Kauniilla Gena Davisilla aivan järkyttävä ysäripissis-stailaus tuossa "Long kiss goodnight" leffassa
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissiksiä ei ollut ysärillä.
Mietihän uusiksi.
Kaikki naiset ovat pissiksiä, joita incel ei saa.
No, liittyiskö siihen että leffa on tehty ysärillä. Silloin oli näyttävät meikit, topatut hartiat, isot ja kuohkeat hiukset. Ikävää aikaa kaljuuntuville pojille, mutta ne ryhtyivät skineiksi.
Mulla on tuollainen kampaus, ei tosin blondina vaan omalla maantienvärillä. Kai oon sit pissis. Vm. -71.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joo🤣Just sellainen kotona värjätty kissakusenkeltainen polkka, mitä 90luvulla näky joka luokkakuvassa. Mutta elokuvahan onkin vuodelta 1994 .
Polkka? Tuo ei ole polkkatukkaa nähnytkään.
Kyllä tämä on on ihan selkeästi polkkatukka
Vierailija kirjoitti:
No, liittyiskö siihen että leffa on tehty ysärillä. Silloin oli näyttävät meikit, topatut hartiat, isot ja kuohkeat hiukset. Ikävää aikaa kaljuuntuville pojille, mutta ne ryhtyivät skineiksi.
Muistelet kasaria. Ja pojilla oli 90 luvulla se jakaus keskellä.
No on sullakin murheet. Vain otettu lääke auttaa. Päivän HÖHÖLMÖIN aloitus muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joo🤣Just sellainen kotona värjätty kissakusenkeltainen polkka, mitä 90luvulla näky joka luokkakuvassa. Mutta elokuvahan onkin vuodelta 1994 .
Polkka? Tuo ei ole polkkatukkaa nähnytkään.
Yläpeukuttajat, nyt kyllä kerrotte mikä se polkkatukka on jos toi geenan ei ole polkka?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietihän uusiksi.
Pissikset tuli 2000-luvun alussa
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat kasaria ja ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat kasaria ja ysäriä.
Ysärin ihan alku näytti tuolta, loppupuolella taas oli erinäköinen muoti.
Täh? Sehän näyttää hyvältä! Näytti silloin ja näyttää edelleen.
Roolihahmo oli kieltämättä kauniimpi alun pitkässä kiharassa tukassa ja luonnollisessa meikissä,mutta Samantha ja Carlyhan ovat kaksi aivan eri ihmistä.
Hyvä leffa,oli joskus tuolla hyllyssäki vhs:nä ja olen koettanut löytää dvd:llä. Kohtaus,jossa Samantha lopettaa peuran paljain käsin on todella vaikuttava.
Oli kyllä kova leffa! Rennyn kolmanneksi paras Die Hard 2:sen ja Clifhangerin jälkeen. 2020-luvulla ei ole enää tehty yhtään hyvää toimintaleffaa.
Minulla oli ysärillä tuollaiset hiukset ja monella tutulla myös. Silloin se tuntui oikein tyylikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn paras leffa kuitenkin ja elokuvahan on suorastaan feministinen, populistisella ja viihteellisellä tavalla toki.
Die Hard 2 on parempi. Muutenhan nuo Rennyn rainat on vähän kuin että mikä on paras Steven Seagal leffa - älynnyt sentään ettei itse näyttele noissa kalkkunoissa.
Cliffhanger on Renny paras teos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietihän uusiksi.
Pissikset tuli 2000-luvun alussa
Oli niitä jo jopa 80 luvulla, toki silloin tosi vähän ja ehkä hieman miedommassa muodossa kuin nykyään.
2000 luvulla on tullut (tai ehkä 90 luvun lopulla) aikuiset pissikset, se on uudempi ilmiö, nämä Marttinat ja Sofiat ja Maisat ja mitä näitä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn paras leffa kuitenkin ja elokuvahan on suorastaan feministinen, populistisella ja viihteellisellä tavalla toki.
Die Hard 2 on parempi. Muutenhan nuo Rennyn rainat on vähän kuin että mikä on paras Steven Seagal leffa - älynnyt sentään ettei itse näyttele noissa kalkkunoissa.
Cliffhanger on Renny paras teos!
Vielä parempi olisi ollut jos Syltyn tilalla olisi ollut Arska.
Katsos kun elokuvissa näytellään roolihmoja, ei esiinnytä omana kauniina itsenään.
Kurkunleikkaajien saari oli floppi mutta vain koska aikaansa edellä. Pirates of the Carribean tuli 10v myöhemmin ja rikkoi kaikki yleisöennätykset vaikka ihan samaa tasoa elokuvat.