Alkaako jossain vaiheessa vanhatkin ihmiset näyttää omaan silmään viehättäviltä?
En vieläkään näe juonteita ja ikääntymisen merkkejä viehättävinä tai edes neutraaleina vaikka olen jo 45. Ihmettelen miten kukaan voi ihastua tai rakastua ikätoveriinsa joskus 80-vuotiaana. Millon tää muuttuu vai muuttuuko koskaan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena näin vain harvan nuoren hyvännäköisenä. Nyt näen melkein kaikki nuoret hyvännäköisenä. Silmä on kehittynyt näkemään kauneutta monenikäisissä. Tunnistan myös kauniit vanhukset. Tätä kutsutaan myös ihmisenä kehittymiseksi. Myös ihmisen fyysisyys ja elämäntavat korostuvat erityisesti vanhemmiten.
Mun silmä taas on kehittynyt löytämään kaikki virheet. Omasta naamasta toki myös.
Ap
Siitä tulee tuplavarmistus, ettei tarvitse enää olla kenenkään kanssa. Olen itse ulkonäkökeskeinen ja se mahdollinen kumppani olisi hyvin varmasti myös, jolloin molemmat kiinnittäisimme liikaa huomiota toistemme ulkonäköjen rapistumisiin.
Jos "Soma" https://en.wikipedia.org/wiki/Soma_(Brave_New_World) keksittäisiin piankin, niin alkaisitko käyttämään? Kaikkihan olisi kaunista ja mukavaa, tekoäly on jo askel siihen suuntaan? Graalin maljaa ei ole vieläkään löydetty, joten useimmat sitä etsivät joutuvat hyväksymään kauneuskirurgin leikkuulaudalle asettautumisen?
Musta jotkut vanhat miehet muuttuu iän myötä naisellisemman näköisiksi.
Kyllä tottuu tiettyyn rajaan asti. Sanotaanko, että joukot harvenee.
Ainiin. On olemassa ainakin yksi vanhempi mies, joka on mun silmään viehättävä!
Shetland-sarjan Jimmy Perez
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ikääntyvät ihan kauniisti. Siis vaikka ikä näkyisi juonteina ja ryppyinä, kasvot säilyvät yhä kauniina. Tai sitten voi näyttää vuosia nuoremmalta kuin mitä on.
Jos Tinderissä katsoo miesten ulkonäköä ja ikää, aika moni 40-vuotias voisi olla yhtä hyvin 50-vuotias ja aika moni 50-vuotias näyttää siltä, että eläkkeellä ollaan oltu jo kymmenen vuotta. Siellä ikänsä voi tietysti valehdella, jos on nuoremmat naiset kiikarissa.
Ongelma onkin juuri se, että mun mielestä ikääntyminen ei ole koskaan kaunista.
Ap
Näyttääkö tämä nainen susta kauniilta? Omasta mielestäni on oikein kauniisti ikääntynyt.

Mun mielestä oikein kivan näköinen!
Yksi kaveri laittoi mulle kerran viestin, kun oli täyttänyt 35 vuotta. Kirjoitti, että tämä on hyvä ikä, nuoret naiset on entistä kauniimpia, eikä vanhatkaan enää niin rumia.
Tietenkin 2 yhtä kurttuista viehättyy toisistaan.
Rakastuminen ei oo mulla missään iässä liittynyt ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ei oo mulla missään iässä liittynyt ulkonäköön.
En usko, että on olemassa yhtään näkökykyistä ihmistä, jolle kumppanin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
Ap
Kyllä se on niin etten yli seitsenkymppisenä leskenä haaveile ihastumisista. Nyt on aikaa itselle, enkä halua huusholliini passattavaa ukkoa, on vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ikääntyvät ihan kauniisti. Siis vaikka ikä näkyisi juonteina ja ryppyinä, kasvot säilyvät yhä kauniina. Tai sitten voi näyttää vuosia nuoremmalta kuin mitä on.
Jos Tinderissä katsoo miesten ulkonäköä ja ikää, aika moni 40-vuotias voisi olla yhtä hyvin 50-vuotias ja aika moni 50-vuotias näyttää siltä, että eläkkeellä ollaan oltu jo kymmenen vuotta. Siellä ikänsä voi tietysti valehdella, jos on nuoremmat naiset kiikarissa.
Ongelma onkin juuri se, että mun mielestä ikääntyminen ei ole koskaan kaunista.
Ap
Näyttääkö tämä nainen susta kauniilta? Omasta mielestäni on oikein kauniisti ikääntynyt.

Jaha, nyt tuli lainausketjussa raja vastaan, vaikka sitä oli päivityksessä muutettu. Olin lainaamassa viestiä "en klikkaa linkkejä".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin etten yli seitsenkymppisenä leskenä haaveile ihastumisista. Nyt on aikaa itselle, enkä halua huusholliini passattavaa ukkoa, on vapaus.
Ei kai nyt jokaista ihastuksen kohdetta oteta omaan kotiin asumaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Musta jotkut vanhat miehet muuttuu iän myötä naisellisemman näköisiksi.
No ainakin monilla lihasmassa vähenee, rasvaprosentti taas nousee. Muuttaa ulkonäköä.
Nuorena näin vain harvan nuoren hyvännäköisenä. Nyt näen melkein kaikki nuoret hyvännäköisenä. Silmä on kehittynyt näkemään kauneutta monenikäisissä. Tunnistan myös kauniit vanhukset. Tätä kutsutaan myös ihmisenä kehittymiseksi. Myös ihmisen fyysisyys ja elämäntavat korostuvat erityisesti vanhemmiten.