Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen hetki elämässä?

Vierailija
03.01.2026 |

Kerrotaan ydellisiä hetkiä elämän varrelta! Kenenkään elämä ei ole 247 täydellistä, mutta onnellinen voi olla kun joku hetki on vaan 10/10, ja oikeestihan ne hetket syntyy pienistä onnen huipuista läpi arjen ja juhlan, läpi köyhyyden ja rikkauden, läpi nuoruuden ja vanhuuden. 

Kerro omasi! 

Aloitan pienesti.. Oma työ- ja unirytmini on myöhäinen ja mieheni hoitaa koiramme aina aamuisin.. Itse heräilen usei joskus puolen päivän aikaan, ja joka aamu saan huomata kuinka koiramme odottaa innoissaan hetkeä milloin herään. Se tietää että minua ei saa herättää ennen kuin itse osoitan olevani hereillä, ja aina kun koira huomaa että avaan silmät kunnolla, se juoksee häntä heiluen rintaani vastaan, haistelee ja nuolee naamaani ja jää kainaloon halittavaksi ennen kuin sitten yhdessä nousemme sängystä päivän toimiin. 

Joskus kun herään, huomaan koiran jo odottavan sitä, kun se makaa sängyssä vieressäni ja tarkkailee herkeämättä milloin silmät aukeavata ja milloin hän saa tulla toivottamaan hyvät huomenet. 

Koirat! <3

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaat sängyssä lämpimän peiton alla. Olet lähellä nukahtamista. Käännät kylkeä ja pieraiset. Aaaaah!

Päinvastainen: juuri kun olet liukumassa uneen ja kaikki on pehmeää ja hyvin, alkaa yläkerran norsu hyppiä haarahyppyjä (tms.) niin, että seinät tärisevät. Uni siirtyy ja vitutuksen vuoksi et enää pääse samaan tunnelmaan. Toistuu lähes joka ilta 23.00 jälkeen.

Vierailija
22/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetki vaan yksi päivä, maalla. Sinä päivänä onnistui multa kyllä kaikki - saunan lämmitys, exän kaa seksiä käytiin harrastaa luonnossa, sitten saunassa, sitten saunan partsilla, sitten kammarin sängyssä, sitten vielä aitassa.

Ja kyllä, molemmilla oli yhteinen halu siihen, ei tarvinnut houkutella.

Muistan sen kun siinä saunan partsilla istui mun syliiin - samalla haisi lieju muutaman metrin päässä, kuvottava haju...... Jotkut ei ole koskaan kokenut tuota (?), jotkut taas. Mutta pakosta se ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikiitävät hetket, jolloin ymmärrät olevasi osa suurta kokonaisuutta ja ääretöntä mysteeriä ja että universumin tai oikeastaan todellisuuden rakenne on paljastanut jotain pientä itsestään ja toimintalogiikastaan. 

Vierailija
24/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tunnustaa syntini Jeesukselle ja tulla oslliseksi hänen pelastustyöstään ristillä! 

Tosin tämä ei ele mikään pieni onnen hetki, vaan jokapäiväinen onnen ja kiitollisuuden aihe! 😇

Vierailija
25/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun teinini, joka on riuhtonut itseään irti lapsen roolista urakalla jo tovin, osoittaa pieniä, harvoja, viattomia eleitä, kuten vastaa mun kysely-yrityksiin joskus ihan vaan ilman vihaa. Sanoisin, että kaiken huolen jälkeen ja niiden keskellä nuo hetket tuntuu paratiisilta. 

Onko se tosiaan mahdollista tapahtua?

Vierailija
26/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin koko toissa vuoden olin aivan ympäri rakastunut nettimieheen. No lähdin tapaamaan häntä toiselle puolelle Suomea ja se oli vaan jotain niin ihmeellistä, niinkuin olin unissa nähnyt ja tuntenut.

Ja mä sain olla siinä. Vierekkäin ja yhdessä.

Homma kusi sit myöhemmin mut kyllä mä olen kiitollinen et sain hänet kokea vaikka sattuikin kun se loppui.

Vierailija
27/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain purkautua naapurin rouvan ihanaan vihittyyn pilluun. Miehensä oli töissä, eli poissa estämästä. 

Vierailija
28/28 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärtäminen että itsellä on oikeesti kaikki, vaikka tunteet väittäisi hetkittäin muuta! Ja suurimmalla osalla on kaikki tai lähelle.. Jos he vaan miettisivät isommassa mittakaavassa.