Anni ei halua piilottaa isoja rintojaan Tajusin jo varhain, mikä voima tisseissä on
Hän poseeraa kameralle ylpeänä muodoistaan ja kertoo, millaista elämä luonnostaan suurten rintojen kanssa on. Naisen seksuaalienergia on niin voimakasta, että se voi joitain ihmisiä pelottaa.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse pienennytin omani, koska minun voimani on korvien välissä. Toki niillä oli arvonsa, kun imetin kahta lastani, mutta olisi se taatusti pienemmilläkin onnistunut. En myöskään tykännyt siitä huomiosta, jota isorintaisena ja kurvikkaana sain - olen paljon muitakin kuin tissit. Ne aiheuttivat myös niskakipuja ja vaikeuksia löytää istuvia vaatteita.
Mutta kyllähän jotkut ripustavat identiteettinsä rintoihin tai pakaroihin ja se on heidän oma asiansa sitten.
Kyllä minun aivoni toimivat normaalisti, vaikken pienennäkään rintojani. En myöskään ripustele rintoihini mitään, en edes identiteettiäni. Kipuja ei ole, pudän kunnostani huolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Sama täällä. Pienennysleikkausaika 23.1.
Kerro lisää, pitikö kauan odottaa? Onko hus alueella
Ei oo HUS, vaan Satakunnan alue. Odotusaika kirurgian polin arviokäynnistä oli vajaa puoli vuotta. Työterveyshuollon kautta kesällä sain lähetteen erikoissairaanhoitoon, eli kokonaisuudessaan aikaa ensikäynnistä leikkaukseen kuluu n. 7-8 kk.
Laittaisitteko sitten miten leikkaus meni? Ja toipumispäivity
Voi nyyh. Olet lottovoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehoa minuun. Tykkään pienistä tisseistä.
-M
On naisilla muitakin voimavärkkejä. Yksikään heteromies ei ole päivääkään ajattelematta niitä.
Tossa a kassa on 25 kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi nainen siinä S-kauppojen mainokses? Siinä ku mies kysyy "Käviksä jo siel kaupassa" Ja nainen vastaa "mm-m".
Karmee lehmä siinä mainoksessa, tekisi hyvää liikkua eikä vaan maata röhnöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut Salkkareissa tai Kotikadussa joskus.
No ei ole. Sama nimi, eri ihminen.
Kotikadussa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isotissisenä haluaisin Annilta neuvoja, että miten ne piilotetaan? Kun ei ole löytynyt vielä keinoa.
Piilota sängyn alle.
Kiitos vinkistä. Kokeilen heti ensi yönä, niin jospa saisin nukuttua vatsallani, pitkästä aikaa.
Minulla on isot tissit ja pystyn nukkuu mahallaan. :D
Hyvä että tykkää ja on tyytyväinen. Itse kun aloitin urheilun olen ollut tyytyväinen pienehköihin rintoihini kaverini tuskaillessa ettei voi juosta millään liiveillä kun rintoihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Sama täällä. Pienennysleikkausaika 23.1.
Kerro lisää, pitikö kauan odottaa? Onko hus alueella
Ei oo HUS, vaan Satakunnan alue. Odotusaika kirurgian polin arviokäynnistä oli vajaa puoli vuotta. Työterveyshuollon kautta kesällä sain lähetteen erikoissairaanhoitoon, eli kokonaisuudessaan aikaa ensikäynnistä leikkaukseen kuluu n. 7-8 kk.
Laittaisitteko sitten miten leikkaus meni? Ja toipumispäivity
Leikkaus meni paremmin kuin hyvin! Aamuseitsemältä sisään sairaalaan ja iltapäivällä kahdelta ulos. Kivut on yllättävän siedettäviä. Tukiliivejä täytyy pitää ekat kaks viikkoa yötä päivää ja seuraavat kaks viikkoa päivisin. Kroppa näyttää jo nyt tosi paljon aiempaa sopusuhtaisemmalta. Tuskin maltan odottaa lopputulosta :)
Jestas sentään