Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika tylsää lätinää tää Paten muisto-ohjelma TV2

Vierailija
03.01.2026 |

Ainakin toistaiseksi 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo pitkätukka on, jota nyt haastatellaan? Joku random fani?

Ainakin ottaa kaiken irti 15 minuutistaan julkisuudessa. Huoh.

On se ihan tunnettu muusikko.

Vierailija
22/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja Ståhl ei sovi tähän ohjelmaan.

Mihin se sopisi? Kankea ja ankea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Paten puoluekanta persu? Noh, eipä sillä väliä ole, eikä se muille kuulu, mutta tuo Ukkometso on kuitenkin sovinistisin, äidin ja persun kappale, jonka nyt äkkiseltään muistan kuulleeni. Toki Popedan tuotannossa on muitakin samaa tasoa olevia kappaleita, mutta esim. Olen matkalla Alabamaan on vain nuoria naisia haluavan setämiehen ällöttävää vonkaamista.

Vierailija
24/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttiritari!

Vierailija
25/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistokonsertti tulee varmasti, tässä on vasta noin viikko kulunut suru-uutisesta. Minusta tämä on mahtava ohjelma, Pate on aikamoinen pakkaus. 

Vierailija
26/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. Kuka tällaisia muisto ohjelmia edes katsoo? Enemmän minua kiinnostaisi nähdä muistotilaisuus vaikkapa valtion mielivallan uhreina menehtyneille,mutta tällaiset pellesetit..taas tuli oksua suukkuun. 

Vierailija
27/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Paten puoluekanta persu? Noh, eipä sillä väliä ole, eikä se muille kuulu, mutta tuo Ukkometso on kuitenkin sovinistisin, äidin ja persun kappale, jonka nyt äkkiseltään muistan kuulleeni. Toki Popedan tuotannossa on muitakin samaa tasoa olevia kappaleita, mutta esim. Olen matkalla Alabamaan on vain nuoria naisia haluavan setämiehen ällöttävää vonkaamista.

Ne on ennen wokea tehtyjä biisejä.

Vierailija
28/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoisia juttuja tässä. 

Vierailija
29/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistokonsertti tulee varmasti, tässä on vasta noin viikko kulunut suru-uutisesta. Minusta tämä on mahtava ohjelma, Pate on aikamoinen pakkaus. 

Missä mielessä oli "pakkaus*?

Vierailija
30/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ollut persu. 

Vierailija
31/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjän Aku ihan kuosissa 66-vuotiaaksi.

Vierailija
32/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkometso ei ole kovinkaan vanha kappale. 

Vierailija
33/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas. Kuka tällaisia muisto ohjelmia edes katsoo? Enemmän minua kiinnostaisi nähdä muistotilaisuus vaikkapa valtion mielivallan uhreina menehtyneille,mutta tällaiset pellesetit..taas tuli oksua suukkuun. 

No sinä vissiin katsot ja kommentoit vielä ketjuakin.

Vierailija
34/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoista triviaa tullut. Haastateltavat tietävätkin jotain aiheesta, toisin kuin jotkut tänne  kommentoivat "viisaat".

Vierailija
35/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costelloa ei kiinnostanut tulla? Ei sillä, en tuomitse. Ei kaikille sovi tuollainen julkinen muistelu. 

Minusta Katja sopii hyvin tähän. Pitää sopivan rennon tunnelman yllä vaikeasta aiheesta huolimatta.

Vierailija
36/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkometso ei ole kovinkaan vanha kappale. 

25 vuotta vanha

Vierailija
37/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoista triviaa tullut. Haastateltavat tietävätkin jotain aiheesta, toisin kuin jotkut tänne  kommentoivat "viisaat".

Niinpä. Minusta tämä on hyvä ohjelma, kiinnostavaa juttua tullut.

Vierailija
38/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo konserttina mainostettu, ja puhutaan vaan? 

Ylen sivulta 31.12.2025: "Lauantain ohjelma ei ole musiikki-, vaan nimenomaan muosto- ja muistelulähetys, sanoo tapahtumapäällikkö Jyri Kataja-Rahko Yleltä."

Vierailija
39/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate on ollu komee

Vierailija
40/73 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate oli niin symppis tyyppi. En tiedä hänestä paljoakaan, joten minua ainakin kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi