi, mutta ei ole antanut muita syitä epäillä sen jälkeen.
Ai jälkikäteen olet joskus miettinyt, olitko liian hyväuskoinen ja naiivi. No tsiisus, todellakin olit :D. Ja olet varmaan vieläkin. Ei herranjumala, miten tommonen selitys sulla meni heittämällä läpi????? Varmaan äijäkin oli ihmeissään, kun uskoit. Kukaan, siis ei kukaan nykypäivänä ole kavereidensa puhelimilla ainakaan mitään Tindereitä aukomassa, hoh hoijakkaa.
Koita tässä nykyaikana pärjätä parisuhteissa. Jos epäilet jotain, niin olet mustasukkainen pirttihirmu. Jos et epäile, niin olet liian sinisilmäinen.
Heitit itse kaiken menemään liittyessäsi parisuhteessa olevana Tinderin🤷
Miksi ihmeessä varatun ihmisen pitää pyöriä Tinderissä? Kaikki tietävät, että se on seksinhakupalsta eikä mikään kaverikerho.
Ihan joka mies joka Tinderissä on laittanut ; Etsin kaveria, on treffeillä ja tapaamisissa haluneet seksiä enemmin tai myöhemmin. Ei kukaan ole ole oikeasti halunut sitten ollakaan pelkkä kaveri. Itse A-seksiaalina naisena, etsin vain kaverisuhdetta mutta kun ei niitä pelkkiä kaverimiehiä vaan löydy!!! Se kaveri status tarkoittaa että mies EI halua suhdetta, vaan FWB säätöä, mutta kun nää kirjaimet karkottaa useimmat naiset, niin sitten kieroillaan ja väitetään et etsitään kavereita
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka mies joka Tinderissä on laittanut ; Etsin kaveria, on treffeillä ja tapaamisissa haluneet seksiä enemmin tai myöhemmin. Ei kukaan ole ole oikeasti halunut sitten ollakaan pelkkä kaveri. Itse A-seksiaalina naisena, etsin vain kaverisuhdetta mutta kun ei niitä pelkkiä kaverimiehiä vaan löydy!!! Se kaveri status tarkoittaa että mies EI halua suhdetta, vaan FWB säätöä, mutta kun nää kirjaimet karkottaa useimmat naiset, niin sitten kieroillaan ja väitetään et etsitään kavereita
jos sulla on hyvä peba
Mitä sä tinderissä teet jos olet parisuhteessa? Kyllähän tuo jo kertoo että etsit uutta naista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ap ihan normaali? Onneksi teillä ei ole lapsia.
Onhan heillä aloituksen mukaan lapsi/lapsia.
"Koita tässä nykyaikana pärjätä parisuhteissa. Jos epäilet jotain, niin olet mustasukkainen pirttihirmu. Jos et epäile, niin olet liian sinisilmäinen."
Sillä tavalla pärjää, kun tekee kuten ap:n vaimo, eli eroaa mikäli kokee ettei toiseen voi enää luottaa. Eipä siinä mitään "pirttihirmuilla", kun suhde on ohi ja elämä jatkuu eri teillä.
Taidat olla melko itsekeskeinen ihminen? Ensin kirjottelet toisen kanssa sun naisesi selän takana ja sitten kun jäät kiinni, ihmettelet miksi haluaa erota! Olisiko se sinulle ok jos asiat olisi ollut toisinpäin? Naisesi kirjottelisi toisen miehen kanssa.. Maailmaan mahtuu idiootteja, itsekeskeisiä ja keskenkasvuisia ihmisiä vailla minkäänlaista moraalia. Toivottavasti tajuat mitä menetit, ehkä ne viestit lämmittää sua kylminä yksinäisinä öinä
Tinder on elimenhajuinen lihatiski. Jos ylipäätään olet siellä - saatika varattuna - on se jäätävä red flag ja ehdoton syy eroon.