Susi on helmikuussa jo kuollut sukupuuttoon.
Jos tätä 20 suden tappamista per päivä jatketaan. Aivan järkyttävää. Sama kohtalo odottaa myös karhua, saukkoa ja ilvestä.
Kommentit (742)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaan metsästää rattijuoppoja, ne tappaa enemmän ihmisiä.
Sit voidaan ottaa niiden nahat ja kallot näytille!
Huumeiden myyjät olisivat myös otollinen saalislaji. Alkaen niistä ihan pikkutekijöistä. Aina pidetään itsestäänselvyytenä, että pitää keskittyä tukkukauppaan ja väliportaaseen, mutta se tukkukauppias tai väliportaan myyjä alkaa olla sen verran fiksu, ettei lähde itseään tapattamaan. Ja jos se viimeinen linkki hoidetaan aina pois, niin kauppa alkaa kuolla käsiin, kun riskit jäädä kiinni, saati menettää henkensä kasvavat rajusti.
Woken a t s i siellä haaveilee ihmisten lataamisesta 😄 Nämäkö on olevinaan niitä hyviksiä? Juu ei
Vierailija kirjoitti:
46 sutta nurin 👏👏👏
Miettikää näitä riemunkiljahduksia. Tappajat hurraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että sudet halutaan hävittää suomen luonnosta. Hienoja eläimiä. Olen joskus kohdannut vaelluksilla, kunnioitan suuresti.
Ei haluta. Tällä pidetään kanta kurissa ja terveenä, vahingot vähäisinä ja ehkä saadaan salametsästystä suitsittua. Susi voittaa tässä.
Tappajat riemuissaan hävittävät luonnon.
Olet sairas, tiesitkö sitä? Kannattaa mennä johonkin terapiaan. Ei ole normaalia suhtautua tuolla tavalla kannanhoidolliseen metsästykseen
Ammuin tänään ensimmäisen suden. Oli hyvä laukaus etulapaa. Sinnikäs oli kun juoksi yli 500 metriä mutta veri ruiskusi melkein metrin sivuun. Oli helppo löytää ku piti sellaista korinaa koko matkan.
Täysin varmasti EU puuttuu tähän laittomuuteen. Orpopurra on surkea kaikessa laillisuuden mukaisessa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia susihavaintoja ei uutisoida eikä kaikki tollot tee ilmoitusta havainnoista. Täällä kyllä viime vuoden puolella liikkui susi/susia keskustassa tai sen läheisyydessä ainakin neljä eri kertaa niin, että ne on nähty.
Kuka ne näki? Meidänkin kylällä oli nähty susia, mutta ne paljastuivat koiriksi.
Useampi ihminen on nähnyt eikä ollut koiria. Lopeta jo tuo kyseenalaistaminen. Mä tiedän kuinka asia on täällä, mutta sä väität mua valehtelijaksi. Olet vastenmielinen tyyppi.
Täälläkin oli joku nähnyt karhun asutusalueella. Paljastui sitten koiraksi.
Takavuosina taisi joku nähdä leijonankin :D
Ja yläasteella parhaat kaverini väittivät nähneensä ufon lähimetsässä, kun tulivat bileistä kotiin.
Maalla asuneena olen todistanut myös aivan uskomattomia näkyjä metsässä. Toki susia on olemassa, mutta ihan joka havaintoon en usko. Viimeksi nähty susi oli esimerkiksi belgianpaimenkoira. Jokuhan olisi voinut tuonkin piskin ampua.
Taitais susien puolustajien mieli muuttua kun susi vie oman koiran tai lapsen. Sudet tappavat koko ajan meysästyskoiria. Ne tappavat lampaat tarhoihinsa. Itse joudun Varsinais-Suomessa asuessa luopumaan lapsien ja koirien iltalenkeistä. Sudet pyörivät talon ympäristössä ja jäävät vallan riistakameraan. Vaaratilanteita syntyy kun isot susilaumat rantautuu tänne tiheästi ihmisiä oleville alueille. Voi kun ne pysyisivät isoissa metsissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että hallituksen lisäksi demarit ja kepu kannattavat susien tappamista.
Asiaa, taidankin alkaa äänestämään Keskustaa. Siellä on vielä maalaisjärki tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että sudet halutaan hävittää suomen luonnosta. Hienoja eläimiä. Olen joskus kohdannut vaelluksilla, kunnioitan suuresti.
Ei haluta. Tällä pidetään kanta kurissa ja terveenä, vahingot vähäisinä ja ehkä saadaan salametsästystä suitsittua. Susi voittaa tässä.
Olet sairas, tiesitkö sitä? Kannattaa mennä johonkin terapiaan. Ei ole normaalia suhtautua tuolla tavalla kannanhoidolliseen metsästykseen
Tämä laki runnottiin läpi ilman mitään vaikuttavuusarviota kuten kaikki orpopurran lait. Persut hurraa kun saa ampua. Tämä laki on täysin vastoin EU lakia. Ja täysin järjetön.
Tämä tuhoajien riemu on Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannanhoito on ihmisen keksintö. Luonto osaa kyllä itse säädellä kantojaan, jos saa siihen mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherpiiperöisiä vituttaa, ou jee 💃💃💃
Myrkyttäisitkö juomavetesikin vain siksi, että se vituttaisi viherpiiperöitä?
Tai ei tarvitse vastata, kyllähän sinä myrkyttäisit.
Taidat olla vähän vajaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Myös eläimillä on oikeus elää. Tätä ei voi hyväksyä. Onneksi vihreillä on sydäntä vastustaa tätä hirveyttä.
Tpa ki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46 sutta nurin 👏👏👏
Miettikää näitä riemunkiljahduksia. Tappajat hurraa.
LISÄÄ LISÄÄ! Bileet, kaikki sudet sileeks 🐺🐺🐺
Sadan suden metsästyskiintiö on sairas, kun susia on 400. Sama kuin ihmisiä saisi suomessa metsästää 1,5 miljoonaa vuodessa. Oltaisiin varmaan aika nopeasti sukupuutossa.
Vierailija kirjoitti:
Taitais susien puolustajien mieli muuttua kun susi vie oman koiran tai lapsen. Sudet tappavat koko ajan meysästyskoiria. Ne tappavat lampaat tarhoihinsa. Itse joudun Varsinais-Suomessa asuessa luopumaan lapsien ja koirien iltalenkeistä. Sudet pyörivät talon ympäristössä ja jäävät vallan riistakameraan. Vaaratilanteita syntyy kun isot susilaumat rantautuu tänne tiheästi ihmisiä oleville alueille. Voi kun ne pysyisivät isoissa metsissä.
Höpö höpö. Tuhoja ei ole ollut.
Susia on Varsnai-Suomessa paljon, koska valkohäntäpeuroja ruokitaan.
Nyt kaikki 'kiintiön" sudet on jo ammuttu haadkoille. Käy kuten on ennustettu eli johtajat ammuttiin, laumat hajoaa ja kohta on vilinää pahoillani, kun nuoret eivät pärjää.
Mutta tappohimo on niin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä laki runnottiin läpi ilman mitään vaikuttavuusarviota kuten kaikki orpopurran lait. Persut hurraa kun saa ampua. Tämä laki on täysin vastoin EU lakia. Ja täysin järje
💃💃💃 NYT ON BILEET 👠👠👠
Venäjältä tulee lisää koko ajan, siellä myös ihmisiä tappaneet. Lapsia myös jotka uimassa olivat. Riittää niitä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Eipä vakoiltu minun lapsuudessani luontoa riistakameroilla. Ties mitä mörköjä meidänkin pihassa liikkui.