Eukko täytti 40v ja on jo aika vanhan näköinen, mitkä mahdollisuudet 44v hyvännäköisellä miehellä on vaihtaa alle 30v naiseen?
Kommentit (62)
Ihan hyvät kyydit eukkosi silti antaa
Kokeile ihmeessä. Yllätyt, kuten miesten on tapana.
Hyvät. Olen tavannut juurikin useita allekkin 30v naisia. M40
provohan tämä mutta tosi huono. kamalan väsynyttä tuo akka eukko sitä tätä kulahtanut vanha jne.
Siinä akassa on muita huonoja puolia, joita et halua kokea. Tiedän monia esimerkkejä.
Aivan siis kiimassa juoksevat syliisi kun huomaavat kaltaisesi vonkaleen vapautuvan!
Kokeile ihmeessä!
Lähde. Eukkosi kiittää. Vaikutat tympeältä tyypiltä.
Erittäin huonot. Tuon ikäiset kelpaavat vain väliaikaiseksi lompakoksi ja jos et ole varakas niin aivan turha toivo.
Hyvä mahdollisuus. Miehet saavat kurpsahtaneena vanhuksena vielä nuoria naisia kumppaniksi, jos vain yhteisiä kiinnostuksia. Naiset yksin.
Miksi olet akkasi vanhentanut stressaamalla häntä? Löydät uuden jos olet miljonääri
Ainoo mahis taitaa olla se Thaimaa
Olen yli 30 vuotias ja oksentaisin, jos yli 40 vuotias tulisi iskemään.
Miksi kukaan nuorempi haluaisi sut? Nuoret naiset tienaavat itse rahansa ja 90's jälkeen ei ole saanut puolisoaan r*****ta, joten et saisi siltikään vaikka joku äitiongelmainen hetkeksi rahasi haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mahdollisuus. Miehet saavat kurpsahtaneena vanhuksena vielä nuoria naisia kumppaniksi, jos vain yhteisiä kiinnostuksia. Naiset yksin.
Nyt kävi ihan kiinnostamaan, mitkä mielestäsi on ne yhteiset kiinnostuksen kohteet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nuorempi haluaisi sut? Nuoret naiset tienaavat itse rahansa ja 90's jälkeen ei ole saanut puolisoaan r*****ta, joten et saisi siltikään vaikka joku äitiongelmainen hetkeksi rahasi haluaisi.
Minä oksentaisin jos yli 30v jo parhaat päivänsä nähnyt täti tulisi iskemään.
Erittäin hyvät, mutta älä ota 30 vuotiasta. 30 v. on aivan liian vanha! T: M65+
Ei kukaan halua vanhusta, kun kaikki nuoremmatkin kilpailevat niistä nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oksentaisin jos yli 30v jo parhaat päivänsä nähnyt täti tulisi iskemään.
Näin on! T: M65+
Erittäin huonot. Kukaan ei ole sinusta kiinnostunut.