Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites tipaton sujuu?

Vierailija
03.01.2026 |

Onhan tämä vähän outoa kun on viikonloppukin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki on jo auki. 

Vierailija
2/26 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkki on jo auki. 

Että semmonen tipaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähä tuo vuan on tuassii männynnä.Päevä kerrallaa se vuan männöö.Mänköön sitten vuan.

Vierailija
4/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän laihduttajillekkin pitää sallia pikku herkuttelut sillontällön,ei niitä lasketa koskaan,  sama homma tipattoman suhteen.

Vierailija
5/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa koko tipaton. Toki niille tarpeellinen, jotka ovat huolissaan alkoholin käytöstään. Kärvistelkää rapajuopot!

Kippis. 🍻

Vierailija
6/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Sillon jos tekee mieli kaljaa otan alkoholittoman. Huomasin että mun ei oikeastaan tee mieli alkoholia vaan enemmänkin haluaa välillä juoda jotain muuta kun vettä. Tähän tarkoitukseen käy mikä vaan maito, piimä, mehu, limsa, makuvesi jne. 

Vierailija
7/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden juomattomuus on saavutus, josta päihderiippuvainen tahtoo palkita itsensä juomalla.

Vierailija
8/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistina minulla on menossa neljäs tipaton kuukausi yli 20 vuoden putken jälkeen. Tsemppiä kaikille joilla on tämä hirveä sairaus. M48

Vierailija
9/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin! Eilen olin toista päivää tammikuussa ilman alkoholia.

Vierailija
10/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu itse asiassa tosi hyvin! Jostain kumman syystä ei ole yhtään tehnyt mieli alkoa. Kaipa se jossain välissä taas iskee.

Vierailija
11/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnin joutavaa koko tipaton. Jos ei ole umpijuoppo ja ottaa pari kertaa kuussa kavereiden kaa olutta, niin ihan sama mikä kuukausi menossa. En oo kuuna päivänä pitänyt mitään tipatonta, vaikka välillä saattaa mennä parikin kk ettei tuu otettua yhtään holia. Sirkustouhua kaiken muun sirkuksen joukossa.

Vierailija
12/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistina minulla on menossa neljäs tipaton kuukausi yli 20 vuoden putken jälkeen. Tsemppiä kaikille joilla on tämä hirveä sairaus. M48

Tsemppiä sinulle! Jatka noita kuukausia!

Vierailija
13/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnin joutavaa koko tipaton. Jos ei ole umpijuoppo ja ottaa pari kertaa kuussa kavereiden kaa olutta, niin ihan sama mikä kuukausi menossa. En oo kuuna päivänä pitänyt mitään tipatonta, vaikka välillä saattaa mennä parikin kk ettei tuu otettua yhtään holia. Sirkustouhua kaiken muun sirkuksen joukossa.

Itse suhtaudun omaan tipattomaan tammikuuhuni tekstinä. Jos tipattoman pitäminen tuntuu kärvistelyltä, on ongelma.

Vierailija
14/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamatta

Vierailija
15/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tipaton talvi. 

Vierailija
16/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina tuli käytyä paikallisessa, kun kävin kaupassa ja Alkossa. Olisinko ottanut joku 4 olutta? Perjantaina join yhden lasin valkkaria risoton kanssa. Muuten ollut tämän viikon ihan tipattomalla. Alkossa kävin, kun tuttavapariskunta tulossa ensi viikonloppuna syömään, joten silloin pitää yksi päivä pitää tipattomassa taukoa.

Vierailija
17/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden juomattomuus on saavutus, josta päihderiippuvainen tahtoo palkita itsensä juomalla.

Vierailija
18/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tipattomalla. Tuskin juon mitään siitä huolimatta. Viime kesänä join viimeksi 3 olutta. 

Vierailija
19/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaton tammikuu sujuu ihan hyvin. Sen kanssa ei ole ongelmia. Tammikuun alussa aloitin myös karkki- ja herkkulakon. Tämä on vaikeampi prosessi. Kipuilen ja kärsin, mutta en anna periksi.

Vierailija
20/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaljaa juodessa menee ihan kivasti.

En ota tipoittain, vaan kunnon kulauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi