Pukeudutko ja meikkaatko siististi kun menet kauppaan miehesi kanssa ettei hänen tarvitse hävetä homssuista olemustasi?
Siisti ja sopivasti meikattu ulkonäkö toimii parhaiten
Kommentit (45)
Kauppa ei ole meille kyllä mikään kovin tärkeä paikka, jonne pitäisi hienosti pukeutua. Yleensä emme käy yhdessä, koska turha tuhlata molempien aikaa siihen tehtävään. Vastaus siis: ei häpeä mieheni minua, enkä minä häntä.
En meikkaa ollenkaan koska olen pick-me-girl-Pasi, joka aamusta iltaan mieshuorailee alustalla muna kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?
En.
Ap
Ikävää näillä säillä. Jäädy pois, incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.
Yritätkö iskea kaupasta miehiä vai miksi tälläät?
Jos sattuu kiinnostava löytymään
Aina kannattaa vaihtaa parempaan ja vähemmän ajettuun. K y r p ä vedeltyy käytössä.
Järkevissä perheissä ei tuhlata molempien aikaa kaupassa käymiseen, siihen riittää yksi kerrallaan.
Olen kyllä aika homssu, kun taas mieheni on tyyliniekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?
Etkö osaa vastata kysymykseen
Et vastannut itsekään h*ora.
Ap, Pasi muna kourassa
Korjasin.
Ja siihen meni taas yksi turha päivä Pasin turhasta loppuelämästä.
Et sit oo kuullut kauppojen kotiinkuljetuksista, Turhis?
Sulle voi olla kaupassa käynti iso juttu, mutta mulla on parempaakin tekemistä.
(Turhis = Turhamuna)
Korona tuli ja sen mukana rennot vaatteet ja harvemmin tulee enää meikattuakaan. Näyttäisi monelle muullekin käyneen samoin. Minusta ihan positiivinen muutos, arkena voikin ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.
Arvasin että mulle sanotaan noin. 😁 Se on mun tyyli pukeutua. Aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu kiinnostava löytymään
V i t t u u k s esität mua? En tee noin.
Vierailija kirjoitti:
En, pukeudumme molemmat homssuisesti :D
Sama. Ja ketään ei kiinnosta paitsi ehkä äitiä.
No toki kaunistaudun. Teen nopean korealaisen ihonhoitorutiinini, sipaisen kevyen meikin kasvoilleni, laitan nopsaan myös irtoripset. Pikaisesti kiharran hiukseni ja tietysti laitan kuivashampoota, ellen ehdi pestä ja föönata ensin. Sitten kipaisen walk-in vaatehuoneeseeni ja pohdin mikä asukokonaisuus täydentäisi fiiliksen. Pukeudun ja samalla mietin asusteet, koska olo ei ole huoliteltu, jos korut, vyö, käsilaukku, shopper -laukku, kengät, huivi, mahdollinen panta tai muu päähine sään ollessa viileä, käsineet ja käsilaukun söpö pikkukoriste eivät ole yhteensopivia. Ai niin, ja tuoksua pitää laittaa, koska ilman sitä olo on alaston. Sitten mieheni ajaa meidät autollaan lähi-Lidliin tai ehkä Prismaan, jos pitää tehdä viikonloppuostokset.
Käyn yksin kaupassa ja pukeudun miten haluan
Kihar tukka ja parhain ihon myötäinen velyyr asu sekä glitter lenkkarit. Mies katsoo minua kuin koiran pentu koko kauppa reissun!
Vierailija kirjoitti:
No toki kaunistaudun. Teen nopean korealaisen ihonhoitorutiinini, sipaisen kevyen meikin kasvoilleni, laitan nopsaan myös irtoripset. Pikaisesti kiharran hiukseni ja tietysti laitan kuivashampoota, ellen ehdi pestä ja föönata ensin. Sitten kipaisen walk-in vaatehuoneeseeni ja pohdin mikä asukokonaisuus täydentäisi fiiliksen. Pukeudun ja samalla mietin asusteet, koska olo ei ole huoliteltu, jos korut, vyö, käsilaukku, shopper -laukku, kengät, huivi, mahdollinen panta tai muu päähine sään ollessa viileä, käsineet ja käsilaukun söpö pikkukoriste eivät ole yhteensopivia. Ai niin, ja tuoksua pitää laittaa, koska ilman sitä olo on alaston. Sitten mieheni ajaa meidät autollaan lähi-Lidliin tai ehkä Prismaan, jos pitää tehdä viikonloppuostokset.
Unohdin kynnet! Ne toki pitää huoltaa ennen kuin lähdemme yhdessä likkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Irtoripset on turhaa hämpötystä. Näyttää typerältä.
En todellakaan. Käyn kaupassa kun tulen navetasta. Jalassa kumpparit, naamassa sontaa ja hiukset rasvaisina päätä myöten.
Riippuu ihan päivästä. Usein kyllä. Sitten taas joskus mennään urheilukamppeissa lenkin tai salin jälkeen. Yhtä lailla se mies voisi mun ilokseni laittautua ja usein niin tekeekin, mutta ei aina tarvitse.