Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolostutko jos työkaveri (mies) puhuu paljon seksijuttuja?

Vierailija
03.01.2026 |

Vai pystytkö osallistumaan rennosti keskusteluun? Yleensä työoäivä tuntuu lyhyemmältä kun jutellaan siinä samalla kiinnostavista aiheista... sää ja kotieläimet ei ole kiinnostavia.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulu työpäivän keskusteluaiheisiin. Voi olla jopa seksuaalista häirintää.

Vierailija
42/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä WT-amistasolla. Ei kukaan töissä puhu mitään seksijuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä WT-amistasolla. Ei kukaan töissä puhu mitään seksijuttuja.

Ällöriku puhuu 

Vierailija
44/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tämä potkulaki kannattaa keskittyä tekemään työnsä, eikä ahdistella työkavereita seksijutuilla.

Vierailija
45/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on seksiaalista häirintåä työpaikalla, mutta onneksi ap. ei sellaista ole, vaan on peräkammarin setämies. 

Vierailija
46/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä aina sanonut ääneen ja napakasti että nyt loppuu ne pillujutut. Armejassa sanoin myös ja haukuttiin homoksi, niin haastoin tappeluun tai kaksintaisteluun pikemminkin. Siinä jakaus vaihtoi puolta kun temmoin takasuorin leipäläpeen härskinheittäjää. 

Pistivät pihalle ja valitsin sivarin. 

Tulen jatkossakin vetämään turpaan kaikkia asiattomia juttuja häpeilemättömästi heittäviä. Annan isän kädestä käytöstapoja kunniaan. Minä en hävyttömyyksiä kuuntele sekuntiakaan. Annan varoituksen ja sitten jakelen avareita tai vetelen ihan turpaan perille saakka.

Meetoota puolustan ja naisia suojelen viimeiseen saakka. 

Oikeiston ukot saa turpaan ja incelit selkään. Mulla on nollatoleranssi naisten ahdistelulle ja seksivitseille sekä sovinismille.

Vierailija
47/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhdessä työpaikassa jossa oli hoitsuja ja olin tutustumassa työpaikkaan. Se hoitsujen työn niin rankkaa että rankkaa on myös huumori ja jos joku ei sitä kestä, on väärällä alalla😁

Vierailija
48/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran yhdessä työpaikassa jossa oli hoitsuja ja olin tutustumassa työpaikkaan. Se hoitsujen työn niin rankkaa että rankkaa on myös huumori ja jos joku ei sitä kestä, on väärällä alalla😁

Olin siis ainut mies siellä. Pientä flirttiä😁

Vierailija
49/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuostahin kysymyksestä hyötyisi tai huvittuisi?

Vierailija
50/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siis ainut mies siellä. Pientä flirttiä😁 Suomeksi keimuuta

Vierailija
51/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nolostu mutta kyllästyn hyvin nopeasti ja pidän kyseistä ihmistä kypsymättömänä ääliönä.

Vierailija
52/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä - jos on joku tukityöllistetty ressukka, joka on ehkä saanut iskun päähän, niin homma selvä. Jos muuten näyttää käyvän täysillä, niin sitten puute aiheuttaa tuota pulinaa.  Jos on oikein härski, niin sitten se on joku luonnevikainen, joka hakee valtaa. Joka tapauksessa kaikki ei tuollaisilla ihmisillä kotona, kannattaa pysyä etäällä.

Vierailija
53/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikö on ainoa sinua kiinnostava puheenaihe? Luultavasti työpaikkasi naiset menevät mieluummin keskustelemaan keskenään kosteusvoiteista, sheivauksesta, meikeistä (erääseen toiseen ketjuun viitaten) kuin jäävät kuuntelemaan sinun seksijuttujasi.

Vierailija
54/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin siis ainut mies siellä. Pientä flirttiä😁

Oli esim pääsiäismuna vitsejä. Yksikin nainen kertoi miten hän harrastaa seksiä joka aamu. Että kyllä ne naisetkin osaa kun sille päälle sattuu.

Vierailija
55/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön häntä nyrkillä silmään mitä ennen olen epäillyt häntä homoksi. Oikein ja luonnollista!

Vierailija
56/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen työkaveri kertoi seksijuttujaan toiselle miehelle. Luultavasti homo oli.

Vierailija
57/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina antanut samalla mitalla takaisin, mutta minun nuoruudessani ymmärrettiinkin huumoria.

Vierailija
58/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle edenneen alkoholismin tunnistaa ala-arvoisista jutuista. Eihän sen räkäjuopon juttuja kukaan jaksaisi kuunnella, mutta on joskus pakko.

Vierailija
59/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nolostu, eikä se ole sallittua. Huolehdin, että saa varoituksen. 

Vierailija
60/60 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nolostu, eikä se ole sallittua. Huolehdin, että saa varoituksen. 

"Järjestyksenvalvoja" töissään. Mitä sinä teet itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi