Kuntosalit taas täynnä aloittelijoita ketkä tukkivat joka paikan.
Rasittavaa. Hyvä kun liikkuvat mutta pointti on että jätetään painot laitteisiin, tukitaan kulkuväylät ja osalle tekisi mieli sanoa että tekevät liikkeen ihan väärin jolloin loukkaantumisriski on suuri.
Onneksi kohta on helmikuu ja buumi on taas ohi.
Kommentit (33)
Perjantaina oli vielä rauhallista. Olen just tekemässä lähtöä salille, saa nähdä joko yleisöryntäys on alkanut.
Taas tätä valitusta. Neljäs päivä tässä kuussa kun valitat tuota.
Olen aloittelija itsekin, kun vasta marraskuusta asti olen kuntosalilla käynyt. Aiemmin harrastin tanssikursseja ja niissä ei tämä tammikuun kinkunsulatusboomi näkynyt. Olin todella hämmentynyt, kun eilen menin salille ja se oli ihan täynnä! Yleensä meitä on n.5 siihen aikaan kun minä käyn. Kauan tätä kestää??
Se buumi on jo loppiaisviikon jälkeen ohi.
Taidat olla köyhä kun sinulla ei ole omaa kuntosalia🤣 Voi voi, nyt voit vain valittaa päivittäin samasta asiasta.
Itse käyn öisin ulkosalilla. On rauhallista.
Kävin pari tuntia sitten eikä ollut ketään muuta.
Sali, jossa käyn, on tupaten täynnä joka maanantai. Ärsyttävää, sillä itsekin ehtisin käymään juuri maanantaina, mutta koko aika menisi odotteluun, milloin laitteet vapautuu.
Tätä ongelmaa ei ole syrjäisellä 80-luvulla perustetulla teollisuusalueen keskellä olevassa hikipajalla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ongelmaa ei ole syrjäisellä 80-luvulla perustetulla teollisuusalueen keskellä olevassa hikipajalla.
Joo, kannattaa välttää näitä aloita nyt saat sitä ja tätä saleja.
Jokainen on ollut joskus aloittelija ja kaikilla maksavilla asiakkailla samanlainen oikeus saliin kuin sulla. Yritä nyt jotenkin kestää.
Yksi kaveri lensi juoksumatolta takaseinään asti. Toinen roikkui hauiksen kääntötelineissä. Kolmatta jouduttiin elvyttämään. Neljäs ei saanut rautaa hievahtamaankaan. Viides kuvasi peilin kautta takapuoltaan ja kuudes veti seksikkäästi 2 kilon painoilla olkapäitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri lensi juoksumatolta takaseinään asti. Toinen roikkui hauiksen kääntötelineissä. Kolmatta jouduttiin elvyttämään. Neljäs ei saanut rautaa hievahtamaankaan. Viides kuvasi peilin kautta takapuoltaan ja kuudes veti seksikkäästi 2 kilon painoilla olkapäitä.
Ne sentäs teki, mutta mitäs sinä teit muuta kuin tujotit? Joku silmälihasten harjoitus? 😁
Vierailija kirjoitti:
Olkapäitä kannattaa aloitella kevyillä painoilla, jos on vasta-alkaja. Tosin et tiedä edes onko kyse esim. vammasta, jonka vuoksi joutuu tekemään kevyellä painolla. Provohan tää toki on.
Vierailija kirjoitti:
Heko heko ku oot hauska.
Ai hitsi, tästähän se johtui! Nimittäin tulin juuri salilta ja siellä oli selkeästi enemmän ihmisiä kuin normaalina sunnuntaiaamuna. Kas kun en tullut ajatelleeksi, että tammikuun aloittajathan ne.
Up