Hyvä paistinpannu?
Jos vuosi näköjään pitää uusia. Nyt viimeisen on keraaminen pannu. Olihan se aluksi täydellinen. Mikään ei tarttunut. Nyt sitten on pilalla ja kaikki tarttuu.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi de Kyuperin hiiliteräspannua ja yksi Kovanaama happamia ruokia varten. Kaikki kolme reilusti yli 10 vuotta vanhoja eikä niissä ole mitään viitteitä siitä että jossain vaiheessa tarttis vaihtaa.
Mullakin on kaksi de Kuyperin hiiliterästä ja tomaattikastikkeille Heirolin teräskasari.
Muuta ei tarvii. Kovanaamat kestää aikansa mutta kyllä nekin antautuu lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetetaan, mutta työelämässä käytännöllisyys vie voiton. Jos pitää niitä kalafileitä paistaa joka päivä niin hyväkuntoinen teflonpannu on siihen paras. Eikä tartte olla mikään kallis hieno pannu kunhan se pinno
Mihin ammattikeittiössä teflonpannuja käytetään? Olen luullut että enimmäkseen rosteria käytössä.
Esimerkiksi juuri se kalan paistaminen. Voi sen kuhafilee teräspannullakin paistaa, mutta varmemmin se onnistuu pinnoitetulla pannulla. Kala on niin herkkä tarttumaan kiinni ja jos se yhtään takertuu niin se menee rikki. Annokseen halutaan pinnasta rapsakka kauniin eheä kalapala.
Tottakai sen pystyy paistamaan vaikka sillä mummovainaan valurautapannulla, mutta ei se missään nimessä helpointa ole.
Mihin ammattikeittiössä teflonpannuja käytetään? Olen luullut että enimmäkseen rosteria käytössä.