Onko täällä muita miehiä, jotka deittailevat vain alle 25 v naisia?
En voi sille mitään, että minua eniten sytyttää nuoret naiset. Parhaillani tapailen vastikään 18 v täyttänyttä tyttöä. Nuoruudestaan huolimatta ihanan kypsää seuraa, ja kaikki vain toimii ja matchaa välillämme. Muilla miehillä saman tyyppisiä kokemuksia? M36
Kommentit (26)
Miehiä 🤭 Ei ulija lasketa miehiksi 😂
Toivottavasti poliisi tarkastaa ap:n läppärin pian.
Itse tapailen vain alle 18v poikia. Vaimolle kelpaa pojat 20v ikään asti. Terveisin Raimo 52v.
Nuoremmat naiset pitävät minusta enemmän kuin ikäiseni tai minua vanhemmat. Näytän itseäni huomattavasti nuoremmalta kuin olen ja se näyttää vaikuttavan erilailla eri ikärymiin. M31
Mina kannatta tama ajatusta. Vaimo minulla 11 vuotta, vaihtaa uusi kun on 18 vuotta.
Toivoo Ahmad Muhammad
Ap senkin pösilö :D Miksi koet tarvetta kertoa pedon merkeistäsi täällä vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
🌚 haisee pedofiili 🌚
Aikuisista alle 25 v naisista pitävä on pedofiili? Ööh? -ap
Melkein joka ikinen, ellei käytännössä jokainen mies maailmassa deittailee alle 25v naisia. Sittemmin on menty naimisiin ja ollaan minkä tahansa ikäisiä.
Itse en aikoinaan noin 16-30 vuotiaana deittaillut muunikäisiä. Nyttemmin olen 70.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat naiset pitävät minusta enemmän kuin ikäiseni tai minua vanhemmat. Näytän itseäni huomattavasti nuoremmalta kuin olen ja se näyttää vaikuttavan erilailla eri ikärymiin. M31
Juuri sama täällä! Yleensä minusta kiinnostuvat eniten juuri hyvin nuoret naiset. Mennään sitten niillä, jotka minusta eniten tykkäävät. En toki valita. -ap
Ap'llä ei oikeasti ole mitään naista, mutta hinku olisi kova kyllä päästä pikkutyttöjä panemaan. Sama pedofiili roikkunut täällä jo vuosia paskaa jauhamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap senkin pösilö :D Miksi koet tarvetta kertoa pedon merkeistäsi täällä vauvapalstalla?
Miten ketjuni liittyy Raamatun Ilmestyskirjaan? -ap
Olet siis jäänyt teinin tasolle. No poistoon tämäkin trollipaska.
Ketjussa paljon katkeria vanhoja naisia havaittu.
Mies on automaattisesti pedofiili kun ei suostu deittailemaan roikkuvaa ryppyistä 50 v persettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sama täällä! Yleensä minusta kiinnostuvat eniten juuri hyvin nuoret naiset. Mennään sitten niillä, jotka minusta eniten tykkäävät. En toki valita. -ap
Johtuisiko alhaisesta kehitystasosta, että omanikäiset naiset kiertää kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketjuni liittyy Raamatun Ilmestyskirjaan? -ap
Siinäpä sinulle mietittävää viikonlopuksi 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko alhaisesta kehitystasosta, että omanikäiset naiset kiertää kaukaa
Ei suinkaan. Taidan vain näyttää liian nuorelta monelle heistä. Toki jotkut vanhemmatkin naiset pitävät minusta. -ap
Miehet jotka haluavat deittailla vain nuoria naisia omasta iästä huolimatta
- ovat usein huonoja sängyssä ja siksi eivät saa pidettyä ikäisiään naisia tyytyväisenä kun nämä jo ymmärtävät hyväk seksin päälle
- ovat hieman yksinkertaisia ja siksi ikäisensä naiset eivät halua olla heidän kanssaan
- haluavat käyttää valtaa suhteessa ja se onnistuu helpommin kun toinen köyhempi ja vähemmän elämänkokemusta.
- jos päätyvät pitkään suhteeseen niin vaihtavat nuorempaan heti jos pystyvät.
- on jotain naristista/mielenterveysongelmia
Tällaisille huomattavasti nuorempia naisia etsiville miehille usein nauretaan takanapäin.
Et sä edes erota 24,5 v naista 29v naisesta
...tyttöä?
Pedon merkit.