Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia mammateestä?!

25.04.2007 |

Hei!

Eräs miun ystävä suositteli mammateetä, jonka pitäisi lisätä maidon tuloa. Onko kokemuksia? Hyviä ja huonoja!! Mie oon vähä pelokas kokeilemaa...mut toisaalta haluaisin, koska maito alkaa jo vähentyä ja tykkäisin jatkaa imetystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie olen juonut semmoista mammateetä jonka itäisi maidon tuloa lisätä. empä kyllä varsinaisesti ole tuloksia huomannut.. ehkäpä vaikutus on enemmänkin psyykkinen..? ainakin minun mammateessäni on ihan tavallisia yrttejä joten mitään haittaa ei siitä varmasti ole! miksiköhän olet pelokas kokeilemaan? voihan siitä hyötyä ollakkin!

Vierailija
2/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikanani kokeilin kaikki teet sun muut, mutta ei niillä valitettavasti ollut vaikutusta maidon tuloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan mammatee ei mielestäni tehonnut, mutta Weledan Stilltee toimi ihan selkeästi. Laitoin 2-3 teepussia termoskannulliseen vettä, ja join sitten teetä päivän mittaan (3-4 kupillista). Pidin viikon kuureja, olin pari päivää ilman ja sitten taas jatkoin. Selvästi huomasi, että heruminen ainakin tehostui, maitomääristä on vaikea sanoa, kun ei niitä näe. :) Yksi teepussi päivässä ei toiminut, tarvittiin tuo kaksi vähintään. Ja siis niin tehokasta se ei ole, että maitoa tulisi jotenkin yli äyräiden tai rinnat pakkautuisi.

Oletko kokeillut kotikaljaa tai mämmiä? Toimivat kuulemma joillekin.