Pukeudutko ja meikkaatko siististi kun menet kauppaan miehesi kanssa ettei hänen tarvitse hävetä homssuista olemustasi?
Siisti ja sopivasti meikattu ulkonäkö toimii parhaiten
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?
En.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko sä itse ihmisten ilmoilla koskaan muuhun kuin collegehousuihin ja feikkicrocseihin?
Etkö osaa vastata kysymykseen
Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun tyylikkäästi. Käyn yksin kaupassa. Mies ei halua tulla mukaan kauppaan.
Yritätkö iskea kaupasta miehiä vai miksi tälläät?
Pukeudun aina siististi ja meikkaan kauppareissuille sekä tukkakin hyvin, että kehtaan näyttäytyä kenen seurassa vain. Töissäkin pitää olla huoliteltu.
Pukeudun siististi. En ole meikannut enään moneen vuoteen enkä aio enään koskaan meikata, se on nähty(puuteri menee jo inhottavasti kasvojuonteisiin kun olen 30 ja yli vee). Ryppyvoidetta sen sijaan olen ruvennut käyttämään,a
En, pukeudumme molemmat homssuisesti :D
Kyllä, nimenomasn hyvin huoliteltu olemus.
En meikkaa, koskaan, joten en siis kauppaankaan. Mikä meikkihullu olet? Pukeudun kyllä siististi koska kotivaatteet on erikseen. Koita elää sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aina käyn suihkussa, ajan parran ja rasvaan naaman + pukeudun siististi kun lähden ovesta ulos vaikka vain roskia viemään tai kauppaan.
Kyllä meikkaan ja kiharran hiukset. Laitan pyhäleningin päälle ja nätit avokkaat. Mies pukeutuu parempaan pukuun, solmio tietty, geeliä tukkaan ja mä lakkaan kynnet. Vielä parfyymiä kevyesti ja menoksi.
Pukeudun siististi, en meikkaa, mitään pieruverkkareita ei edes omisteta. Mies kulkee aina siisteissä farkuissa ja kengissä jne. Toisten pukeutumisella ei ole mitään väliä. Asiallinen pukeutuminen on ollut vaan tapa meidän suvuissa vaikka duunareita ollaankin. Lökäreitä tai huppareita ei sallita lapsilla. Niistä tulee mieleen yksinkertaiset looserit, persut tai muut kummalliset oliot.
En käy kaupassa miehen kanssa. Hän on homssuinen potsi. Siksi emme edes asu yhdessä ja tapaamme vain öisin. Nytkin laitoin hänet käytön jälkeen kävelemään pakkasessa 3,5 km kotiinsa. Laihtuu samalla.
Vierailija kirjoitti:
En käy kaupassa miehen kanssa. Hän on homssuinen potsi. Siksi emme edes asu yhdessä ja tapaamme vain öisin. Nytkin laitoin hänet käytön jälkeen kävelemään pakkasessa 3,5 km kotiinsa. Laihtuu samalla.
Asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö iskea kaupasta miehiä vai miksi tälläät?
Jos sattuu kiinnostava löytymään
Mä taas olen töissä kuin tarhapöllö, kotona laitettu ja tuoksuva liehuhelma, ja kaupassa ei käydä kumpikaan.
Meikkaan silloin kuin mieskin meikkaa. Eli en koskaan. Joskus käydään jaupassa urheiluvaatteissa, joskus lääkäreissä, joskus paremmissa. Kaupassa on hyvä käydä esim. lenkin jälkeen.