Olen itse huippuälykäs nainen, kuten myös sisarukseni ovat huomattavan älykkäitä ja toinen vanhempani. Minulla on useampia kauniita siskoja
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joo niin näytät tosiaan olevan...
Niin aivan 💪
Ei muuten onnistu! Ehdin kahvikuppini jo juoda. Ei tullut kahvit nenästä näppäimistölle, joka olisi tapahtunut mikäli kahvit olisivat vielä olleet suussani aloitusta lukiessa!
Ja sunnuntaiaamupäivällä kirjoitat tänne avauksia, joiden tarkoituksesta ja ajatuksesta ei kukaan saa mitään selvää. Joten joo, varmaan. Sinulla taitaa olla jotain ongelmia mielenterveyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut psykiatrilta diagnoosin? Ainakin narsismi paistaa kirjoitusvirheiden läpi, mutta pelkään pahempaakin.
Kuten mitä sitten? Aivan et tiedä
Mulla on ihan sama juttu, paitsi että ei ole niitä sisaruksia. Ja voin sanoa, että todellakaan ei kaikki onnistu.
On ollut liikaa pyhäpäiviä, joiden aikana ajatusmaailmasi on heittänyt häränpyllyä. Ota ne lääkkeet nyt kuitenkin, joohan. Äitee pyytää, please!
Muista ottaa lääkkeet. Näyttää unohtuneen tänään.
- Äiti
Mielenterveysasiat eivät ole naurun asia, joten puhu omaisillesi ja hakeudu hoitoon asap. Jos tämä oli vitsi, sitten ei mitään hätää.
Oikeasti älykkään tuskin tarvitsisi, tai pikemmin häntä ei kiinnostaisi tulla kehuskelemaan asiasta jonnekin vauvapalstalle. Saisi validoinnin muualta.
Terveisin Hannu 47 vuotta, 180 kg ja takatissit heiluu. Omat hampaat on ja ne saa yöksi pois suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut psykiatrilta diagnoosin? Ainakin narsismi paistaa kirjoitusvirheiden läpi, mutta pelkään pahempaakin.
Kuten mitä sitten? Aivan et tiedä
Niin. Noin kirjoittaa superälykäs ihminen. Tai sitten ei.
Joo niin näytät tosiaan olevan...