Onko täällä ketään muuta, joka ei ole ikinä woltannut?
Kauppa on lähellä, sieltä on kätevä hakea ruokaa.
Kommentit (152)
Minäkään en koskaan ole. 👋
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakea ruokaa, kun joku voi tuoda sen minulle?
Olen eläkkeellä, käyn kaupoilla itse, kävellen, hoidan askelmittariani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hoidan askelmittariani metsälenkillä enkä missään kaupassa.
Menen mieluummin ravintolaan syömään.
Ruoka on paljon parempaa, kun sen saa syödä heti eikä vartin väljähtäneenä.
Eikä kotiin tule roskia eikä tiskejä.
Meinaan jäädä viikottain woltkuskin mopon alle kun ajavat miten sattuu ja lujaa.
Boikotoin siksi yritystä.
En ole.
Olin vähän järkyttynyt kun psykiatrisessa sairaalassa oli normaalia tilata ruokaa. Minä en osaisi kuormittavassa elämäntilanteessa tehdä sellaista tilausta.
Minä. En näe ensimmäistäkään syytä käyttää tätä riistopalvelua ja saada kotiini jäähtyneitä ruokia.
Kauppaostokset on niin vähäiset joten ne osaan käydä hakemassa vaikka iltalenkillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin mulla on terveet jalat, en edes harkitse.
Ai kun hyvä että sinulla on terveet jalat. Hyvää uuttavuotta sinne jonnekin 🤭
Onko sulla joku aivovamma vai miksi sä jaat noita paskoja kommenttiasi jatkuvasti tähän ketjuun?
Kai täällä on keskusteltava ja varattava näihin kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kerroit miten juuri sinä siellä jossain hoivaat askelmittariasi. Kiiiitooosss. 🤣🤣🤣
En ole tilannut ravintolasta ruokaa Woltin kautta koskaan, mutta ruokakaupasta aina silloin tällöin.
Ihan hyvä vaihtoehto, kun on kipeänä tai muuten hyvin väsynyt.
Minä 7-vuotiaana viimeksi, tulin vähän niskoilleni siinä, ja sitten lopetin. Tykkään liikkua enimmäkseen jalat maassa.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Meinaan jäädä viikottain woltkuskin mopon alle kun ajavat miten sattuu ja lujaa.
Boikotoin siksi yritystä.
Vio nyt kamalaa sun kohdalla. On syytää boikotoida kun päälle meinaavat ajaa, 🤭🤭🤭
En ole, enkä aio. En ole koskaan tilannut mitään ruokaa kotii tuotavaksi, ikinä.
En enkä aio. Rakastan kokkaamista ja haluan tehdä kaiken loppuun asti itse. Tietää myös mitä aineksia suuhunsa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
En enkä aio. Rakastan kokkaamista ja haluan tehdä kaiken loppuun asti itse. Tietää myös mitä aineksia suuhunsa laittaa.
Olen tilannut Wotilla ruokatarvikkeita ja kokannut sitten itse.
Marraskuussa tilasin eka kerran, kun olin keuhkoputkentulehduksessa. Joka toinen päivä tilasin jotain syötävää.
Jepulis, aion olla Wolt-neitsyt hautaan asti :D Sen sijaan ruokarobottia olisi kiva joskus testata kun ne on niin sööttejä :D
Minä en ole woltannut, mutta nuorena pizzakuskit ovat tuoneet pizzan kotiin. Sen ajan wolttaamista.
Alkoholistiperheiden jälkeläiset käyvät kaupassa. Wolttaajat ovat yleensä hyväosaista väkeä. Kaikki akateemiset ystävänikin wolttaavat vähintään kerran viikossa.