Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosalit taas täynnä aloittelijoita ketkä tukkivat joka paikan.

Vierailija
04.01.2026 |

Rasittavaa. Hyvä kun liikkuvat mutta pointti on että jätetään painot laitteisiin, tukitaan kulkuväylät ja osalle tekisi mieli sanoa että tekevät liikkeen ihan väärin jolloin loukkaantumisriski on suuri.

Onneksi kohta on helmikuu ja buumi on taas ohi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina oli vielä rauhallista. Olen just tekemässä lähtöä salille, saa nähdä joko yleisöryntäys on alkanut.

Valmistaudu henkisesti ruuhkaan. T. Juuri salilta tullut 

Vierailija
22/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri lensi juoksumatolta takaseinään asti. Toinen roikkui hauiksen kääntötelineissä. Kolmatta jouduttiin elvyttämään. Neljäs ei saanut rautaa hievahtamaankaan. Viides kuvasi peilin kautta takapuoltaan ja kuudes veti seksikkäästi 2 kilon painoilla olkapäitä.

Heko heko ku oot hauska. 

Meidän salilla yksi kaveri teki jugurtti purkeilla hauiskääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?

Vierailija
24/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä taas mesoaa ja viisastelee tyyppi, joka ei ole itse koskaan ollut aloitteilija, eikä näköjään osaa puhua tai kirjoittaa.."Ketkä tukkivat"

Vierailija
25/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittelija itsekin, kun vasta marraskuusta asti olen kuntosalilla käynyt. Aiemmin harrastin tanssikursseja ja niissä ei tämä tammikuun kinkunsulatusboomi näkynyt. Olin todella hämmentynyt, kun eilen menin salille ja se oli ihan täynnä! Yleensä meitä on n.5 siihen aikaan kun minä käyn. Kauan tätä kestää??

Tammikuun.

Vierailija
26/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just salilta ja meidän salin täytti kestävyysurheilijat. Normaalisti aerobisilla laitteilla on hyvin tilaa, mutta nyt olivat lähes täynnä. OIi väkeä juoksurepuilla ja juomavöillä varustettuna, eri maratonkerhojen vaatteissa. Tais tulla pitkänmatkanjuoksijoilla pakkasraja vastaan. 

Muuten mahtui kyllä hyvin treenaamaan. 

Vierailija
27/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nästa januari är problemet säkert löst med en "salietiketti" som måste tentas förrän man får ta "saliajokortti".

Vierailija
28/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ockso vidare kledar träning med kvinnor. Jag älskar dej. Ock bada bastu är min bästa saken. Jag brännar är det här. Jag äta korv det är så  Jag springer alla dag. Min stor det till är kvinnor bekvämt jag går till huset. De är varmt. Vi spelare tillsammans jätte kull.

Vierailija
29/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalia käyttävät on kädettömiä pellejä.

Vierailija
30/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina oli vielä rauhallista. Olen just tekemässä lähtöä salille, saa nähdä joko yleisöryntäys on alkanut.

Valmistaudu henkisesti ruuhkaan. T. Juuri salilta tullut 

Olihan siellä tosiaan uusia kasvoja ja meininki jopa viihdyttävää.

Meillä on suosituimpia alkulämppälaitteita useampia mutta joitain vain yksi. Odotin vuoroani laitteeseen joita on vain tuo yksi ja kävelymatolta singahti joku nainen tuohon laitteeseen nenäni edestä kun näki että se vapautui - edellinen käyttäjä oli siis vielä pyyhkimässä laitetta. Kerroin tälle ohittelijalle että nyt on sellanen homma kuin mun vuoro. Tää alkoi narista että kun tekis mielummin tällä laitteella no sehän ei minua kiinnostanut, ei kun odottelemaan sitä omaa vuoroa sitten.

Sitten oli pariskunta joista nainen oli ylipainoinen. Menivät crosstrainereihin eivätkä päässeet vierekkäin. Sitten jo kolmen minuutin kuluttua tuo nainen nousi laitteesta pois ja käveli miehen luo kertomaan ettei jaksa enää 😂 Lähtivät siitä sitten hyvän lämmittelyn jälkeen treenaamaan lihaksia!

Vierailija
31/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nästa januari är problemet säkert löst med en "salietiketti" som måste tentas förrän man får ta "saliajokortti".

Ja sinä olet aina vaan hukassa palstaetiketin kanssa. Täällä kirjoitetaan suomeksi. 

Vierailija
32/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree treenata nyt kotona kun on influenssa ja adenovirus liikkeellä. Täydelle salille jossa kaikki puuskuttaa. Ei kiitos.

Vierailija
33/33 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet aina vaan hukassa palstaetiketin kanssa. Täällä kirjoitetaan suomeksi. 

Tänne eksyy aina välillä joku svekomaani, joka kuvittelee tuolla ruotsin mökeltämisellään saavan ihmiset ajattelemaan, että ruotsin kieli olisi Suomessa joka paikassa ihan arkipäivää. Tosiasiassa ruotsia ei käytä kuin pieni ummikkoporukka jossain länsirannikolla. Ikävä historiallinen jäänne, joka on onneksi kuolemassa pois.