Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anni ei halua piilottaa isoja rintojaan Tajusin jo varhain, mikä voima tisseissä on

Vierailija
02.01.2026 |

Hän poseeraa kameralle ylpeänä muodoistaan ja kertoo, millaista elämä luonnostaan suurten rintojen kanssa on. Naisen seksuaalienergia on niin voimakasta, että se voi joitain ihmisiä pelottaa.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011717754.html

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan välttämätön paha. Kiusaannun jos joku kiinnittää huomiota rintoihini. Haluan niin pienet etten enää tarvitse rintsikoita.

Vierailija
102/105 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni on upea ilmestys. Muistan jo Kotikadun ajoilta, jolloin nosti kyllä heppiä kattoa kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isotissisenä haluaisin Annilta neuvoja, että miten ne piilotetaan? Kun ei ole löytynyt vielä keinoa.

Piilota sängyn alle.

Kiitos vinkistä. Kokeilen heti ensi yönä, niin jospa saisin nukuttua vatsallani, pitkästä aikaa.

Vierailija
104/105 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään

Vierailija
105/105 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse pienennytin omani, koska minun voimani on korvien välissä. Toki niillä oli arvonsa, kun imetin kahta lastani, mutta olisi se taatusti pienemmilläkin onnistunut. En myöskään tykännyt siitä huomiosta, jota isorintaisena ja kurvikkaana sain - olen paljon muitakin kuin tissit. Ne aiheuttivat myös niskakipuja ja vaikeuksia löytää istuvia vaatteita. 

Mutta kyllähän jotkut ripustavat identiteettinsä rintoihin tai pakaroihin ja se on heidän oma asiansa sitten.

Kyllä minun aivoni toimivat normaalisti, vaikken pienennäkään rintojani. En myöskään ripustele rintoihini mitään, en edes identiteettiäni. Kipuja ei ole, pudän kunnostani huolen.