Nolostutko jos työkaveri (mies) puhuu paljon seksijuttuja?
Vai pystytkö osallistumaan rennosti keskusteluun? Yleensä työoäivä tuntuu lyhyemmältä kun jutellaan siinä samalla kiinnostavista aiheista... sää ja kotieläimet ei ole kiinnostavia.
Kommentit (60)
Eikö naisia muka koskaan kiinnosta seksi? Kukkuu?? Katselen paljon netistä aikuisviihdettä, ja kyllä siellä naiset on hyvinkin innostuneita.
ap
En nolostu. Sen sijaan en todellakaan ala kuuntelemaan sellaisia ja vielä vähemmän otan puheisiin osaa.
Luultavasti ensin sanon tyypille, että hänen puheensa ovat asiattomia ja jos ei auta, niin keskustelen esimiehen ja työsuojeluvaltuutetun kanssa.
En nolostu, mutta on se jotenkin vaivaannuttavaa käytöstä. Tollaset jutut ei kuulu työpaikalle, mutta itsekin kyllä joudun niitä siellä kuuntelemaan. Osoittaa tilannetajun puutetta juttujen kertojalta.
No aika monella naisvaltaisella paikalla olen havainnut sen, että naiset ovat myös aika estottomia naisporukoissa noissa seksijutuissa ja eivätkä juuri välitä vaikka miehet kuulisivat ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kotonakaan jaksaisi, jos mies puhuisi taukoamatta seksistä vertauskuvin. Et ehkä ole parisuhteessa?
En olekaan. Siksi on tärkeää että voin puhua seksistä edes joidenkin kanssa. Eikä se välttämättä ole puhetta vaan ehkä myös eleitä, elehtimistä jne.
ap
Eli vatkaat lanteita kuin Elvis? 🤦🏼 nyt on myötähäpeä.
Myötähävettäähän se aina, kun joku osoittaa ihan totaalista tilannetajun puutetta.
Vierailija kirjoitti:
No aika monella naisvaltaisella paikalla olen havainnut sen, että naiset ovat myös aika estottomia naisporukoissa noissa seksijutuissa ja eivätkä juuri välitä vaikka miehet kuulisivat ne.
Juuri näin!
ap
Eräs henkilö alkoi puhua seksijuttuja, josta tiesin ettei hänellä todellisuudessa ole seksielämää, teki sen yllättäen, kuvottavalla tavalla ja SUURELLA ÄÄNELLÄ, alkoi kuvottaa ja häpeän tunne tulee, kyllä. Myötähäpeä lähinnä sekä kyseenalaistaminen mitä teen hänen seurassa
Setämiehet puhuvat noloja seksijuttuja ja se lähinnä säälittää.
Onko tämä työkaveri-mies terve siis psyykkisesti, ettei ole vammaa tai vajavaisuutta tai sellaista jälkeenjääneisyyttä? Normaalia tuo ei ole ja sen varmasti ymmärtää jokainen päästään terve ihminen.
Välittömästi työnantajalle ilmoitus. Nämä jutut ei kuulu työpaikkale. Eikä liioin mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia muka koskaan kiinnosta seksi? Kukkuu?? Katselen paljon netistä aikuisviihdettä, ja kyllä siellä naiset on hyvinkin innostuneita.
ap
Persu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran tällainen miespuolinen työkaveri, joka pulisi törkyjuttuja lähes koko työajan. Olen itse nainen. En nolostunut enkä ajan hengen mukaisesti myöskään kokenut tulleeni häirinnän kohteeksi, lähinnä alkoi ärsyttää, kun ei meinannut saada enää hommia tehtyä rasittavien juttujen takia.
Varmasti ällöriku asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nolostu. Se on vain ällöttävää.
Puhun seksistä yleensä vertaus kuvin. Ei pitäisi ällöttää...
ap
Seuraavaksi juttelet esihenkilösi kanssa työpaikan käytöstavoista. Seksuaalisesta ahdistelusta saa varoituksen ja sitten potkut, jos ei pysty käyttäytymään normaalisti.
Meillä niitä puhuu nuorempi, todella seksikäs neitonen joka on kaikenlisäksi vielä tosi hyvä työntekijä.
Eli ei haittaa vaan laittaa mielikuvituksen laukkamaan.
Työskentelin joskus kasarilla miesvaltaisella alalla ja olihan niillä ne puheet aika luokattomia.
Tosin eipä siinä mennyt aikaakaan, kun opin kaavan ja osasin vastata nokkelasti. Muutenkin ihmiset tulevat vuosien mittaan tutuiksi ja rumien juttujen tai kaksimielisten viljelijöitä oli lopulta vain pari ja hekin kyllä osasivat olla kunnolla, jos huomasivat, etten ollut huumoripäällä.
Työt ne kyllä hoituivat ja olin arvostettu osaamiseni takia.
Yleensä ne kesätyöntekijät erehtyivät aluksi suhteeni. Siis käsiksi ei käyty, mutta yritettiin naurattaa sitä muuta porukkaa kustannuksellani.
Ja tämä vakiporukka nauraa hörötti, koska tiesivät kuinka sille hupsulle kävisi, kun se menisi yli rajan. Itsekin kyllä osasin tämän n.k. huumorinlajin, mutta lempeällä päällä ollessani otin kaverin siitä toisten keskeltä ystävällisesti erilleen ja kysyin, että eikö pidä naisesta miesvaltaisella alalla vai noin yleensä naisista?
Loppukesästä olivat jo hyviä duunikavereita ja huvittuneena panin merkille, kuinka ajatuksissaan 'vetivät kättä lippaan' käytävällä vastaan tullessaan.
Kivoja aikoja oli ne.
Olin kuin herran kukkarossa siellä nuori nainen.
Lähinnä vituttaa vaan, kun joidenkin mielestä kaikesta löytyy jotain kaksimielistä piilosanomaa. Seksijutut ei kuulu työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä työkaveri-mies terve siis psyykkisesti, ettei ole vammaa tai vajavaisuutta tai sellaista jälkeenjääneisyyttä? Normaalia tuo ei ole ja sen varmasti ymmärtää jokainen päästään terve ihminen.
Ap itse on tämä setämies, joka luulee että työpaikan naiset haluavat osallistua hänen ällöttäviin seksikeskusteluihin.
Ei ole asiallista silti. Jos et pysty olemaan työssä ihmisiksi niin poista pallisi.