Missä säästätte kun sosiaalietuuksia leikataan?
Leikkaukset tulevat olemaan suuret, itse aion säästää ruoka menoissa ja kosmetiikassa. Lämmitys pienelleen ja suoratoistot pois.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret? Parikymppiä leikataan tukia.
niin! Kun ensin leikattiin noin satku ja siihen päälle vuokrankorotus ja se 18 e leikkaus, niin kyllä se jo tuntuu.
Silloin kannattaa mennä työhön
Minne?
Vaikka Prisman kassalle tai hommaa lähihoitajan ammatti. Pääset mun kanssa mummojen ja pappojen pehvat pesemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on jo säästetty. Enää voi vaan riutua tai varastaa.
Vasemmiston Amanda Palo ainakin kääntää katseen pois, jos joku varastaa. Kysy siltä vinkkejä
Kuka ei kääntäis, pöljä?!
Säästän ruoasta, muita säästökohteita ei ole. Olen yrittänyt kohentaa taloudellista tilannettani opiskelemalla uuden ammatin, tosin opintoihini kuuluu pakollinen harjoittelu, enkä näköjään kelpaa edes palkattomaan työhön. Teoriaopinnot olen suorittanut 5 arvosanoin, mutta ongelmana on se, että ikänikin alkaa vitosella..
No,miksi sitten tämän ikäisellä ei ole omaisuutta tai säästöjä? Perheyrityksen konkurssi vei kaiken.
Huvittaa. Olen koko ikäni ollut ahkera ja rehellinen. Nyt, ensimmäistä kertaa elämässäni, mietin tosissani rikolliseksi ryhtymistä.Kannabiksen siemeniä saa helposti ja minulla on syrjäinen paikka missä voin sitä kasvattaa.
Suomi nousuun!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse säästää kun elän omalla palkallani toisin kuin miljoonan kansalaisen muodostama luxustukipummieliitti. Syöttiläät saavat kaikenlaista tukea Kelalta 11 miljardin euron edestä mutta mikään ei tunnu riittävän.
Tommoset persesilmä mulukut voisi ihan suruta oikiasti ampua niin oppisivat pitämään sen turpansa kiinni. Se on jännä miten tulee käymään kuin ihmiset jotka valmiiksi on ahtaalla ja niille ruvetaan vittuilemaan. Onneksi rikollisuus kasvaa vain. Tommoiset idiootit jotka ei osaa edes katsoa montako työpaikkaa on ja työtöntä. Niin en ymmärrä. Muka oman palkan saanut järkeä kun ei kaverilla näytä olevan ollenkaan.
Ei kannata ihmetellä miksei töitä ole löytynyt mutta ehkä Siperia opettaa.
Teen pimeitä töitä.