Jännittääkö teitä muita maailmantilanne?
Itse pelkään mitä kaikkea tänä vuonna vielä tapahtuu. En ymmärrä miten ihmiset pystyvät elämään normaalia elämää kaikista tapahtumista huolimatta. Itse jätän kaikki isommat hankinnat tekemättä ja olen miettinyt suunnitelmat valmiiksi jos pahin tapahtuu. Toisaalta olen yh äiti joten pakkokin se on.
Ällistyin kun tapasin vanhan kaverin joka oli juuri ostanut omakotitalotontin ja aikoo rakentaa. En uskaltaisi Itse nyt alkaa vastaavaan projektiin.
Kommentit (127)
Nyt on pitkästä aikaa meneillään hyvä old skool meininki 70- ja 80-luvuilta, ei tiennyt tarvitseeko aamulla herätä kun illalla pisti nukkumaan. Antakaahan pojat palaa Don, JD, Marco ja Pete!
Ei jännitä. Ainoa meitä suomalaisia uhkaava vaara on tuo itänaapuri ja se on ollut sitä aina. Johan se Zhirinovski melkein 20 vuotta sitten sanoi, ettei Suomen olisi pitänyt itsenäistyä ja vielä 10 vuotta sitten vauhkosi, että Suomi pitää saada taas osaksi Venäjää. Itse hankin lapseni kylmän sodan varjossa ja olen elänyt elämääni itänaapurista huolimatta.
Hullu tämä pallo on niinku pullosta tullut ei ole mihinkään muuttunu vuosien varrella. Trendit vaan vaihtelee minkä kanssa sekoillaan ja kenen päätöksestä.
Ei syytä huolestua ennenkuin tilanne päällä.
Veikkaisin jos venäjä johonkin hyökkää esim. Niin ensin sotivat ukraina sodan loppuun sen jälkeen kerää varantoja ja sitten kun nämä lapset joita ne nyt alakouluissa aivopesee ovat vanhuksia niin sitten hyökkäävät isommin johonkin toiseen maahan. Ihmiset on kerennyt katsos unohtaa ja sotilaat tarpeeksi aivopestyjä eikä ole vanhuksia varoittamassa enään että sota on potaskaa.
En mieti ja murheita asioita mihin en voi mitenkään vaikuttaa. Suosittelen teille vihervasemmiston naisille samaa niin ei tarvi kärsiä ahdistuksesta ja masennuksesta kuinkanasiat ei vieläkään menee niin kuin te diktaattorin ottein vaaditte
Kyllä tilanne tiettyä epävarmuutta tuo, jatkuvasti neuvotellaan rauhasta ja yksi osapuoli vaihtaa kantaa lähes päivittäin ja on muutenkin epävakaa. Tarkkailla täytyy tilannetta.
Maailman tilanne on vähän niin kuin sää, en minä siihen voi vaikuttaa. Joten en tuhlaa energiaani sen miettimiseen, tulle mitä tulee.