Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa on yhä n 10 000 paria villasukkia myynnissä - kukaan ei osta!

Vierailija
04.01.2026 |

Siellä myydään esim sukat ja lapaset yhteensä 5 € eikä ketään kiinnosta. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea paikka joululahjaksi saaduille villasukille on roskis, ei niitä kukaan osta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis ostaa kun osaa niitä itsekkin tehdä?

Vierailija
4/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut lukuisia käsintehtyjä villasukkia, myös torista, sen jälkeen kun mummo ei pystynyt enää neulomaan. Käytän villasukkia ympäri vuoden. 

Vierailija
5/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset kehtaa:

https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/16766509

Listahinta tuolle langalle on sama 8 € millä noita valmiiksi kudottuja sukkia myydään. Ei voi ainakaan kalliiksi haukkua.

Vierailija
6/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea paikka joululahjaksi saaduille villasukille on roskis, ei niitä kukaan osta. 

Mulla on ollut tapana käyttää niitä. Roskikseen menevät sitten, kun en viitsi enää parsia.

Vierailija
7/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen niitä tutuille ja vastinneeksi voin tilata heidän kautta tuotteita ulkomailta. Koska Suomeen en rahojani anna

Vierailija
8/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei osta?

Tarkoitatko sitä, että kun Prismassa on tuhansia kiloja perunaa myynnissä niin kukaan ei niitäkään osta? Vai tarkoittaako se sitä, että peruna on tosi suosittu ostos?

Vierailija
9/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsintehdyt, aikaa varmasti mennyt. Mielestäni hinta, jopa alakanttiin.

Vierailija
10/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mummo. 

Vierailija
11/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin kaikki ystävät ja sukulaiset ketä minä tunnen käyttää villasukkia. Eikä ne kaikki ole itse kudottuja. Suomessa myydään ihan varmasti miljoonia villasukkia joka vuosi.

Vierailija
12/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kertoo vain siitä, että on paljon työttömiä tekemässä muille villasukkia.

Vierailija
13/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mummo. 

Voi kuule, jopa sinä voit oppia kutomaan villasukat. Ei ole mitään tekemistä iän ja sukupuolen kanssa. Ei kannata ajatella, että et voisi osata jotain asiaa. Nykyään on kaikenlaisia Youtube-tutoriaalejakin.

Vierailija
14/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei osta?

Tarkoitatko sitä, että kun Prismassa on tuhansia kiloja perunaa myynnissä niin kukaan ei niitäkään osta? Vai tarkoittaako se sitä, että peruna on tosi suosittu ostos?

Joo usko siinä vaan että noita kamalia tekeleitä joku ostaa, perunoihin ne on kyllä verrattavissa kauneudeltaan😆

Vierailija
15/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täähän on tää villasukkahullu! Eikös tällä ole joku kutsumanimi? En muista.

Vierailija
16/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mummo. 

Kiitos Pappa

Vierailija
17/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin kaikki ystävät ja sukulaiset ketä minä tunnen käyttää villasukkia. Eikä ne kaikki ole itse kudottuja. Suomessa myydään ihan varmasti miljoonia villasukkia joka vuosi.

Ystäväpiirisi koostuu 70+ maalaisjunteista, kaupungissa kukaan koulutettu ihminen ei käytä mitään niin rumaa kuin villasukat. 

Vierailija
18/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkien vihaajakin on näköjään löytänyt tiensä tähän ketjuun. 

Vierailija
19/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mikä on aloituksen tarkoitus?

Vierailija
20/48 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirisi koostuu 70+ maalaisjunteista, kaupungissa kukaan koulutettu ihminen ei käytä mitään niin rumaa kuin villasukat. 

Kuule, vaikka sinusta koulutetut ihmiset tuntuvat joltain aivan erilaiselta ihmislajilta, niin voin vakuuttaa, ettei koulutus vaikuta millään tavalla ihmisen fysiologiaan. Mun jalat paleli ennen yliopistotutkinnon suorittamista, suorittamisen aikana ja aivan yllättäen vielä sen suorittamisen jälkeenkin. Ihan samanlaisia me ollaan kuin sinäkin, vaikka harva varmasti jaksaa vuodesta toiseen jankata villasukista vauvapalstalla.