Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliitkot ympäri maailmaa ovat kauhuissaan Maduron kohtalosta, kun ymmärtävät että myös heille voi käydä niin.

Vierailija
04.01.2026 |

Eivät olekaan enää turvassa diplomaattistatuksen myötä. Joutuvat vastaamaan rikoksista kuten normaalit ihmiset.

Meitä normaaleita ihmisiä ei haittaa, että maailmassa on yksi diktaattori vähemmän.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki Trump itse asemoi itsensä kaikkien lakien yläpuolelle.

Demokraattisessa maassa kuten jenkeissä sekin joutuu tottelemaan vaalien tulosta eli kansaa.

Mites Trump suhtautui kun hävis vaalit? Tais tulla valtaus ja ruumiita. 

Vallankaappaus? kerro lisää, en ole kuullut asiasta.

Yllättäen leikitään tyhmää kun kyse on Trumpista. Muistat varmaan Trumpin armahtaman shamaanin? 

En muista, mutta kaipa tuo ihan lakien mukaan on mennyt kun jenkeistä puhutaan. Oli kyse nyt sitten mistä tahansa.

Vierailija
22/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demokraattisessa maassa kuten jenkeissä sekin joutuu tottelemaan vaalien tulosta eli kansaa.

niinhän se vaan yritti edellisissä vaaleissa pakottaa vaalipiirissä 'löytämään' määrätyn määrän ääniä itselleen lisää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tuo uhka eskaloituu vain jos maalla on jotain joka kiinnostaa palavasti USA:ta ja se ei tajua pysyä poissa Trumpin tutkasta tällä kaudella.

Rauhan  presidentistä taisi tulla kaikkien aikojen sotaisin presidentti. Jälleen onnistunut kusetus äänestäjien suuntaan.

Yhdysvalloissa vetävät esille republikaanien lausuntoja ennen pressanvaaleja.

"Jos äänestätte Kamalaa, poikanne joutuvat sotaan!"

Trump on haitallisempi, kuin apina rekan ratissa.

Vierailija
24/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Macron totesi X:ssä että Ranska on varautunut näihin yrityksiin jo aikoja sitten ja itseasiassa uskon sen. 

Mutta mites Suomi?

Suomi on demokratia ja noudattaa kansainvälisä lakeja. Putin pitäisi saada kaapattua bunkkeristaan vastaamaan teoistaan.

Se on hyvä mutta koska idän roistovaltio on mitä on ja näköjään rapakon takana on samanlainen, olisi hyvä jos meillä olisi harjoiteltu tällaista skenaariota varten. Mutta minä luulen että ei ole harjoiteltu.

Vierailija
25/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on itse rikollinen diktaattori, joka pyrkiin koko maailman valtaan. Häntä ei kukaan voi saada rikoksistaan kiinni ja tuomiolle.

Vierailija
26/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Poliitikot ovat kauhuissaan, koska herra Trump ei noudata lakeja eikä kansainvälisiä sopimuksia.

Ei niitä noudata kukaan, jolla on voimaa.

Vierailija
27/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinhän se vaan yritti edellisissä vaaleissa pakottaa vaalipiirissä 'löytämään' määrätyn määrän ääniä itselleen lisää....

Vapaassa maassa jokainen voi yrittää tehdä mitä haluaa, kunhan mennään lakien mukaan. Muuten löytää itsensä oikeudesta.

Oletko vähän tyhmä? Republikaanit päättivät ettei syytettä nosteta, vaikka oli laitonta kuin mikä.

Vierailija
28/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on itse rikollinen diktaattori, joka pyrkiin koko maailman valtaan. Häntä ei kukaan voi saada rikoksistaan kiinni ja tuomiolle.

Ei ole diktaattori, vaan vaaleilla valittu. Valta vaihtuu 4 vuoden välein kansan tahdon mukaan. En itsekään pidä Trumpin politiikasta, mutta ei sitä silti typeräksi pidä heittäytyä.

Vierailija
29/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuonhan voisi tehdä myös tekaistujen rikos syytösten varjolla. Kuvitelkaa jos Suomen presidentti yhtäkkiä kaapattaisiin (ta p e tt aisii n?) Putinin toimesta ja hän ilmoittaisi että Suomi on Venäjän hallussa ja luonnonvarat ja muu vapaasti Venäjän käytettävissä kunnes saadaan johtoon joku Venäjän marionetti. Vaikka ei presidentistään pitäisi niin kyllä siinä koittaisi kurjemmat ajat hyvin pian.

Eikä sekään hyvä ole että yksi diktaattori jolla on jo ylimitoitetusti valtaa globaalisti vahvistuu entisestään sen yhden pudonneen diktaattorin avulla.

Vierailija
30/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diktaattori, vaan vaaleilla valittu. Valta vaihtuu 4 vuoden välein kansan tahdon mukaan. En itsekään pidä Trumpin politiikasta, mutta ei sitä silti typeräksi pidä heittäytyä.

Vaikka sekä Trump, että Musk sanoivat ääneen, että huijasivat vaaleissa?

Vierailija
31/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
32/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Vierailija
33/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kaikki poliitikot tekemisissä huumeiden kanssa vai miksi pelkäävät?

Vierailija
34/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

APn mielikuvitus

Vierailija
35/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerkin valittiin ns. demokraattisesti (toki käytti nousuun samaa epädemokraattista öykkäritaktiikkaa kuin Trump: rikkoi lakia kun huvitti, uhkaili ja usutti kannattajiaan väkivaltaan jo ennen kuin oli vallankahvassa) ja silti hänestä tunnustetaan se fakta että hän oli diktaattori. Eli diktaattorin elkeet tekee diktaattorin, ei se miten nousee valtaan. Takaisin peruskouluun sinä!

Vierailija
36/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Trump kertoo videolla, että Musk tiesi äänestyskoneista. Ja kuvattu siis voiton jälkeen.

https://www.c-span.org/clip/public-affairs-event/user-clip-trump-talkin…

Vierailija
37/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitlerkin valittiin ns. demokraattisesti (toki käytti nousuun samaa epädemokraattista öykkäritaktiikkaa kuin Trump: rikkoi lakia kun huvitti, uhkaili ja usutti kannattajiaan väkivaltaan jo ennen kuin oli vallankahvassa) ja silti hänestä tunnustetaan se fakta että hän oli diktaattori. Eli diktaattorin elkeet tekee diktaattorin, ei se miten nousee valtaan. Takaisin peruskouluun sinä!

Palataan asiaan sitten jos Trump ei luovu vallastaan. Siihen saakka saat ihan itse käydä niitä koulujasi.

Vierailija
38/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Trump kertoo videolla, että Musk tiesi äänestyskoneista. Ja kuvattu siis voiton jälkeen.

https://www.c-span.org/clip/public-affairs-event/user-clip-trump-talkin…

Oisko sulla  jotain ihan oikeaa lähdettä? 😀 Vaikka Hesari tai Yle, niihinhän te sosialistit luotatte. Mulle käy tässä asiassa nekin.

Vierailija
39/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Stubb on hiljaa tämän takia. Hänellä on kylmä rinki persiin alla. Hän tajusi että häntä kusetettiin eikä kerrottu mitään. Mistä muusta ne on kusettaneet... onko Grönlanti seuraava?

Antaa varmaan Ahvenanmaan ilmaseks hyvää hyvyyttään koska "Trump is great! 😊". 

Vierailija
40/62 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump väitti kun hävisi edelliset vaalit, että ne oli peukaloitu. Ei löydy mistään todisteita näin käyneen, kuten ei löydy myöskään siitä että nämä nykyiset vaalit olisi peukaloitu missä hän voitti. Vapaassa maassa toki saa ilmaista mielipiteensä, mutta lain mukaan mennään.