Haluasitteko tehdä psykologisen testin?
Osalle tämä varmasti tuttu.
Aloitetaanko? Ok...A4 paperille piirrä
1. talo
2.vettä/järvi
3.kivi/kiviä
4.käärme
Kertokaa kun on valmista, kerron tulokset
Kommentit (39)
Se nyt vaan on niin koska minä niin sanon.
Testin tulos voi olla jopa "yllätys" itselle. Varsinkin juuri tuo talo kohta. Ei myönnä ehkä että ovat tärkeitä, mutta kuitenkin sitä ovat, jos talo suuri.
kun minä piirsin nuo kuvat numeroidusti allekkain, eli en yhdistänyt niitä mitenkään samaan kuvaan? Ei tullut mieleenkään, että olisi voinut piirtää samaan kuvaan.
hauskasta ajanvietejutusta joka on kaikkea muuta kuin psykologinen testi.
yliopistolla vuonna 1 ja 2. Oli osana opiskelijavalinnoissa haastatteluiden, testien, ryhmäkeskusteluiden lisänä.
tai keksivät omia merkityksiä kuvalle, se tavallista. ap
Saanko kysyä miksi kuitenkin teit testin?
reliabiliteetista ja validiteetista ja millä koulutuksella sinä tulkitset tätä testiä?
Pieni talo - ja mulla on todella läheiset suhteet vanhempiini.
Suora vedenviiva - olen suora ihminen eli pitää paikkansa. AINOA OK TULOS :)
Kiviä vain 2 (isoja) ja sekin menee ihan mehtään.
Käärme mulla oli iso ja se on ihan päin p:tä :). Ei mua parhaalla tahdollaankaan voi mitenkään eroottiseksi sanoa :)
Psykologinen testi nimellä se meille tehtiin yliopistolla vuonna 1 ja 2. Oli osana opiskelijavalinnoissa haastatteluiden, testien, ryhmäkeskusteluiden lisänä.
SE MITEN TE REAGOITTE "TULOKSIIN". EI yliopistolla ketään edes kiinnosta, millaiset suhteet jollakulla on vanhempiinsa tai miten eroottinen itse kukin on. Se sijaan se kiinnostaa, millä perusteluilla ihmiset ovat valmiita uskomaan annetun väitteen ja miten he argumentoivat omaa kantaansa.
En missään vaiheessa ole johtanut ketään harhaan :) väittämällä olevani asiantuntija, vai?
Ei tarkoitus olla noin vakavaa. Tuskin kukaan identiteettiään rakentaa tamän varaan tai joutuu psykologin vastaanotolle?
tosi kiihottavaa puhetta, oikeesti. Sano että olet mies. Jos et ole, älä riko mun fantasioita. Jos et ole mies, mitähän se kertoo minusta, että puheesi kiihottavia? :)
että multipersoonallisuus me ollaan. 29, 31 ja 36
ja mä en tiedä, mistä se kertooo, mistä sä kiihotut, mutta se, että sä jaksat kertoa kiihottumisestasi on kyllä aika freudilaista...
Sehän on meihin kaikkiin alitajuisesti ohjelmoitu, että talo=vanhemmat.
tein tuolla Hesarin sivuilla sukupuolitestin ja tulos oli 61 % mies, 39 % nainen. Repikää siitä :/.
Testin tulos voi olla jopa "yllätys" itselle. Varsinkin juuri tuo talo kohta. Ei myönnä ehkä että ovat tärkeitä, mutta kuitenkin sitä ovat, jos talo suuri.