Anni ei halua piilottaa isoja rintojaan Tajusin jo varhain, mikä voima tisseissä on
Hän poseeraa kameralle ylpeänä muodoistaan ja kertoo, millaista elämä luonnostaan suurten rintojen kanssa on. Naisen seksuaalienergia on niin voimakasta, että se voi joitain ihmisiä pelottaa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Tämä! On myös ahdisteltu.
Vierailija kirjoitti:
Siis saako niitä tissejä tuijottaa vai ei? Vai saako niitä vain komeat miehet tujottaa ja varakkaat rumat?
Näistä kun ei ota selvää.. joka toinen uutinen on kun ällöttää tuijottelu ja joka toinen voimaantumista.
T. Homo, ei kiinnosta teidän tissit, mutta ihmettelen tota jatkuvaa älämölöä sen ympärillä
Saa katsoa, mutta keskustellessa on kohteliasta katsoa kasvoja, minkä kaikki normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät, homot ja heterot. Todella harvassa ovat varsinaiset tisseillepuhujat, kahden käden sormilla laskettavissa koko elämäni aikana kohdatut.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Sama täällä. Pienennysleikkausaika 23.1.
Kerro lisää, pitikö kauan odottaa? Onko hus alueella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! On myös ahdisteltu.
Miehiäkö ahdistelit?
Vierailija kirjoitti:
Siinä tytöille mallia miltä näyttää kaunis nainen🤣🤣. Kannattaa kyllä pitää rintansa, niin vie huomion naamasta. T: pieni rintainen.
Oletpa ällöttävä. Miksi pitää haukkua toisten ulkonäköä ja mollata rintoja? Monenkokoiset voivat olla kauniit. Noin ilkeillä jutuilla ei mikään ulkonäkö enää pelasta tilannetta.
Hyi, mitkä riippuvat lollot! En kyllä kehtaisi noilla ylpeillä!🤢
Vierailija kirjoitti:
Vautsi vau. Hänellä on tissit.
Kyllä. Aivan ennenkuulumatonta!
Rinnat ovat kyllä niin rumia. En ymmärrä, miten miehet voivat katsoa niitä. Joskus imetystilanteessa näkee. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä kuvia vai ei?
On, jos maksat.
Eli maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Pienennysleikkausaika 23.1.
Tarvitsemme kuvat rinnoistanne jotta voimme ymmärtää tuskanne paremmin. T:Palstan tissikerho
Miehiä voi ohjailla tisseillä! On niissä valtaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä kuvia vai ei?
On, jos maksat.
Eli maksumuurin takana.
Eikö se rinnasteta maskulliseen seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi nainen siinä S-kauppojen mainokses? Siinä ku mies kysyy "Käviksä jo siel kaupassa" Ja nainen vastaa "mm-m".
On. Isot rinnat saa lihomalla yhtä isoksi kuin hän.
Ei saa. Paljon on lihavia naisia joilla pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa saisin laittaa tatin isojen ryntäiden väliin.
M50
Ihan turhaa touhua. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa saisin laittaa tatin isojen ryntäiden väliin.
M50
Ihan turhaa touhua. M44
Niin on. On perverssiä työntää sieniä rintojen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saako niitä tissejä tuijottaa vai ei? Vai saako niitä vain komeat miehet tujottaa ja varakkaat rumat?
Näistä kun ei ota selvää.. joka toinen uutinen on kun ällöttää tuijottelu ja joka toinen voimaantumista.
T. Homo, ei kiinnosta teidän tissit, mutta ihmettelen tota jatkuvaa älämölöä sen ympärilläKukaan ei saa katsoa niitä. Joutuu heti tiettyyn kategoriaan. N
Niin, tulee sokeaksi.
Pieni rintainen nainen on vähän kuin pieni munainen mies.
Isot rinnat lihavalla eivät ole erityisen viehättävät. Hoikassa kropassa sitten eri juttu. Tuo Anni näyttäisi kuvien perusteella olevan muutenkin isompi tyttö, leveä vyötärö näkyy tuossakin pikkukuvassa.
On. Isot rinnat saa lihomalla yhtä isoksi kuin hän.