Mitä teette lomalla Lapissa näin pakkasella?
Itse en varmaan saisi aikaa kulumaan kun on liian kylmä lasketella tai hiihtää. Mitä muuta voisi tehdä ?
Kommentit (36)
Rakastellaan karhuntaljan päällä takan lämmössä.Saunotaan, pyöritään hangessa.
Pannaan Karin kanssa 2vk monta kertaa päivässä ja makoillaan takkatulen ääressä. Välillä saunotaan paskat pois.
Jari ja Kari
Vierailija kirjoitti:
Revontulia näkyy parhaiten kirkkaalla pakkasilmalla.
Myös revontulet on yksi hyvä syy käydä Lapissa. Revontulet on romantikko ja varten
Lapissa käymällä on tuhansia syitä. Kuin tarujen maa...
Maaginen paikka. Sinne ensimmäisenä rakkaani veisin. Kunhan vain saisin hänet joka on sydämessä.
Minä asun Lapissa, ja olen tänäänkin käynyt hiihtämässä. Tosin vastaani tuli vain yksi toinen hiihtäjä. Normaalisti niitä on vaikka kuinka paljon. Miksi pelkäätte pakkasessa liikkumista?
Kelkkailua,pilkkiä,kodassa tulet.
Osaatko nussia? No tee sitten sitä.
Vierailija kirjoitti:
Maaginen paikka. Sinne ensimmäisenä rakkaani veisin. Kunhan vain saisin hänet joka on sydämessä.
Onnea sinulle, toivottavasti saat hänet. T. Romantikko
No eikö sinne just mennä sitä oikeaa pakkastalvea hakemaan? Lämpimät vaatteet päälle ja ulos. Kirkkaalla pakkassäällä ne revontuletkin näyttäytyy.
Lapissa talvesta nauttii. On hanget korkeat nietokset ...
Ei ole niin kovaa pakkasta ollut ettei voisi lasketella. Rinteessä on aina pakkasta noin 10 astetta vähemmän kun alhaalla Levin/Ylläsjärven kylässä.
Iltaisin usein bongaillaan revontulia ja tehdään yhdessä ruokaa. Saunotaan ja pelataan lautapelejä.
Lappi on upea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kovaa pakkasta ollut ettei voisi lasketella. Rinteessä on aina pakkasta noin 10 astetta vähemmän kun alhaalla Levin/Ylläsjärven kylässä.
Iltaisin usein bongaillaan revontulia ja tehdään yhdessä ruokaa. Saunotaan ja pelataan lautapelejä.
Lappi on upea.
Kyllä kyllä. Ja sitten rinnebaariin lämmittelemään. Ihan parasta. Ihana Lappi.
Käynnistelin perheen pari kylmää autoa, kävin asioilla mm. rautakaupassa,tapasin ystävääni, otin päiväunet koirien kanssa, tein ruokaa, lämmitin takan ja saunan. Nyt istuskelen sohvalla takan lämmöstä nauttien.
-lomalla oleva lappilainen
Juodaan ja syödään hyvin, välillä ulkoilua.