Torissa on yhä n 10 000 paria villasukkia myynnissä - kukaan ei osta!
Siellä myydään esim sukat ja lapaset yhteensä 5 € eikä ketään kiinnosta.
Kommentit (48)
Hyvä tietää, itsekkin meinasin tienata vähän taskurahaa neulomalla sitä sun tätä, mutta, jos ihmiset ei osta niin eipä tartte neuloa, kuin omalle porukalle ja itselle. Käytän lankoina novitan lankoja, laadukkaita. Ja edullisesti olisin myynyt minäkin.
Mutta onko tuo 5 euroa esim. miesten villasukista liian alakanttiin hinnoiteltu?
Venäläisille ja suomalaisilla villasukat ovat aina olleet todella sydäntä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin kaikki ystävät ja sukulaiset ketä minä tunnen käyttää villasukkia. Eikä ne kaikki ole itse kudottuja. Suomessa myydään ihan varmasti miljoonia villasukkia joka vuosi.
Ystäväpiirisi koostuu 70+ maalaisjunteista, kaupungissa kukaan koulutettu ihminen ei käytä mitään niin rumaa kuin villasukat.
Niinhän sä luulet 😎
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, itsekkin meinasin tienata vähän taskurahaa neulomalla sitä sun tätä, mutta, jos ihmiset ei osta niin eipä tartte neuloa, kuin omalle porukalle ja itselle. Käytän lankoina novitan lankoja, laadukkaita. Ja edullisesti olisin myynyt minäkin.
Mutta onko tuo 5 euroa esim. miesten villasukista liian alakanttiin hinnoiteltu?
On se tietysti alakanttiin hinnoiteltu, mutta varmasti tuossa on ajatuksena se, että vain saisi kaupaksi. Mä oon joskus ostanut jollekulle käsintehdyt villasukat ja kyllä ne maksoivat kymmeniä euroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Mikä on aloituksen tarkoitus?
Huoriksella on paha mieli, ja hän ajattelee, että jos hän jankuttaa villasukista vuodesta toiseen, paha mieli varmasti poistuu. Sitä odotellessa.
Ajatella että sinä olet ennen kahdeksaa palstalla jankkaamassa raivona jostain huoriksesta. Ehkä edes Nöin vuoden alussa voisit keksiä jotain muuta?
Parikymppiä ne miesten koon sukat tuollakin näyttää maksavan. Ostin joulumyyjäisistä mummolta kympillä. Mielelläni maksaisin enemmän mutta jos on kymppi rahaa niin hankala maksaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin kaikki ystävät ja sukulaiset ketä minä tunnen käyttää villasukkia. Eikä ne kaikki ole itse kudottuja. Suomessa myydään ihan varmasti miljoonia villasukkia joka vuosi.
Ystäväpiirisi koostuu 70+ maalaisjunteista, kaupungissa kukaan koulutettu ihminen ei käytä mitään niin rumaa kuin villasukat.
Kyllä tällainen 36-vuotias helsinkiläinen, tutkimustyötä tekevä tekniikan tohtorikin niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoriksella on paha mieli, ja hän ajattelee, että jos hän jankuttaa villasukista vuodesta toiseen, paha mieli varmasti poistuu. Sitä odotellessa.
Ajatella että sinä olet ennen kahdeksaa palstalla jankkaamassa raivona jostain huoriksesta. Ehkä edes Nöin vuoden alussa voisit keksiä jotain muuta?
Jos et halua, että sinusta jankataan, älä tee vuodesta toiseen niin helposti tunnistettavia aloituksia. Se on niin yksinkertaista. Minä olen käynyt täällä pitkään, eikä kukaan tunnista mua viesteistäni tai avauksistani, koska en jankkaa pakkomielteisesti mistään. Mulle tämä aika on vapaapäivänä ihan normaali aika herätä.
Voi voi, tunnen paljon pääkaupunkiseudun teinejäkin, joilla jopa yökäytössä villasukat. En itsekään luovu villasukista koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Kertoa että ihmiset luulevat kaiken roskan myyvän nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, tunnen paljon pääkaupunkiseudun teinejäkin, joilla jopa yökäytössä villasukat. En itsekään luovu villasukista koskaan!
Se voi olla ihan hirveän yllättävää, että maassa, jossa lämpötilat menevät pakkasen puolelle, ihmiset tarvitsevat lämpimiä vaatteita. Ainakin Huorikselle.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisille ja suomalaisilla villasukat ovat aina olleet todella sydäntä lähellä.
Kanadalainen kaverini ja perheensä käyttävät myös paljon. Villasukat lienevät aika perinteinen vaatekappale näillä leveyspiireillä asuville ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällainen 36-vuotias helsinkiläinen, tutkimustyötä tekevä tekniikan tohtorikin niitä käyttää.
Tekniikan tohtori ei ole sivistynyt ihminen vaan täysi autistijuntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä! Trendikäs nuoriso haisee ja palelee jotta kenkien sisällä näyttää hyvältä.
Hmm.. viimeisen puolen vuoden aikana minulta on haettu 18 paria villasukkia ja lisää pyydetty. En osaa katsoa telkkaria ilman kutimia joten tulee tehtyä paljon, rikastumaan ei pääse kun vaan lankojen hinnalla lähtee eteenpäin.
Kyllä niitä villasukkia ihmiset edelleen käyttää mutta kun on toria seurattu niin kyllä siellä porukka pyytää ihan päättömiä hintoja, ihan tavalliset perus sukat, koko 45, oli 30e 😲 ostaako niitä kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan tohtori ei ole sivistynyt ihminen vaan täysi autistijuntti.
Se on kyllä totta. Sivistys on sitä, että keskittyy elämässään villasukkiin, täteihin ja mummoihin ja tekee näistä aiheista avauksia vauvapalstalle niin paljon, että saa siellä jopa oman lempinimenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla ihan hirveän yllättävää, että maassa, jossa lämpötilat menevät pakkasen puolelle, ihmiset tarvitsevat lämpimiä vaatteita. Ainakin Huorikselle.
Sinulle taitaa olla yllätyksenä että monet tulevat talvellakin toimeen tennareilla tavallisilla puuvillasukatkilla koska eivät seisoskele vartiossa ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua, että sinusta jankataan, älä tee vuodesta toiseen niin helposti tunnistettavia aloituksia. Se on niin yksinkertaista. Minä olen käynyt täällä pitkään, eikä kukaan tunnista mua viesteistäni tai avauksistani, koska en jankkaa pakkomielteisesti mistään. Mulle tämä aika on vapaapäivänä ihan normaali aika herätä.
Kai sentään saat jotain lääkitystä harhoisisi ja riippuvuuteesi?
Ikävää että joudut myymään itseäsi.