Nainen salasuhteessa kahden miehen kanssa
Nainen petti miestänsä vuoden ajan ollessaan salasuhteessa minun kanssa. Nainen kertoi miehen olevan väkivaltainen, pettäneensä häntä ja loppuvaiheessa miehen olleen väkisin naisen luona uhkaamalla henkirikoksella. Heillä on kaksi lasta. Mies tiesi suhteestamme ja löysi uuden naisen. Tämä "meidän" naisemme heitti miehen ulos ja hänen entinen miehensä muutti uuden naisen luokse. Heille on tulossa lapsi. Puolen vuoden lähdön jälkeen naisen ex alkoi todella agressiivisesti ja mustasukkaiseksi puuttumaan suhteeseeni naisen kanssa. Samoihin aikoihin selvis, että ex miehen uusi nainen on raskaana. Nyt on selvinnyt että tämä nainen on salasuhteessa ex miehensä kanssa, jolla on loppuvaiheilla raskaana oleva nainen. Mietteitä?
Kommentit (36)
Vähän epäselvää. Tapailin naista, joka oli aviossa. Kuulemma huono suhde. Sitten paljasti, että tapailee myös toista miestä. Vuosien jälkeen on vielä yhdessä puolisonsa kanssa. Viisi vuotta olin yhdessä naisen kanssa, joka tutustumisvaiheessa ei ollut eronnut, mutta seurusteli ja oli joku rikas mieskin kuvioissa. Yhtäkkiä sitten lopulta palasi alkuperäisen puolison luo. Kiva kun on valinnanvaraa. Minusta ei tuntunut kivalta.
Harvinaisen fiksu nainen. Hänen versionsa sanonnasta, ei kaikkia munia samaan koriin. "Älä jumitu yhteen munaan!"
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäselvää. Tapailin naista, joka oli aviossa. Kuulemma huono suhde. Sitten paljasti, että tapailee myös toista miestä. Vuosien jälkeen on vielä yhdessä puolisonsa kanssa. Viisi vuotta olin yhdessä naisen kanssa, joka tutustumisvaiheessa ei ollut eronnut, mutta seurusteli ja oli joku rikas mieskin kuvioissa. Yhtäkkiä sitten lopulta palasi alkuperäisen puolison luo. Kiva kun on valinnanvaraa. Minusta ei tuntunut kivalta.
Eli naisella oli kolme miestä 5 vuotta? Tiesikö naisen alkuperäinen mies tuosta?
T. Ap
Minusta vaan säälittävää naiselta rikkoa entisen miehen uusi suhde, vielä kun miehelle ja sen uudelle naiselle on tulossa lapsi. Terveisiä vaan Imatralle, jos sattumalta nainen lukee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisella oli kolme miestä 5 vuotta? Tiesikö naisen alkuperäinen mies tuosta?
T. Ap
Minusta vaan säälittävää naiselta rikkoa entisen miehen uusi suhde, vielä kun miehelle ja sen uudelle naiselle on tulossa lapsi. Terveisiä vaan Imatralle, jos sattumalta nainen lukee tätä.
Siis terveisiä tälle raskaana olevalle naiselle Imatralle. Neljännen lapsen teet pettäjällle
T. Ap
Pettäjään ei voi luottaa. Ei kannata sekaantua varattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Siis terveisiä tälle raskaana olev
Petetyn uuden naisen kolmen aikaisemman lapsen isä on siis kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole mielipidetää tämän naisen toiminnasta?
1. Valehdellaan ja petetään lastensa isää
2. Kerrotaan miehen olevan väkisin naisen luona uhkaamalla henkirikoksella
3. Mie löytääkin uuden naisen, joka tulee sille raskaaksi
4. Alkuperäinen pettäjänainen tulee mustasukkaiseksi ja laittaa entisen miehensä pettämään raskaana olevaa uutta kumppaniaan.
T. Ap
Nyt ei tainnut mulla enää onnistua luetun ymmärtäminen.....
Voi v i t t u mikä h u o r a ja voi v i t t u mikä i di oootti sinäkin, kyllä taas tulee huuto nauru ihmisten hyvä uskoisuudelle ja yksinkertai suudelle.🤪🤪🤪😅😅😅😃
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satu tällä kertaa
Ei valitettavasti ollut satu 😅 Kaiken kaikkiaan 2.5v jatkunutta paskaa, johon sisältyy niin paljon muitakin asioita, mitä en edes kehtaa kirjoittaa tähän.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei tainnut mulla enää onnistua luetun ymmärtäminen.....
Mikä jäi ymmrtämättä, niin selvennän?
T. Ap
Kuin Kaunareiden käsikirjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi v i t t u mikä h u o r a ja voi v i t t u mikä i di oootti sinäkin, kyllä taas tulee huuto nauru ihmisten hyvä uskoisuudelle ja yksinkertai suudelle.🤪🤪🤪😅😅😅😃
Totta. Hyvään seksiin jää koukkuun ja narsistisesta traumasuhteesta on vaikea irtaantua.
Miten niin salasuhde? Kaikkihan tietää, että jos olet naisen kanssa suhteessa, sillä todennäköisesti on sutinaa muuallekin.
Mitäköhän mietteitä? Mun mielestä tossa kuviossa kaikki ovat ansainneet toisensa -paitsi lapset. Kaikki aikuiset ovat jollain tavalla olleet pettämässä toisiaan ja sanalla toki itseänsä. Tostahan ei puutu enää muu, kuin että hankit suhteen tohon raskasnaolevaan ja tohon ex-mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole mielipidetää tämän naisen toiminnasta?
1. Valehdellaan ja petetään lastensa isää
2. Kerrotaan miehen olevan väkisin naisen luona uhkaamalla henkirikoksella
3. Mie löytääkin uuden naisen, joka tulee sille raskaaksi
4. Alkuperäinen pettäjänainen tulee mustasukkaiseksi ja laittaa entisen miehensä pettämään raskaana olevaa uutta kumppaniaan.
T. Ap
Pettäjä kuin pettäjä. Jos tiesit toisen olevan suhteessa, noin mikdi ryhdyit suhteeseen tämän kanssa. Olisit sen sijaan noiden tarinoiden vuoksi ehdottanut naiselle turvakotia ja rikosilmoitusta.
Mutta ei. Kun tilannehan tietysti paranee, jos ryhtyy väkivaltaisen ja uhkailevan miehen vaimon kanssa hässimään.
Ei, mulla ei riitä arvostusta kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen valehteli minulle olleensa sinkku meidän suhteen alkaessa
Lopetit varmaan suhteen heti, kun selvisi, ettei tämä ollutkaan? Näinjän rehti, itseään arvostava tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin salasuhde? Kaikkihan tietää, että jos olet naisen kanssa suhteessa, sillä todennäköisesti on sutinaa muuallekin.
Niin, tällä hetkellä nainen on salasuhteessa entisen miehensä kanssa, kenellä on jo uusi nainen, joka on raskaana. Ei tämä raskaana oleva nainen siitä tiedä. Minun ja tuon naisen suhde piti naisen vaatimuksesta olla salainen hänen entiselle miehelleen.
T. Ap
Nainen valehteli minulle olleensa sinkku meidän suhteen alkaessa