Anni ei halua piilottaa isoja rintojaan Tajusin jo varhain, mikä voima tisseissä on
Hän poseeraa kameralle ylpeänä muodoistaan ja kertoo, millaista elämä luonnostaan suurten rintojen kanssa on. Naisen seksuaalienergia on niin voimakasta, että se voi joitain ihmisiä pelottaa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Pieni rintainen nainen on vähän kuin pieni munainen mies.
Pieni rintainen nainen on kuin mies jolla on isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Sama täällä. Pienennysleikkausaika 23.1.
Nuo pienennysleikkaukset pitäisi kieltää rikoksena ihmisyyttä vastaan
Ainakin niiden riskeistä pitää kertoa rehellisesti. Riskit ovat paljon kovemmat kuin rintojen suurennuksessa, komplikaatioita voi tulla ja näkyvät, kipeät arvet. Huvin vuoksi ei kannata lähteä.
Kuka tällaiseen nyt hyvin vuoksi lähtisikään?
Oikeasti mistä näitä tisseistä ja perseistä avautujia löytyy aina iltapaskoihin. Tuntuu, että osa naisista nykyään ihan täysvajacceja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla isot rinnat aiheuttaa kipuja. Myös sopivien ja istuvien vaatteiden löytäminen on lähes mahdotonta, kun muuten olen hoikka. Urheillessa myös hankalat.
Kerro lisää, pitikö kauan odottaa? Onko hus alueella
Ei oo HUS, vaan Satakunnan alue. Odotusaika kirurgian polin arviokäynnistä oli vajaa puoli vuotta. Työterveyshuollon kautta kesällä sain lähetteen erikoissairaanhoitoon, eli kokonaisuudessaan aikaa ensikäynnistä leikkaukseen kuluu n. 7-8 kk.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mistä näitä tisseistä ja perseistä avautujia löytyy aina iltapaskoihin. Tuntuu, että osa naisista nykyään ihan täysvajacceja.
Koska tissit ja perseet kiinnostaa lukijoita, kuten sinuakin. Sinua niin paljon, että kommentoitkin tähän ketjuun.
Jaa. Itse pienennytin omani, koska minun voimani on korvien välissä. Toki niillä oli arvonsa, kun imetin kahta lastani, mutta olisi se taatusti pienemmilläkin onnistunut. En myöskään tykännyt siitä huomiosta, jota isorintaisena ja kurvikkaana sain - olen paljon muitakin kuin tissit. Ne aiheuttivat myös niskakipuja ja vaikeuksia löytää istuvia vaatteita.
Mutta kyllähän jotkut ripustavat identiteettinsä rintoihin tai pakaroihin ja se on heidän oma asiansa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse pienennytin omani, koska minun voimani on korvien välissä. Toki niillä oli arvonsa, kun imetin kahta lastani, mutta olisi se taatusti pienemmilläkin onnistunut. En myöskään tykännyt siitä huomiosta, jota isorintaisena ja kurvikkaana sain - olen paljon muitakin kuin tissit. Ne aiheuttivat myös niskakipuja ja vaikeuksia löytää istuvia vaatteita.
Mutta kyllähän jotkut ripustavat identiteettinsä rintoihin tai pakaroihin ja se on heidän oma asiansa sitten.
Laita kuvat. Muuten emme usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo HUS, vaan Satakunnan alue. Odotusaika kirurgian polin arviokäynnistä oli vajaa puoli vuotta. Työterveyshuollon kautta kesällä sain lähetteen erikoissairaanhoitoon, eli kokonaisuudessaan aikaa ensikäynnistä leikkaukseen kuluu n. 7-8 kk.
Laittaisitteko sitten miten leikkaus meni? Ja toipumispäivityksiä? Olen rintava ja hoikka, joskus haaveilen leikkauksesta mutta en uskalla. En ole edes käynyt lääkärillä tutkitututtamassa hyväksyttäisiinkö minut leikkaukseen. Minimizer on "kuppikokoni".
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan jaksat kantaa ja olet miehistä kiinnostunut, niin en suosittele pienennysleikkausta kenellekään - vai oletko kuullut miehen suusta rintojesi olevan aivan liian suuret?
Mitä helvettiä se miehille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko sitten miten leikkaus meni? Ja toipumispäivity
Sama kuppikoko täällä! Olen siis se leikkausta odottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pienennysleikkaukset pitäisi kieltää rikoksena ihmisyyttä vastaan
Ainakin niiden riskeistä pitää kertoa rehellisesti. Riskit ovat paljon kovemmat kuin rintojen suurennuksessa, komplikaatioita voi tulla ja näkyvät, kipeät arvet. Huvin vuoksi ei kannata lähteä.
Taitaa mennä ne riskit päinvastoin. Myös se, kumpaan leikkaukseen mennään useammin "huvin vuoksi ". Ja minulla on kokemusta pienennysleikkauksesta, ei komplikaatioita, arpiakaan ei enää erota jos ei läheltä tarkasti katso. Ja harvemmin sitä julkisilla paikoilla rinnat paljaana karkeloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan jaksat kantaa ja olet miehistä kiinnostunut, niin en suosittele pienennysleikkausta kenellekään - vai oletko kuullut miehen suusta rintojesi olevan aivan liian suuret?
Mitä helvettiä se miehille kuuluu?
Näin on. Rinnat ovat vain naisia varten. Paljaat rinnat painautuvat toisiaan vasten holvikaaren alla. Hetki johon ei miehiä kaivata. Eroottinen lataus värisyttää alastomia kehoja. He kietoutuvat toisiinsa ja hetken ajan he ovat yhtä.
Kyllähän miehet tisseistä tykkää, siksi hommasin itsekin silarit.
t-girl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK.
Vierailija kirjoitti:
LAITTAKAA NIITÄ KUVIA!!!!!!!!!!
Kirjoita otsikko Googleen. Kuvahaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko sitten miten leikkaus meni? Ja toipumispäivity
Kiinnostaisi tämä myös, harkitsen leikkausta nyt 70H:(
tehkää oma ketju tissien pienennyttäjät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK.
Edes pieni kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAITTAKAA NIITÄ KUVIA!!!!!!!!!!
Kirjoita otsikko Googleen. Kuvahaku.
Ei vaan tänne suoraan kuvia. Mikä tissikeskustelu se on missä ei ole kuvia?????
Heikkoja miehiä.