Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko ja meikkaatko siististi kun menet kauppaan miehesi kanssa ettei hänen tarvitse hävetä homssuista olemustasi?

Vierailija
03.01.2026 |

Siisti ja sopivasti meikattu ulkonäkö toimii parhaiten

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan päivästä. Usein kyllä. Sitten taas joskus mennään urheilukamppeissa lenkin tai salin jälkeen. Yhtä lailla se mies voisi mun ilokseni laittautua ja usein niin tekeekin, mutta ei aina tarvitse.

Vierailija
22/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ei ole meille kyllä mikään kovin tärkeä paikka, jonne pitäisi hienosti pukeutua. Yleensä emme käy yhdessä, koska turha tuhlata molempien aikaa siihen tehtävään. Vastaus siis: ei häpeä mieheni minua, enkä minä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan koska olen pick-me-girl-Pasi, joka aamusta iltaan mieshuorailee alustalla muna kourassa.

Vierailija
24/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?

En.

Ap

Ikävää näillä säillä. Jäädy pois, incel.

Vierailija
25/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.

Yritätkö iskea kaupasta miehiä vai miksi tälläät?

Jos sattuu kiinnostava löytymään

Aina kannattaa vaihtaa parempaan ja vähemmän ajettuun. K y r p ä vedeltyy käytössä. 

Vierailija
26/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevissä perheissä ei tuhlata molempien aikaa kaupassa käymiseen, siihen riittää yksi kerrallaan. 

Olen kyllä aika homssu, kun taas mieheni on tyyliniekka.

Vierailija
27/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?

Etkö osaa vastata kysymykseen

Et vastannut itsekään h*ora.

Ap, Pasi muna kourassa

Korjasin.

Vierailija
28/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen meni taas yksi turha päivä Pasin turhasta loppuelämästä.

Vierailija
29/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit oo kuullut kauppojen kotiinkuljetuksista, Turhis?

Sulle voi olla kaupassa käynti iso juttu, mutta mulla on parempaakin tekemistä.

(Turhis = Turhamuna)

Vierailija
30/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tuli ja sen mukana rennot vaatteet ja harvemmin tulee enää meikattuakaan. Näyttäisi monelle muullekin käyneen samoin. Minusta ihan positiivinen muutos, arkena voikin ottaa rennosti.

Vierailija
31/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.

Arvasin että mulle sanotaan noin. 😁 Se on mun tyyli pukeutua. Aina ollut.

Vierailija
32/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuu kiinnostava löytymään

V i t t u u k s esität mua? En tee noin. 

Vierailija
33/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, pukeudumme molemmat homssuisesti :D

Sama. Ja ketään ei kiinnosta paitsi ehkä äitiä.

Vierailija
34/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki kaunistaudun. Teen nopean korealaisen ihonhoitorutiinini, sipaisen kevyen meikin kasvoilleni, laitan nopsaan myös irtoripset. Pikaisesti kiharran hiukseni ja tietysti laitan kuivashampoota, ellen ehdi pestä ja föönata ensin. Sitten kipaisen walk-in vaatehuoneeseeni ja pohdin mikä asukokonaisuus täydentäisi fiiliksen. Pukeudun ja samalla mietin asusteet, koska olo ei ole huoliteltu, jos korut, vyö, käsilaukku, shopper -laukku, kengät, huivi, mahdollinen panta tai muu päähine sään ollessa viileä, käsineet ja käsilaukun söpö pikkukoriste eivät ole yhteensopivia. Ai niin, ja tuoksua pitää laittaa, koska ilman sitä olo on alaston. Sitten mieheni ajaa meidät autollaan lähi-Lidliin tai ehkä Prismaan, jos pitää tehdä viikonloppuostokset.

Vierailija
35/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin kaupassa ja pukeudun miten haluan

Vierailija
36/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihar tukka ja parhain ihon myötäinen velyyr asu sekä glitter lenkkarit. Mies katsoo minua kuin koiran pentu koko kauppa reissun!

Vierailija
37/45 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toki kaunistaudun. Teen nopean korealaisen ihonhoitorutiinini, sipaisen kevyen meikin kasvoilleni, laitan nopsaan myös irtoripset. Pikaisesti kiharran hiukseni ja tietysti laitan kuivashampoota, ellen ehdi pestä ja föönata ensin. Sitten kipaisen walk-in vaatehuoneeseeni ja pohdin mikä asukokonaisuus täydentäisi fiiliksen. Pukeudun ja samalla mietin asusteet, koska olo ei ole huoliteltu, jos korut, vyö, käsilaukku, shopper -laukku, kengät, huivi, mahdollinen panta tai muu päähine sään ollessa viileä, käsineet ja käsilaukun söpö pikkukoriste eivät ole yhteensopivia. Ai niin, ja tuoksua pitää laittaa, koska ilman sitä olo on alaston. Sitten mieheni ajaa meidät autollaan lähi-Lidliin tai ehkä Prismaan, jos pitää tehdä viikonloppuostokset.

Unohdin kynnet! Ne toki pitää huoltaa ennen kuin lähdemme yhdessä likkeelle!

Vierailija
38/45 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoripset on turhaa hämpötystä. Näyttää typerältä.

Vierailija
39/45 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Käyn kaupassa kun tulen navetasta. Jalassa kumpparit, naamassa sontaa ja hiukset rasvaisina päätä myöten. 

Vierailija
40/45 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän homssuisen miehen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi