Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi halutaan, etta miehet ihastuvat vaikka olisi jo varattu? En ymmarra. Mina en ole ollut kiinnostunut miesten huomiosta enaa vuosiin ja olen 32 v.

Vierailija
25.04.2007 |

Minulla on mies ja lapset, huolehdin itsestäni, mutta en ikinä flirttaa, en edes osaisi, mutta en aidosti myöskään halua.

Ihmetyttää siis, kun jotkut haluavat miesten huomiota vielä silloinkin kun on oma suhde ja lapset.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jokin olisi silloin pahasti pielessä. Synnytyksen jälkeen oli toki hiljaista sillä rintamalla ja ensimmäisen vuoden aikana söi väsymys haluja paljon. Nyt kuitenkin tilanne ollut normaali jo pitkään. Ennen kaikkea olen äiti ja lapseni tarpeet ovat tärkeysjärjestyksessä ylimpänä. Lisäksi olen myös edelleen MINÄ; avovaimo, työssäkäyvä ihminen, ystävä ystävilleni - NAINEN, jolla on omat tarpeensa, ne seksuaalisetkin. Äitiys ei ole peitonnut alleen kaikkea muuta.

Vierailija
22/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun pääsette tähän ikään??" Kuulut siihen porukkaan joka sanoo: " Ymmärrät kun sulla on lapsi.." Kun saan lapsen voit sanoa: " Ymmärrät kun sulla on kaksi lasta.." VAI?

Missä kohtaa sanoin että olen 20- vuotias? Olen 30- vuotias ja mulla on mieheni kanssa ihana seksielämä. Tiedän mistä mieheni tykkää ja mies tietää mistä musta tuntuu hyvälle.. Seksielämä ei lopu lapsiin, eikä siihen että on elänyt yhden kolmanneksen! Mitä sää ajattelit seksin olevan 50- vuotiaana?

Mutta vaikka seksiä on kotona, on upeeta myös heittää flirttiä toisaalla. En ota napsuja vaikka mies naurattaa naisia. Mulle riittää hyvä parisuhde hyvällä seksillä! :D Flirtti on flirttiä, sillä ei ole mitään tekoa itse seksin kanssa..

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erilaisia me olemme. Itse en " tarvitse" flirttiä, enkä osaa sellaisesta nauttia. Kai sitten olen tunnevammainen tai jotain.

Vierailija
24/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omani saa huomioida ja flirtata mun kanssa niin paljon kuin tykkää :) Siis huolehdin itsestäni, nyt kotona ollessanikin pidän huolen siitä, että peilistä katsoo viehättävä vaimo, ei variksenpelätin. Joka päivä laitan hiukset nätisti ja kevyt ehostus. Vaatteet (ainakin miehen nähden ;)) kivat, ei verttyneet verkkarit.

Seksihalut mulla on tällä hetkellä nollassa, imetän... Imetys vei edelliselläkin kerralla halut, mutta ne palasi sitten kun imetys loppui ja univelka alkoi pienentyä. Joten sitä odotellaan :) Mutta pidän toki miehen tyytyväisenä silläkin saralla... Haluan että meidän suhde pysyy kaikin puolin normaalina parisuhteena. En halua sitä riskiä ottaa, että vauvavuoden jälkeen oltais miehen kanssa liian kaukana jo toisistamme. Kyllä puolisoakin pitää huomioida, ei vain lapsia.

Vierailija
25/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 29v, minulla on kolme lasta ja mies. Miksi ihmeessä minun pitäisi olla enää kiinnostunut kenestäkään? Flirttailut ja muu kuuluu sinkkuaikaan. En edes huomaa miehiä nykyään. Seksiä on pakko harrastaa toisinaan, mutta ei siinäkään mikään sytytä. Velvollisuus sekin muiden joukossa.

Vierailija
26/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun 70v äidillänikin on seksielämä. toivon todella että tämä on ainakin osittain geneettistä ;-D

Vierailija
27/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nautinnollista ja orgastista?

Vierailija
28/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muiden nautintojen aika.

Vierailija
29/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kymmenenkin orgasmia irtoaa ihan helposti seksin aikana, mutta mua ei vaan kiinnosta saada orgasmia.

33

Vierailija
30/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitempään katsoisikin niin saisis se vain ärtyneeksi tyyliin, mitä helvettiä toikin kyttää prkl.

Nooh, mutta nyt olen 5kg ylipainoinen, joten eipä niitä katseitakaan enää tule...

Vierailija
31/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi velvollisuutta. :( Kerro toi miehellesi. Mitä sanoisit jos miehes pökkis sua vaan velvollisuudesta?

20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan